- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 157 від 20.03.2001 | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 березня 2001 р. за N 271/5462 |
( Наказ скасовано на підставі Наказу Державного
комітету статистики
N 198 від 01.07.2003 )
Про затвердження статистичної звітності за формою N 4 "Звіт про роботу органів державної виконавчої служби" та Інструкції про порядок складання статистичної звітності щодо роботи державної виконавчої служби (форма N 4)
1. Затвердити і ввести в дію у 2001 році статистичну звітність за формою N 4 "Звіт про роботу органів державної виконавчої служби" поштова - квартальна та Інструкцію про порядок складання статистичної звітності щодо роботи державної виконавчої служби (форма N 4) (далі - Інструкція), що додаються.
2. Поширити зазначену форму та Інструкцію на Міністерство юстиції України, Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласні, Київське та Севастопольське міські управління юстиції, районні, міські (міст обласного значення) управління юстиції.
3. Установити, що забезпечення бланками форми N 4 "Звіт про роботу органів державної виконавчої служби", збирання, опрацювання зведеної інформації та контроль за достовірністю статистичної інформації здійснюється Міністерством юстиції України.
4. Міністерству юстиції України до 30-го числа наступного місяця після звітного періоду надсилати Державному комітетові статистики України зведені дані за відповідною формою.
5. Директору Департаменту державної виконавчої служби (Л.М. Павлова) довести зазначений наказ до відома начальників Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь юстиції.
6. Скасувати наказ Державного комітету статистики України від 25.01.2000
N 15 "Про затвердження форми державної статистичної звітності N 4 "Звіт про роботу органів державної виконавчої служби".
7. Уважати такою, що втратила чинність, Інструкцію про порядок складання статистичної звітності щодо роботи державної виконавчої служби (форма 4), затверджену наказом Міністерства юстиції України від 06.03.2000
N 10/5 і зареєстровану в Мін'юсті України 17.03.2000 за N 177/4398.
Голова Комітету | О.Г.Осауленко |
Затверджено
Наказ Державного комітету
статистики України
від 20.03.2001 N 157
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 березня 2001 р.
за N 271/5462
Інструкція про порядок складання статистичної звітності щодо роботи державної виконавчої служби (форма N 4)
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.2. Інструкція встановлює порядок статистичного обліку в звітному періоді органів державної виконавчої служби та заповнення форми N 4 "Звіт про роботу органів державної виконавчої служби" поштова-квартальна.
1.3. До статистичної звітності (далі - звіт) державної виконавчої служби входять первинні звіти районних, міських (міст обласного значення), районних у містах відділів державної виконавчої служби, зведені звіти відділів державної виконавчої служби Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь юстиції та зведений звіт роботи органів державної виконавчої служби Міністерства юстиції України.
1.4. Звіт складається шляхом підсумовування даних за відповідні звітні періоди з накопичувальним підсумком (квартал, півріччя, дев'ять місяців, рік).
Звіт подається районними, міськими (міст обласного значення), районними у містах відділами державної виконавчої служби до Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь юстиції до 8-го числа наступного місяця після звітного періоду.
Головним управлінням юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласними, Київським та Севастопольським міськими управліннями юстиції подається зведений звіт на паперових та електронних носіях Міністерству юстиції України до 15-го числа наступного місяця після звітного періоду, а органам державної статистики на паперових носіях до 30-го числа наступного місяця після звітного періоду за місцезнаходженням.
Міністерство юстиції України до 30-го числа наступного місяця після звітного періоду подає на паперових носіях Державному комітетові статистики України зведений звіт.
1.5. Відповідальність за достовірність та дотримання термінів подання звітів районних, міських (міст обласного значення), районних у містах відділів державної виконавчої служби покладається на начальників відповідних відділів державної виконавчої служби, а в Головному управлінні юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласних, Київському та Севастопольському міських управліннях юстиції - на начальників відповідних управлінь юстиції, а також на заступників начальників управлінь - начальників відповідних відділів державної виконавчої служби.
1.6. Форма статистичної звітності районних, міських (міст обласного значення), районних у містах відділів державної виконавчої служби складається в двох примірниках: перший примірник - подається до Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь юстиції; другий примірник залишається у відділі та зберігається в окремій справі за номенклатурою відповідно до пункту 6 Інструкції з діловодства в районних, міських (міст обласного значення), районних у містах відділах державної виконавчої служби, яка затверджується наказом Міністерства юстиції України (далі - Інструкція).
