1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ГОЛОВНЕ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 54 від 20.02.2002
м.Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
6 березня 2002 р.
за N 227/6515
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Головного контрольно-ревізійного управління N 52 від 12.03.2009 )
Про затвердження Порядку застосування статей 164-12 та 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення органами державної контрольно-ревізійної служби в Україні
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Головного контрольно-ревізійного управління N 237 від 08.08.2006 N 219 від 16.05.2008 ) ( У назві та тексті Наказу слова та цифри "статті 164-12" замінено словами та цифрами "статей 164-12 та 164-14" згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління N 237 від 08.08.2006 )
З метою реалізації органами державної контрольно-ревізійної служби положень Закону України "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо встановлення відповідальності за порушення законодавства про бюджетну систему України"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок застосування статей 164-12 та 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення органами державної контрольно-ревізійної служби в Україні, що додається.
2. Управлінню забезпечення взаємодії з правоохоронними органами та правової роботи (Лихицький О.П.) в установленому порядку подати цей наказ у п'ятиденний термін на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Адміністративно-господарському управлінню (Сарапін М.І.) довести цей наказ до відома контрольно-ревізійних управлінь в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі та забезпечити органи державної контрольно-ревізійної служби бланками протоколів про адміністративне правопорушення - порушення законодавства про бюджетну систему.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови ГоловКРУ України Кіруцу С.М.
Голова П.К.Германчук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного
контрольно-ревізійного
управління України від
20.02.2002 N 54
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
6 березня 2002 р.
за N 227/6515
Порядок застосування статей 164-12 та 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення органами державної контрольно-ревізійної служби в Україні
( Назва Порядку із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління N 237 від 08.08.2006 )
1. Цей Порядок розроблено відповідно до Законів України "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо встановлення відповідальності за порушення законодавства про бюджетну систему України", "Про Державну контрольно-ревізійну службу в Україні" та Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП).
2. Виявлені факти порушення законодавства про бюджетну систему України (використання бюджетних коштів усупереч їх цільовому призначенню або недотримання порядку проведення операцій з бюджетними коштами, як це встановлено бюджетним законодавством) чи порушення законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти (здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти без застосування визначених законом процедур; застосування процедур закупівлі з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, у тому числі оформлення тендерної документації з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, оцінка тендерних пропозицій, які не відповідають критеріям та методиці оцінки для визначення найкращої тендерної пропозиції, що міститься у тендерній документації, укладення з учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти за цінами і обсягами, які не відповідають вимогам тендерної документації; неоприлюднення інформації щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти відповідно до вимог законодавства, недотримання умов захисту вітчизняного ринку; неподання в установленому порядку звіту про результати здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, відображення недостовірних відомостей у звіті про результати здійснення зазначеної процедури, непроходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель відповідно до вимог закону; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом) посадова особа органу державної контрольно-ревізійної служби оформляє актом ревізії відповідно до вимог Порядку проведення інспектування державною контрольно-ревізійною службою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 N 550, актом перевірки державних закупівель.
( Пункт 2 в редакції Наказів Головного контрольно-ревізійного управління N 237 від 08.08.2006, N 219 від 16.05.2008 )
3. На підставі акта ревізії (перевірки) посадова особа органу державної контрольно-ревізійної служби (далі - ДКРС) складає в день закінчення ревізії (підписання акта) протокол про адміністративне правопорушення - порушення законодавства про бюджетну систему України чи порушення законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти (далі - протокол) за формою, що додається.
( Абзац перший пункту 3 в редакції Наказу Головного контрольно-ревізійного управління N 237 від 08.08.2006, із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління N 219 від 16.05.2008 )
Направлені до органу ДКРС постанова прокурора про порушення провадження про адміністративне правопорушення та додані до неї матеріали, що підтверджують факт вчинення адміністративного правопорушення - порушення законодавства про бюджетну систему України чи порушення законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, розглядаються у десятиденний строк після їх надходження.
