- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 лютого 2005 р.
за N 262/10542
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного
комітету України з питань технічного регулювання
та споживчої політики
N 169 від 08.07.2005 )
Про затвердження Порядку продажу (видачі) контрольних марок для маркування офтальмологічних виробів та їх паспортів, Порядку ведення обліку суб'єктів господарювання, які здійснюють торгівлю офтальмологічними виробами та Порядку ведення журналу прийнятих до продажу та реалізованих офтальмологічних виробів
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2004 року
N 1675 "Про впорядкування обігу офтальмологічних виробів"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок продажу (видачі) контрольних марок для маркування офтальмологічних виробів та їх паспортів (додається).
2. Затвердити Порядок ведення обліку суб'єктів господарювання, які здійснюють торгівлю офтальмологічними виробами
(додається).
3. Затвердити Порядок ведення журналу прийнятих до продажу та реалізованих офтальмологічних виробів
(додається).
4. Управлінню контролю безпеки споживчого ринку забезпечити реєстрацію цього наказу в Міністерстві юстиції України.
5. Цей наказ набирає чинності одночасно із набранням чинності постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2004 року
N 1675 "Про впорядкування обігу офтальмологічних виробів".
6. Відповідальність за виконання цього наказу покласти на Департамент споживчої політики та захисту прав споживачів (Козлов П.Б.).
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Комітету Боденчука О.С.
Голова ПОГОДЖЕНО: Голова Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва | Л.Школьник Ю.А.Авксентьєв |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держспоживстандарту
України
01.02.2005 N 30
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 лютого 2005 р.
за N 262/10542
ПОРЯДОК
продажу (видачі) контрольних марок для маркування офтальмологічних виробів та їх паспортів
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблено на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2004 року
N 1675 "Про впорядкування обігу офтальмологічних виробів" з метою впорядкування процесу продажу (видачі) контрольних марок для маркування офтальмологічних виробів (далі - контрольні марки) та їх паспортів.
1.2. Видача суб'єктам господарювання контрольних марок та паспортів здійснюється державним підприємством (далі - Державне підприємство), визначеним відповідно із вимогами пункту 7 Основних вимог до маркування офтальмологічних виробів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2004 року
N 1675. Опис та зразок контрольної марки для маркування офтальмологічних виробів та опис паспорту офтальмологічного виробу наведені у додатках 1 та 2 до цього Порядку.
1.3. Цей Порядок установлює процедуру подання документів, необхідних для одержання контрольних марок і паспортів.
1.4. Право на одержання контрольних марок та паспортів мають виготовлювачі офтальмологічних виробів, які безпосередньо їх виготовляють (складають), та безпосередні імпортери.
2. Подання документів, необхідних для одержання контрольних марок та паспортів
2.1. Для одержання контрольних марок заявники подають такі документи:
а) заяву про одержання контрольних марок для маркування офтальмологічних виробів та їх паспортів за формою, наведеною у додатку 3 до цього Порядку (у двох примірниках);
б) перелік офтальмологічних виробів із зазначенням кількості таких виробів за формою, наведеною у додатку 4 до цього Порядку;
в) копії статуту, установчого договору (у випадках, передбачених законодавством) та свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності, а фізичні особи - копію свідоцтва про державну реєстрацію;
г) копію довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (для юридичних осіб) або про присвоєння ідентифікаційного номера (для фізичних осіб);
ґ) копію свідоцтва про державну реєстрацію офтальмологічних виробів;
д) копію підтвердження про державну реєстрацію офтальмологічних виробів (для заявників-імпортерів);
е) копію сертифіката відповідності на офтальмологічні вироби або свідоцтва про визнання відповідності;
є) оригінал та копію контракту, за яким ввозиться партія офтальмологічних виробів (для заявників-імпортерів);
ж) пронумерований перелік документів, поданих для отримання контрольних марок та паспортів.
