- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 102 від 03.07.95 м.Київ | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 липня 1995 р. за N 224/760 |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Мінекономіки
N 123 від 06.11.97 )
Про затвердження Положення про порядок організації на конкурсній основі закупок продукції для державних потреб за державним контрактом
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28 квітня 1995 року
N 312 "Про порядок організації закупок продукції для державних потреб" та доручення Кабінету Міністрів України від 03.07.95 р. до N 9116/10,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про порядок організації на конкурсній основі закупок продукції для державних потреб за державним контрактом (далі - Положення), що додається.
2. Міністерствам, відомствам, Уряду Автономної Республіки Крим, обласним, Київській і Севастопольській міськадміністраціям при розміщенні завдань на закупку продукції (виконання робіт, надання послуг), у тому числі сільськогосподарської, для задоволення державних і регіональних потреб керуватись цим Положенням.
Затверджено
наказом Міністерства економіки
від 3 липня 1995 року N 102
Положення про порядок організації на конкурсній основі закупок продукції для державних потреб за державним контрактом*)
1. Загальні положення
Цим Положенням регламентується організація роботи над підготовкою й укладанням державних контрактів на закупку продукції (виконання робіт, надання послуг), у тому числі сільськогосподарської **), для державних потреб на конкурсній основі.
Положення визначає порядок конкурсного відбору виконавців (постачальників), критерії і вимоги, що застосовуються при проведенні конкурсів.
-----------------------------
*) Далі - Положення
**) Далі - поставки товарів.
2. Порядок проведення конкурсного відбору виконавців (постачальників) державного контракту
2.1. Державні замовники, виходячи з обсягів і структури (цільового призначення) затверджених на черговий фінансовий рік асигнувань з Державного бюджету, уточнюють перелік товарів, які передбачається закуповувати для державних потреб.
Виходячи з конкретних властивостей товару, що замовляється, особливостей його поставок та інших факторів, державні замовники розробляють умови конкурсу, визначають порядок та строки його проведення.
Конкурси не проводяться у наступних випадках:
а) при відсутності конкурентного середовища (замовлення може виконати тільки один суб'єкт господарської діяльності);
б) стосовно продукції серійного і масового виробництва, яка вільно реалізується на внутрішньому ринку.
2.2. Умови конкурсу доводяться державними замовниками до потенціальних виконавців завдань за державними контрактами як безпосередньо шляхом письмових пропозицій, так і обов'зкового опублікування в засобах масової інформації (якщо дозволяє характер завдання).
В умовах конкурсу обов'язково розкриваються:
цілі і предмет конкурсу:
технічні, економічні та інші необхідні характеристики продукції, що замовляється;
перелік, форма і зміст заявок, що подаються на конкурс виконавцями (постачальниками), які виявлять бажання взяти участь у конкурсі;
початкова вартість замовлення та строки його виконання;
строки проведення конкурсу і порядок доведення його результатів.
2.3. Державні замовники в процесі переговорів з учасниками конкурсу, які пропонують однотипні товари, сприяють повноцінному проведенню конкурсного відбору на ринковій основі та недопущенню недобросовісної конкуренції. З метою становлення та розвитку ринкових відносин, розширення конкурентного середовища в конкурсі можуть брати участь суб'єкти підприємницької діяльності України незалежно від їх відомчого підпорядкування та форм власності.
2.4. Виконавці (постачальники), які беруть участь у конкурсі, подають державному замовнику свої пропозиції стосовно обсягів поставок товарів, їх техніко-економічних параметрів (показники технічного рівня продукції, сертифікати якості, ціни тощо), строків виконання замовлення, надають інформацію щодо свого фінансового стану.
2.5. Державні замовники створюють у себе постійно діючі експертні комісії для оцінки пропозицій виконавців (постачальників) та відбору тих, які найбільш відповідають вимогам, що визначені умовами конкурсу.
Експертні комісії створюються із спеціалістів міністерств, відомств, установ та організацій, які визначені Урядом як державні замовники, а при необхідності із залученням незалежних експертів необхідного профілю. Склад експертної комісії затверджується їхнім наказом.
Експертні комісії діють відповідно до Положення про експертну комісію, яке розробляється та затверджується державним замовником, виходячи з конкретних умов його діяльності (сфери господарювання).
Висновки експертної комісії і прийняті нею рішення стосовно вибору виконавця державного контракту оформляються протоколом.
................Перейти до повного тексту