Головним управлінням юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласними, Київським та Севастопольським міськими управліннями юстиції зведений звіт за формою N 4 складається в трьох примірниках: перший примірник подається до Міністерства юстиції України; другий - органам державної статистики за місцезнаходженням; третій - зберігається в окремій справі.
Усі примірники первинного статистичного звіту підписуються начальниками районних, міських (міст обласного значення), районних у містах відділів державної виконавчої служби, примірники зведеного статистичного звіту - начальниками Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь юстиції.
Статистична звітність подається із супровідним листом.
1.7. Статистичний звіт районних, міських (міст обласного значення), районних у містах відділів державної виконавчої служби складається на основі документів первинного обліку, які визначаються Інструкцією.
Достовірність даних статистичної звітності перевіряється Міністерством юстиції України, Головним управлінням юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласними, Київським та Севастопольським міськими управліннями юстиції при проведенні комплексних та цільових перевірок відділів державної виконавчої служби.
За результатами кожного звітного періоду відділи державної виконавчої служби Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь юстиції здійснюють аналіз статистичних даних.
2. ЗВІТ ПРО РОБОТУ РАЙОННИХ, МІСЬКИХ (МІСТ ОБЛАСНОГО ЗНАЧЕННЯ), РАЙОННИХ У МІСТАХ ВІДДІЛІВ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ
2.1. Первинні статистичні звіти готуються до 8-го числа наступного місяця після звітного періоду на основі:
журналів реєстрації вхідної кореспонденції (форма N 1 Інструкції);
книг обліку виконавчих документів, переданих державному виконавцеві (форма N 2 Інструкції);
облікових карток на зведене виконавче провадження (форма N 5 Інструкції);
контрольних карток на підприємство, установу, організацію (форма N 14 Інструкції);
книг обліку депозитних сум (підпункт 11.2.2 Інструкції про проведення виконавчих дій, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 15.12.99
N 74/5 і зареєстрованої в Мін'юсті 15.12.99 за N 865/4158);
виконавчих проваджень (форма N 4 Інструкції) та бухгалтерських документів.
2.2. Звіт за формою N 4 має два розділи - розділ А. Провадження виконавчих документів (далі - розділ А) і розділ Б. Довідка (далі - розділ Б). До звіту заносяться всі дані про рух виконавчих документів, які надійшли на примусове виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб) і занесені до книг обліку виконавчих документів; грошові суми, обліковані в книгах обліку депозитних сум та коштів спеціального фонду виконавчого провадження.
РОЗДІЛ А. ПРОВАДЖЕННЯ ВИКОНАВЧИХ ДОКУМЕНТІВ
2.3. Розділ А має 23 графи та 30 рядків.
У графах (вертикальне розміщення) зазначається рух документів та грошових сум, що підлягали стягненню за виконавчими документами.
2.4. Виконавчі документи рахуються як одна одиниця у випадках, передбачених статтею
27 Закону України
"Про виконавче провадження" (далі - Закон), якщо порушення, допущені при оформленні виконавчих документів, були усунуті в строк, установлений державним виконавцем, а також у випадку, установленому в статті 41 Закону.
У разі передавання виконавчих документів одним державним виконавцем іншому в межах одного відділу, цей документ ураховується один раз.
2.5. У графі 1 "Залишок виконавчих документів на початок звітного періоду" обліковується кількість виконавчих документів, які залишилися не виконаними на початок звітного року станом на 1 січня звітного періоду з обов'язковою їх перереєстрацією в Книзі обліку виконавчих документів, переданих державному виконавцеві (форма N 2 Інструкції).
2.6. У графі 2 "Надійшло виконавчих документів у звітному періоді" відображається загальна кількість виконавчих документів, які надійшли у звітному періоді на виконання до відділу державної виконавчої служби.
2.7. У графі 3 "Відмовлено у відкритті виконавчого провадження" обліковуються виконавчі документи за кількістю винесених постанов про відмову у відкритті виконавчого провадження за статтею
26 Закону.
У цій графі також обліковуються виконавчі документи, за якими відкладення відкриття виконавчого провадження здійснювалось відповідно до статті
27 Закону, якщо порушення, допущені при оформленні виконавчих документів, не були усунуті в строк, установлений державними виконавцями.
2.8. У графі 4 "Перебувало в провадженні виконавчих документів" обліковуються виконавчі документи, які перебували в провадженні державних виконавців у звітному періоді, тобто залишок виконавчих документів на початок звітного періоду (графа 1) та кількість виконавчих документів, які надійшли у звітному періоді (графа 2), за винятком виконавчих документів, облікованих у графі 3.