2.2. Документи, вказані у підпунктах "б", "г", "е", "є", "ж" пункту 2.1 цього Порядку, посвідчуються нотаріально або органом, який їх видав.
2.3. Одночасно з поданням заяви пред'являються документи, що посвідчують фізичну особу заявника або посвідчують особу та підтверджують повноваження представників юридичної особи.
2.4. Під час другого й наступних звернень з питань одержання контрольних марок та паспортів документи, зазначені в підпунктах "в", "г" пункту 2.1 цього Порядку, заявниками не подаються.
2.5. Оригінали документів, указані в підпункті "є" пункту 2.1 цього Порядку, повертаються заявнику разом з рішенням про видачу або відмову у видачі контрольних марок та паспортів.
2.6. Документи, передбачені у підпунктах "б" та "ж" пункту 2.1 цього Порядку, подаються у паперовій та електронній формах.
2.7. За достовірність наданих документів відповідає заявник.
2.8. Забороняється вимагати від заявника документи та відомості, непередбачені цим Порядком.
2.9. Працівник відповідного підрозділу уповноваженої організації здійснює попередній розгляд документів, перевіряючи їх комплектність, правильність оформлення (наявність підписів, печаток), відповідність затвердженим формам.
2.10. Якщо заява на одержання контрольних марок та паспортів і додані до неї документи відповідають установленим вимогам, то на другому примірнику цієї заяви, що залишається у заявника, робиться відмітка про одержання заяви і доданих до неї документів із зазначенням дати й номера вхідної реєстрації цих документів.
2.11. У той самий день прийняті до розгляду заяви та додані до них документи заносяться до журналу обліку заяв.
2.12. У разі невідповідності заяви про одержання контрольних марок та паспортів і доданих до неї документів установленим вимогам вони повертаються заявнику.
3. Розгляд поданих документів та підготовки рішення про видачу або про відмову у видачі контрольних марок та паспортів
3.1. Метою розгляду поданих документів є визначення наявності в заявників правових підстав для продажу (видачі) їм контрольних марок та паспортів.
3.2. Проведення розгляду включає:
перевірку документів, які вказані в пункті 2.1 цього Порядку;
перевірку інформації, яка міститься в поданих документах;
перевірку обґрунтованості заявленої на одержання кількості контрольних марок та паспортів на відповідні офтальмологічні вироби.
3.3. Залежно від результатів розгляду готується рішення про видачу контрольних марок та паспортів або рішення про відмову у видачі контрольних марок та паспортів за формами, які наведені в додатках 5 та 6 до цього Порядку.
Рішення про видачу контрольних марок та паспортів або про відмову у видачі контрольних марок та паспортів видається заявникам лише в письмовій формі.
3.4. Рішення про видачу контрольних марок та паспортів або рішення про відмову у видачі контрольних марок та паспортів видається заявнику протягом трьох робочих днів з наступного дня після прийняття заяви до опрацювання.
3.5. У рішенні про видачу контрольних марок та паспортів одержувачу контрольних марок та паспортів має бути зазначено дату та реєстраційний номер його облікової справи.
У рішенні про видачу контрольних марок та паспортів також зазначаються найменування офтальмологічних виробів, серія і номер контрольних марок, маркуванню якими вони підлягають, а також номери паспортів на офтальмологічні вироби.
3.6. Рішення про відмову у видачі контрольних марок та паспортів має містити мотивоване обґрунтування.
3.7. Підставами для прийняття рішення про відмову у видачі контрольних марок та паспортів є:
виявлення недостовірності інформації, яка міститься у поданих документах;
невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства України;
подання неповного переліку документів, вказаних у пункті 2.1 цього Порядку.
3.8. Рішення про видачу контрольних марок та паспортів або рішення про відмову у видачі контрольних марок та паспортів підписується керівником Державного підприємства або його заступником.
3.9. Письмове рішення про відмову у видачі контрольних марок та паспортів оформляється у двох примірниках, один з яких зберігається в Державному підприємстві, а інший - у одержувача контрольних марок та паспортів.
