1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
06.02.2015 № 104/52
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 лютого 2015 р.
за № 224/26669
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства освіти і науки № 184/303 від 16.02.2022 )
Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах
Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 12 Закону України "Про дошкільну освіту", статті 62 Основ законодавства України про охорону здоров’я НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити Порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах, що додається.
2. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України (Кононенко Ю.Г.) подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступників міністрів відповідно до розподілу обов’язків.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Міністр
освіти і науки України


С. Квіт

Міністр
охорони здоров'я України


О. Квіташвілі
ПОГОДЖЕНО:

Голова Державної
регуляторної служби України

Виконавчий директор
Національної Асамблеї інвалідів України



К. Ляпіна


Н. Скрипка
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
освіти і науки України,
Міністерства
охорони здоров’я України
06.02.2015 № 104/52
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 лютого 2015 р.
за № 224/26669
ПОРЯДОК
комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах
1. Цей Порядок розроблено з метою встановлення єдиних вимог до комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах незалежно від підпорядкування та форми власності.
2. Інклюзивні групи у дошкільних навчальних закладах створюються для забезпечення умов дітям з особливими освітніми потребами, у тому числі дітям з інвалідністю, для розвитку та навчання спільно зі своїми однолітками.
3. Головна мета створення інклюзивних груп - задоволення соціальних та освітніх потреб, організація корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю.
4. У своїй роботі дошкільні навчальні заклади, що мають інклюзивні групи, керуються Конституцією України, законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки України і Міністерства охорони здоров’я України, цим Порядком, власним статутом.

................
Перейти до повного тексту