( Пункт 3 доповнено абзацом другим згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління N 219 від 16.05.2008 )
За результатами розгляду вказаних матеріалів прокурора посадовою особою органу ДКРС складається протокол про адміністративне правопорушення у терміни, передбачені ст. 38 КУпАП. У разі відсутності підстав для складання протоколу про адміністративне правопорушення орган ДКРС повідомляє про це відповідний орган прокуратури, вмотивовуючи таке рішення.
( Пункт 3 доповнено абзацом третім згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління N 219 від 16.05.2008 )
Протокол підписується посадовою особою ДКРС, яка його склала, і особою, яка вчинила адміністративне правопорушення. За наявності свідків протокол може бути підписаний також ними.
( Абзац четвертий пункту 3 в редакції Наказу Головного контрольной-ревізійного управління N 219 від 16.05.2008 )
При встановленні ревізією порушень, за які статтями 164-2 і 164-12 КУпАП передбачена адміністративна відповідальність, одночасно складаються протоколи про адміністративне правопорушення як за порушення законодавства з фінансових питань, так і за порушення законодавства про бюджетну систему України. Якщо ці порушення вчинені однією посадовою особою, то на неї складається протокол за кожне порушення окремо.
У разі відмови особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, від підписання протоколу в ньому робиться запис про це. Відмова особи від підписання протоколу не є підставою для припинення провадження справи. Особа, яка вчинила адміністративне правопорушення, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до нього, а також викласти мотиви своєї відмови від його підписання. При складанні протоколу порушникові роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 КУпАП, про що робиться відмітка в протоколі.
( Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління N 237 від 08.08.2006 )
4. Протокол про вчинення адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачено статтею 164-12 або статтею 164-14, не пізніше наступного дня після його складання реєструється в журналі реєстрації протоколів про адміністративні правопорушення, після чого долучається до матеріалів справи про вчинене адміністративне правопорушення.
( Пункт 4 в редакції Наказу Головного контрольно-ревізійного управління N 237 від 08.08.2006, із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління N 219 від 16.05.2008 )
5. Справа про адміністративне правопорушення - порушення законодавства про бюджетну систему України чи порушення законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти повинна містити такі документи або їх копії, завірені підписом посадової особи та печаткою органу ДКРС:
протокол про адміністративне правопорушення - порушення законодавства про бюджетну систему України чи порушення законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти;
акт ревізії (перевірки) або витяг з нього з додатками, на які є посилання в акті, уключаючи копії розпорядчих чи господарських документів, які містять ознаки адміністративного правопорушення та/або підтверджують його вчинення; постанова прокурора про порушення провадження про адміністративне правопорушення та матеріали до неї;
( Абзац третій пункту 5 в редакції Наказу Головного контрольно-ревізійного управління N 219 від 16.05.2008 )
заперечення посадових осіб підприємства, установи, організації, які ревізувались, та інших осіб щодо обставин порушення (якщо такі подані) і висновки на ці заперечення посадових осіб органів ДКРС;
пояснення посадової особи, на яку складено протокол (у разі, якщо воно подано не на бланку протоколу);
довідка про розмір заробітної плати та інші документи щодо обставин, які пом'якшують чи обтяжують відповідальність за адміністративне правопорушення (довідка про склад сім'ї, наявність на утриманні непрацездатних осіб тощо, при наданні їх ревізору посадовою особою, що вчинила адміністративне правопорушення);
опис документів.
( Пункт 5 в редакції Наказу Головного контрольно-ревізійного управління N 237 від 08.08.2006 )
6. Справа про адміністративне правопорушення передається до суду за місцем вчинення правопорушення у строк не пізніше 3 робочих днів після реєстрації протоколу в журналі.
( Пункт 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління N 237 від 08.08.2006, в редакції Наказу Головного контрольно-ревізійного управління N 219 від 16.05.2008 )
7. Матеріали справи про адміністративне правопорушення зі супровідним листом передаються до суду через його канцелярію з обов'язковим позначенням дати і вхідного номера на другому примірнику супровідного листа органу ДКРС. Допускається передача до суду протоколу і доданих до нього матеріалів рекомендованим поштовим відправленням.
8. У супровідному листі про передачу справи про адміністративне правопорушення до суду зазначаються:

................
Перейти до повного тексту