1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ, РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ, ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ
НАКАЗ
15.02.2019 № 38
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 березня 2019 р.
за № 248/33219
Про затвердження Положення про міжрегіональні територіальні управління АРМА та внесення змін до деяких наказів АРМА
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів № 166 від 17.03.2020 № 468 від 06.11.2020 № 79 від 23.03.2022 № 135 від 07.06.2023 )
Відповідно до статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади", частини шостої статті 2 Закону України "Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів", пункту 7 Положення про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018 року № 613, та постанови Кабінету Міністрів України від 03 жовтня 2018 року № 816 "Деякі питання забезпечення діяльності Національного агентства з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про міжрегіональні територіальні управління АРМА, що додається.
2. Затвердити Зміни до деяких наказів АРМА, що додаються.
3. Юридичному управлінню (Потьомкін А.О.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України у встановленому порядку.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Голова

А. Янчук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національного
агентства України з питань
виявлення, розшуку
та управління активами,
одержаними від корупційних
та інших злочинів
15 лютого 2019 року № 38
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 березня 2019 р.
за № 248/33219
ПОЛОЖЕННЯ
про міжрегіональні територіальні управління АРМА
1. Міжрегіональні територіальні управління АРМА (далі - територіальні управління АРМА) підпорядковуються АРМА і є його територіальними органами.
2. Територіальні управління АРМА у своїй діяльності керуються Конституцією та законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, дорученнями Прем’єр-міністра України, наказами АРМА, дорученнями Голови АРМА або його заступників, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями територіальних управлінь АРМА є:
1) реалізація державної політики на відповідній території у сфері:
виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави;
( Абзац другий підпункту 1 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів № 166 від 17.03.2020 )
управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави або які конфісковано у кримінальному провадженні чи стягнено за рішенням суду в дохід держави внаслідок визнання їх необґрунтованими;
( Абзац третій підпункту 1 пункту 3 в редакції Наказу Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів № 166 від 17.03.2020 )
управління активами, на які накладено арешт або які підлягають стягненню в дохід держави в позовному провадженні у справах про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави;
( Абзац четвертий підпункту 1 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів № 166 від 17.03.2020 )
2) участь у забезпеченні представництва прав та інтересів України у закордонних юрисдикційних органах у справах, пов’язаних з поверненням в Україну активів, одержаних від корупційних та інших кримінальних правопорушень;
( Підпункт 2 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів № 468 від 06.11.2020 )
3) внесення на розгляд АРМА пропозицій щодо формування політики у відповідних сферах.
4. Територіальні управління АРМА відповідно до покладених на них завдань:
1) узагальнюють практику застосування законодавства з питань, що належать до їх компетенції, готують та вносять АРМА пропозиції щодо його вдосконалення;
2) проводять аналіз статистичних даних, результатів досліджень та іншої інформації про виявлення, розшук та управління активами;
3) за дорученнями Голови АРМА або його заступників та відповідно до наказів АРМА:
здійснюють заходи з виявлення, розшуку активів за зверненнями слідчого, детектива, прокурора, суду, слідчого судді та взаємодіють із органами досудового розслідування, прокуратури, суду з метою накладення арешту на такі активи та їх конфіскації чи стягнення в дохід держави внаслідок визнання необґрунтованими;
здійснюють моніторинг результатів розгляду запитів слідчого, детектива, прокурора, органу досудового розслідування, органу прокуратури щодо виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави, та інформації АРМА про ознаки кримінальних правопорушень, які виявлені під час виконання визначених законом функцій та повноважень АРМА та не вказані у запиті;
беруть участь у забезпеченні формування та ведення Єдиного державного реєстру активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у порядку, встановленому положенням про зазначений реєстр;
беруть участь у забезпеченні взаємодії з органами досудового розслідування, органами прокуратури та судом з питань, що стосуються передачі в управління АРМА активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави, а також сприяють зазначеним суб’єктам у розшуку належних приміщень, майданчиків для зберігання активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави і щодо яких управління АРМА не здійснюється;
надають АРМА пропозиції щодо необхідності застосування передбачених статтею 21-1 Закону України "Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів" особливостей передачі в управління активів;
здійснюють заходи, пов’язані з фактичним прийняттям активів в управління за зверненням прокурора або слідчого за вказівкою прокурора, приймають від прокурора активи згідно з актами приймання-передачі, передають за договором управління активи управителеві в управління згідно з актами приймання-передачі;
звертаються у разі прийняття в управління активів, які чи права на які та їх обтяження підлягають державній реєстрації, до органів, що ведуть державні реєстри таких активів, прав на них або їх обтяжень, щодо внесення відповідних відомостей про виникнення у АРМА повноважень з управління зазначеними активами;
надають АРМА пропозиції щодо зміни шляху управління активом (шляхом реалізації відповідного активу), розташованим (зареєстрованим) на відповідній території, з метою здійснення управління на умовах забезпечення збереження активу, збереження (за можливості - збільшення) його економічної вартості, у разі неможливості здійснювати заходи з управління активами на підставі договору, укладеного відповідно до глави 70 Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених законом;
надають слідчому, прокурору, слідчому судді, суду письмові роз’яснення щодо можливості забезпечення АРМА ефективного управління активом та збереження (за можливості - збільшення) його економічної вартості;
надають АРМА пропозиції щодо визначення кваліфікаційних критеріїв відбору суб’єктів оціночної діяльності;
надають АРМА пропозиції щодо визначення кваліфікаційних критеріїв відбору управителів активів та інших осіб, які можуть надавати АРМА послуги, виконувати роботи, необхідні для виконання його завдань, у порядку, встановленому законодавством про публічні закупівлі;
беруть участь у супроводженні укладення та виконання цивільно-правових угод з юридичними та фізичними особами з питань, пов’язаних з проведенням оцінки та управлінням активами;
беруть участь в організації здійснення заходів, пов’язаних з проведенням оцінки, веденням обліку активів, розташованих (зареєстрованих) на відповідній території, та управлінням такими активами, в тому числі їх зберіганням (збереженням), переміщенням, охороною, страхуванням, для цілей їх подальшої передачі в управління або для реалізації;
забезпечують взаємодію між АРМА та організатором (організаторами) прилюдних торгів (аукціонів) та/або електронних торгів з питань, пов’язаних з реалізацією активів, передають організатору (організаторам) прилюдних торгів (аукціонів) та/або електронних торгів активи згідно з актами приймання-передачі;
беруть участь у здійсненні уповноваженими особами АРМА контролю за ефективністю управління активами, переданими АРМА в управління;

................
Перейти до повного тексту