2.9. У графі 5 "Направлено документів на виконання іншим органам, організаціям і посадовим особам" обліковуються документи, які за звітний період надіслані посадовим особам підприємств, установ, організацій для проведення стягнення.
До цієї графи включаються також виконавчі документи щодо безспірного списання грошових коштів з рахунків боржників у кредитних установах та органах Державного казначейства.
2.10. У графі 6 "Усього документів закінчено провадженням у звітному періоді" обліковуються виконавчі документи, провадження за якими закінчено або які повернуті стягувачу згідно з вимогами статей
39,
40 Закону.
2.11. У графі 7 "У тому числі фактично виконано виконавчих документів" обліковуються фактично виконані виконавчі документи, провадження за якими закінчено згідно з пунктом 1 частини першої статті
39 Закону.
2.12. У графі 8 "З них перебувало в провадженні понад строки, установлені Законом" зазначаються виконавчі документи, при виконанні яких державним виконавцем були порушені строки виконання, встановлені статтею
25 Закону.
2.13. У графі 9 "У тому числі направлено документів за належністю" обліковуються виконавчі документи, спрямовані на виконання за належністю до інших підрозділів державної виконавчої служби згідно з пунктом 4 статті
39 Закону.
2.14. У графі 10 "У тому числі повернуто виконавчих документів" обліковуються виконавчі документи, які повернуто:
стягувачеві згідно з вимогами статті
40 Закону;
без виконання на вимогу суду або іншого органу (посадової особи), які видали виконавчий документ (пункт 3 статті
39 Закону).
2.15. У графах 4-10 обліковуються виконавчі документи з урахуванням залишку виконавчих документів на початок звітного періоду (з графи 1).
2.16. У графі 11 "Залишок документів на кінець звітного періоду" обліковуються виконавчі документи, провадження за якими не закінчено на кінець звітного періоду.
2.17. У графі 12 "У тому числі зупинено виконавчих проваджень" із загального числа виконавчих документів, що знаходяться в залишку на кінець звітного періоду, обліковуються виконавчі документи, за якими виконання зупинено на підставі статей
34,
35,
36 Закону, а також виконання за якими відкладено згідно зі статтею 32 Закону, відстрочено або розстрочено відповідно до вимог статті 33 Закону.
2.18. Облік сум у графах 13-23 ведеться тільки в національній валюті.
Суми вказуються в гривнях, заокруглюються, копійки в звітах не зазначаються.
2.19. У графі 13 "Залишок сум на початок звітного періоду" зазначаються суми, які не стягнуті за виконавчими документами, що обліковані у графі 1.
2.20. У графі 14 "Суми, пред'явлені до стягнення у звітному періоді" обліковуються суми, які підлягають стягненню у звітному періоді за виконавчими документами всіх категорій, що обліковані у графі 2.
2.21. У графі 15 "Суми за виконавчими документами, за якими у відкритті відмовлено" зазначаються суми за документами, за якими відмовлено у відкритті виконавчого провадження, облікованими у графі 3.
2.22. У графі 16 "Суми, стягнуті за виконавчими документами у звітному періоді (усього)" зазначаються всі стягнуті суми протягом звітного періоду за виконавчими документами, облікованими у графі 4, що виплачені стягувачам або підлягають такій виплаті.
2.23. У графі 17 "У тому числі стягнуті суми за фактично виконаними провадженнями (із графи 16)" зазначаються суми, стягнуті у звітному періоді за виконавчими провадженнями, які закінчено згідно з пунктом 1 статті
39 Закону, облікованими у графі 7.
2.24. У графі 18 "Суми за виконавчими документами, направлені за належністю" зазначаються суми за виконавчими документами, облікованими в графі 9, за вирахуванням сум, які стягнуті за цими документами.
2.25. У графі 19 "Суми за виконавчими документами, що повернені" зазначаються суми за виконавчими документами, облікованими в графі 10, за вирахуванням сум, які стягнуті за цими документами.
2.26. У графі 20 "Залишок невідшкодованих сум на кінець звітного періоду" зазначаються нестягнуті суми за виконавчими документами, облікованими в графі 11.
2.27. У графі 21 "У тому числі залишок невідшкодованих сум за зупиненими виконавчими провадженнями" зазначаються нестягнуті суми (з графи 20) за виконавчими документами, облікованими в графі 12.