На обох примірниках рішення про відмову у видачі контрольних марок та паспортів одержувач контрольних марок та паспортів ставить свій підпис.
3.10. Рішення про відмову у видачі контрольних марок та паспортів реєструються у журналі обліку.
3.11. Рішення про відмову у видачі контрольних марок та паспортів може бути оскаржене в установленому порядку.
4. Продаж (видача) контрольних марок та паспортів
4.1. Видача контрольних марок та паспортів здійснюється Державним підприємством після прийняття відповідного рішення.
Заявник повинен оплатити встановлену вартість контрольних марок та паспортів протягом 5 робочих днів з дня прийняття рішення про їх видачу та отримати їх.
4.2. На підтвердження сплати вартості контрольних марок та паспортів заявник подає до Державного підприємства, яке прийняло рішення про їх видачу, копію платіжного документа про перерахування відповідної суми коштів з відміткою банківської установи.
4.3. Державне підприємство видає контрольні марки та паспорти в день одержання від заявника копії платіжного документа про оплату їх вартості.
4.4. Державне підприємство видає заявнику контрольні марки та паспорти в тій кількості, вартість якої сплачено, але не більше кількості контрольних марок та паспортів, зазначеної у рішенні про їх видачу.
4.5. Видача контрольних марок та паспортів здійснюється:
представникам юридичних осіб за умови подання ними відповідних документів, що підтверджують їх повноваження, зокрема довіреності на одержання контрольних марок та паспортів, та пред'явлення документа, що посвідчує особу одержувача;
фізичним особам - суб'єктам підприємницької діяльності, за умови подання документа, що посвідчує їх особу.
5. Прикінцеві положення
5.1. Будь-яка посередницька діяльність щодо одержання та розповсюджування контрольних марок та паспортів забороняється.
5.2. За невиконання або неналежне виконання своїх обов'язків працівники, які здійснюють продаж (видачу) контрольних марок та паспортів відповідають у порядку, установленому чинним законодавством України.
5.3. Продавці офтальмологічних виробів, які мають нереалізовані залишки офтальмологічних виробів, здійснюють їх реалізацію без наявності контрольних марок та паспортів протягом 90 календарних днів з дати набуття чинності постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2004 року
N 1675.
Після закінчення зазначеного періоду суб'єкти господарювання мають право одноразово отримати відповідну кількість контрольних марок та паспортів на такі вироби у порядку, передбаченому цим Порядком, на підставі акта інвентаризації залишків офтальмологічних виробів, засвідченого підписом посадової особи та печаткою продавця юридичної особи або особистим підписом продавця-фізичної особи.
Начальник управління контролю безпеки споживчого ринку | П.Козлов |
Додаток 1
до пункту 1.2 Порядку
продажу (видачі) контрольних
марок для маркування
офтальмологічних виробів
та їх паспортів
ОПИС ТА ЗРАЗОК
контрольної марки для маркування офтальмологічних виробів
1. Контрольна марка для офтальмологічних виробів має такі реквізити:
1.1. Власну серію, що складається з двох літер, які визначаються згідно з переліком, встановленим пунктом 2 Основних вимог до маркування офтальмологічних виробів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2004
N 1675.
1.2. Власний порядковий номер, що складається з дев'яти цифр.
1.3. Напис: "Окуляри / Оправи окулярні / Лінзи окулярні / Контактні лінзи".
2. Контрольні марки для маркування офтальмологічних виробів виготовляються з паперу вагою 70 +- 3 г/кв.м і мають такі розміри:
довжина 15 мм +- 0,25 мм,
ширина 10 мм +- 0,25 мм.
3. Контрольна марка має світло-зелений колір та захищена від копіювання відповідним фоновим малюнком та іншими способами, узгодженими між виробником контрольної марки та замовником.
4. Схематичне зображення зразка марки для маркування офтальмологічних виробів:
------------------------------------------------------------------
................Перейти до повного тексту