2.28. У графі 22 "Суми виконавчого збору за постановою" зазначаються суми, що підлягали стягненню у звітному періоді за постановами державних виконавців про стягнення виконавчого збору, з урахуванням залишку сум на початок звітного періоду.
2.29. У графі 23 "Суми виконавчого збору, фактично стягнуті" зазначаються суми із графи 22, які фактично стягнуті у звітному періоді державними виконавцями за постановами про стягнення виконавчого збору.
ВИМОГИ ЩОДО ЗАПОВНЕННЯ РЯДКІВ ДО ГРАФ 1-12
У рядках (горизонтальне розміщення) указуються категорії виконавчих документів, що підлягають виконанню державною виконавчою службою.
2.30. У рядку 3 "Конфіскація майна" обліковуються виконавчі документи щодо конфіскації майна за кримінальними справами та за справами про адміністративні правопорушення.
2.31. У рядку 5 "Стягнення на користь держави (мито, штрафи, фінансові санкції тощо)" обліковуються виконавчі документи за рішеннями судів про стягнення мита та штрафів, за постановами, винесеними органами (посадовими особами), уповноваженими законом розглядати справи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом, про фінансові санкції та інші (крім виконавчих документів з рядків 15, 17).
2.32. У рядку 7 "Відшкодування шкоди, заподіяної ушкодженням здоров'я або смертю громадянина" обліковуються виконавчі документи про відшкодування шкоди, заподіяної ушкодженням здоров'я або смертю громадянина, за кримінальними та цивільними справами, що не випливають з трудових правовідносин.
2.33. У рядку 9 "Стягнення, що виникають з трудових правовідносин" обліковуються виконавчі документи про відшкодування матеріальної шкоди, заподіяної працівнику підприємством, установою, організацією при виконанні ним трудових обов'язків.
2.34. У рядку 20 "Стягнення за позовами прокурорів" обліковуються виконавчі документи щодо виконання рішень за позовами прокурорів із рядків 1, 5, 7, 8, 9, 17.
2.35. У рядку 21 "у тому числі на користь держави" обліковуються виконавчі документи щодо виконання рішень про стягнення коштів на користь держави за позовами прокурорів, за виконавчими документами, зазначеними у рядках 2, 18.
ВИМОГИ ЩОДО ЗАПОВНЕННЯ РЯДКІВ ДО ГРАФ 13-23
2.36. У рядках 3 "Конфіскація майна (усього)" та 4 "у тому числі майна засуджених" в графі 16 вказуються суми, перераховані за виконавчими документами про конфіскацію майна на відповідні рахунки Державного казначейства.
2.37. У рядку 8 "Стягнення аліментів" обліковуються виконавчі документи виключно із періодичними платежами, тому в цьому рядку графи з 13 до 23 не підлягають заповненню.
Виконавчі документи щодо стягнення заборгованості за аліментами з конкретно визначеними сумами ураховуються у рядку 22 "Інші виконавчі документи майнового характеру".
2.38. У рядку 9 "Стягнення, що виникають з трудових правовідносин" не підлягають обліку суми щодо стягнення за періодичними платежами.
2.39. У рядках 10 "у тому числі про поновлення на роботі", 23 "Виконавчі документи немайнового характеру", 24 "у тому числі про відібрання дитини", 25 "у тому числі про заборону діяльності об'єднань громадян", 26 "Виконавчі документи з житлових правовідносин", 27 "у тому числі про виселення боржника", 28 "у тому числі про вселення стягувача" графи з 13 до 21 не підлягають заповненню.
2.40. У рядку 29 "Виконавчі документи за рішеннями іноземних судів і арбітражів" графи 13 - 23 підлягають заповненню за виконавчими документами майнового характеру.
РОЗДІЛ Б. ДОВІДКА
2.41. У пункті 1 "На підприємствах, установах і організаціях є документів із періодичними платежами _______" зазнається кількість виконавчих документів з періодичними платежами (про стягнення аліментів, про відшкодування шкоди та інші), що перебувають на виконанні в бухгалтеріях підприємств, установ, організацій. Кількість зазначається на кінець звітного періоду.
2.42. У підпункті 1.1 "У тому числі виконавчих листів про стягнення аліментів" указуються виконавчі документи про стягнення аліментів, облікованих у пункті 1 розділу Б.
2.43. Пункт 2 "Перевірено правильність і своєчасність відрахування періодичних платежів" заповнюється на підставі перевірок бухгалтерій державними виконавцями, зокрема правильності утримання та своєчасного відрахування і надіслання відрахованих сум стягувачам.
У цьому пункті вказується кількість проведених державним виконавцем перевірок бухгалтерій за звітний період, у тому числі на підставі контрольних карток на підприємство, організацію, установу (форма N 14 Інструкції), у яких обліковуються всі дії державних виконавців щодо контролю за правильністю утримання за виконавчими документами.
2.44. У пункті 3 "Число посадових осіб, оштрафованих за результатами перевірок" наводиться кількість осіб, щодо яких за результатами перевірок винесено постанови про накладення штрафу відповідно до статті
88 Закону.
2.45. У пункті 4 "Унесено подань" зазначається загальна кількість подань, унесених державними виконавцями до суду, органів прокуратури, МВС та інших установ з питань виконання рішень (про роз'яснення порядку виконання рішення, про розшук боржника, про притягнення до кримінальної відповідальності тощо).
2.46. У пункті 5 "Залишок депозитних сум на кінець звітного періоду" вказується сума в гривнях на кінець звітного періоду з документів обліку депозитних сум.
2.47. У пункті 6 "Виконавчі документи, виконання за якими зупинялося протягом звітного періоду" наводяться кількість виконавчих документів, за якими виконання відповідно до статей
34,
35,
36 Закону зупинялося, та суми, що підлягали стягненню за ними.
2.48. У пункті 7 "Виконавчі документи, за якими зупинено провадження на кінець звітного періоду" вказується загальна кількість документів, зупинених провадженням відповідно до статей
34,
35,
36 Закону, та на яку суму.
2.49. У пункті 8 "Звіт складено про роботу відділів державної виконавчої служби" вказується кількість відділів державної виконавчої служби, щодо роботи яких складено статистичний звіт.
2.50. У пункті 9 "За штатним розписом державних виконавців" зазначається кількість державних виконавців відповідно до затвердженої штатної чисельності, які згідно зі статтею
4 Закону України
"Про державну виконавчу службу" є державними виконавцями.
3. ВИМОГИ ЩОДО КОНТРОЛЮ ЗА СКЛАДАННЯМ ЗВІТУ ПРО РОБОТУ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ (ФОРМА N 4)
3.1 Контроль за правильністю на кожному етапі складання звіту про роботу органів державної виконавчої служби здійснюється з допомогою Умов логічного контролю (додаток).
Начальник управління соціальної статистики Держкомстату України | І.В. Калачова |
Додаток
до пункту 3.1 Інструкції про порядок
складання статистичної звітності
щодо роботи державної виконавчої
служби (форма N 4)
Умови логічного контролю
1. До розділу А "Провадження виконавчих документів"
За графами
гр. 1 + гр. 2 - гр. 3 = гр. 4;
гр. 2 >= гр. 3;
гр. 1 + гр. 2 >= гр. 4;
гр. 4 = гр. 6 + гр. 11;
гр. 6 >= гр. 7 + гр. 9 + гр. 10;
гр. 6 >= гр. 7;
гр. 6 >= гр. 9;
гр. 6 >= гр. 10;
гр. 7 >= гр. 8;
гр. 11 >= гр. 12;
гр. 13 + гр. 14 - гр. 15 = гр.16 + гр.18 + гр.19 + гр. 20;
гр. 16 >= гр.17;
гр. 20 >= гр. 21;
гр. 22 >= гр. 23;
За рядками
р. 1 >= р. 2;
р. 3 >= р. 4;
р. 5 >= р. 6;
р. 9 >= р. 10 + р. 11 + р. 13;
р. 11 >= р. 12;
р. 13 >= р. 14;
р. 15 >= р. 16;
р. 17 >= р. 18 + р. 19;
р. 20 >= р. 21;
р. 23 >= р. 24 + р. 25;
р. 26 >= р. 27 + р. 28;
р. 30 = р.1+р.3+р.5+р.7+р.8+р.9+р.15+р.17+р.22+р.23+р.26+р.29.
2. До розділу Б "Довідка"
п. 1 >= п. 1.1;
п. 4 >= п. 4.1 + п. 4.2 + п. 4.3 + п. 4.4;
п. 4.1 >= п. 4.1.1;
п. 6 >= п. 6.1.1 + п. 6.1.2 + п. 6.1.3;
п. 7 >= п. 7.1.1 + п. 7.1.2 + п. 7.1.3.
Статистична звітність
--------------------------------------------------------------------------------
| Коди |
|------------------------------------------------------------------------------|
|-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-------+---+---|
|форми|організа-|терито-|галузі|виду |форми|органі- |міністер-|вищої | |КС |
|доку-|ції-скла-|рії за |за |еконо-|влас-|заційно-|ства, ін-|органі-| | |
|мента|дача іде-|КОАТУУ |ЗКГНГ |мічної|ності|правової|шого цен-|зації | | |
| за |нтифіка- | | |діяль-| за |форми |трального|іденти-| | |
| ДКУД|ційний | | |ності | КФВ |господа-|органу |фікаці-| | |
| |код за | | | за | |рювання |виконав- |йний | | |
| |ЄДРПОУ | | |КВЕД | |за КОПФГ|чої влади|код за | | |
| | | | | | | |за СПОДУ |ЄДРПОУ | | |
| | | | | | | | | | | |
|-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-------+---+---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10 |11 |
--------------------------------------------------------------------------------
Форма N 4
Кому подається звіт Затверджено
___________________________________ наказом Держкомстату
___________________________________ України
(найменування та адреса одержувача) від 20.03.2001 N 157
Організація (установа), яка подає
звіт ______________________________ Поштова - квартальна
___________________________________
(найменування)
Місто (район) ______________________
Область_____________________________
Подається:
1. Районними, міськими (міст обласного значення), районними у містах відділами державної виконавчої служби - Головному управлінню юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласним, Київському та Севастопольському міським управління юстиції до 8-го числа наступного місяця після звітного періоду;
2. Головним управлінням юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласними, Київським та Севастопольським міськими управліннями юстиції - Міністерству юстиції України до 15-го числа наступного місяця після звітного періоду;
3. Головним управлінням юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласними, Київським та Севастопольським міськими управліннями юстиції - управлінням статистики за своїм місцезнаходженням до 30-го числа наступного місяця після звітного періоду;
4. Міністерством юстиції України - Державному комітету статистики України до 30-го числа наступного місяця після звітного періоду.
Звіт про роботу органів державної виконавчої служби
за ____________ 20__ р.
А. Провадження виконавчих документів
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Категорії виконавчих документів |Залишок |Надійшло |Відмовлено |Перебувало в|Направлено |Усього |У тому числі|З них |У тому |У тому |Залишок |У тому |
|з/п| |виконавчих|виконавчих|у відкритті|провадженні |документів |документів|фактично |перебувало |числі |числі |документів|числі |
| | |документів|документів|виконавчого|виконавчих |на виконан-|закінчено |виконано |в проваджен-|направлено|повернуто |на кінець |зупинено |
| | |на початок|у звітному|провадження|документів |ня іншим |проваджен-|виконавчих |ні понад |документів|виконавчих|звітного |виконавчих|
| | |звітного |періоді | |(з граф 1,2)|органам, |ням у |документів |строки, |за належ- |документів|періоду |проваджень|
| | |періоду | | | |організа- |звітному |(з графи 6) |установлені |ністю |(з графи | |(з графи |
| | | | | | |ціям і |періоді | |Законом |(з графи |6) | |11) |
| | | | | | |посадовим | | |(з графи 7) |6) | | | |
| | | | | | |особам (з | | | | | | | |
| | | | | | |граф 1,2) | | | | | | | |
|---+-----------------------------------+----------+----------+-----------+------------+-----------+----------+------------+------------+----------+----------+----------+----------|
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
|---+-----------------------------------+----------+----------+-----------+------------+-----------+----------+------------+------------+----------+----------+----------+----------|
| 1 |Відшкодування збитків, | | | | | | | | | | | | |
| |заподіяних злочином (усього): | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------------------------+----------+----------+-----------+------------+-----------+----------+------------+------------+----------+----------+----------+----------|
| 2 |у тому числі державній формі | | | | | | | | | | | | |
| |власності | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------------------------+----------+----------+-----------+------------+-----------+----------+------------+------------+----------+----------+----------+----------|
| 3 |Конфіскація майна (усього): | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------------------------+----------+----------+-----------+------------+-----------+----------+------------+------------+----------+----------+----------+----------|
| 4 |у тому числі майна засуджених | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------------------------+----------+----------+-----------+------------+-----------+----------+------------+------------+----------+----------+----------+----------|
| 5 |Стягнення на користь держави | | | | | | | | | | | | |
| |(мито, штрафи, фінансові | | | | | | | | | | | | |
| |санкції та ін.) (крім рядків | | | | | | | | | | | | |
................Перейти до повного тексту