1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
30.01.2009 N 64
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 березня 2009 року
за N 221/16237
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економіки N 1395 від 02.11.2010 )
Про затвердження Порядку погодження застосування процедури торгів з обмеженою участю та процедури закупівлі в одного учасника
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки N 1091 від 05.10.2009 )
Відповідно до підпункту 8 пункту 10 Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921 (із змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок погодження застосування процедури торгів з обмеженою участю та процедури закупівлі в одного учасника, що додається.
2. Установити, що рішення за документами щодо погодження застосування процедури торгів з обмеженою участю та процедури закупівлі в одного учасника, поданими до Міністерства економіки України до набрання чинності цим наказом, приймаються Міністерством економіки України відповідно до Порядку, затвердженого цим наказом, після набрання ним чинності.
3. Скасувати наказ Міністерства економіки України від 05.11.2008 N 633 "Про затвердження Порядку погодження застосування процедури торгів з обмеженою участю та процедури закупівлі в одного учасника".
4. Департаменту державних закупівель:
забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
оприлюднити цей наказ на веб-сайті Міністерства економіки України та в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель".
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр економіки України
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництва
Б.М.Данилишин



О.Кужель
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
30.01.2009 N 64
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 березня 2009 року
за N 221/16237
ПОРЯДОК
погодження застосування процедури торгів з обмеженою участю та процедури закупівлі в одного учасника
1. Цей Порядок визначає механізм погодження Міністерством економіки України (далі - Мінекономіки) застосування процедури торгів з обмеженою участю та процедури закупівлі в одного учасника для закупівлі товарів, робіт і послуг, очікувана вартість яких для закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) становить не менше ніж 100 тис. гривень, а робіт - 300 тис. гривень.
2. Для погодження застосування процедури торгів з обмеженою участю та процедури закупівлі в одного учасника замовник подає у швидкозшивачі до Мінекономіки такі документи, які повинні відповідати вимогам Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921 (із змінами) (далі - Положення):
2.1. У разі застосування процедури торгів з обмеженою участю:
лист-звернення на адресу Мінекономіки із обов'язковим зазначенням умов застосування цієї процедури відповідно до пункту 34 Положення, предмета закупівлі, конкретного найменування товару, роботи чи послуги, очікуваної вартості закупівлі, джерел фінансування закупівлі, орієнтовного терміну (строку) поставок товарів (виконання робіт, надання послуг);
копію протоколу (протоколів) засідання тендерного комітету щодо прийняття рішення про застосування процедури торгів з обмеженою участю, засвідчену в установленому законодавством порядку, із зазначенням переліку учасників, яких замовник планує запросити до участі в процедурі закупівлі;
засвідчену в установленому законодавством порядку копію річного плану закупівель;
проект тендерної документації, необхідної для проведення процедури закупівлі;
засвідчені замовником в установленому законодавством порядку копії експертних (дата видачі яких не перевищує один рік до дня подачі до Мінекономіки необхідного пакета документів, передбаченого підпунктом 2.1 пункту 2 цього Порядку), нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури торгів з обмеженою участю.
2.2 У разі застосування процедури закупівлі в одного учасника:
лист-звернення на адресу Мінекономіки із зазначенням умов застосування цієї процедури відповідно до пункту 83 Положення, предмета закупівлі, конкретного найменування товару, роботи чи послуги, очікуваної вартості закупівлі, джерел фінансування закупівлі, орієнтовного терміну (строку) поставок товарів (виконання робіт, надання послуг);
копію протоколу (протоколів) засідання тендерного комітету щодо прийняття рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника із зазначенням умов застосування цієї процедури відповідно до пункту 83 Положення, предмета закупівлі, конкретного найменування товару, роботи чи послуги, очікуваної вартості закупівлі, джерел фінансування закупівлі, орієнтовного терміну (строку) поставок товарів (виконання робіт, надання послуг), засвідчену в установленому законодавством порядку;
проект договору про закупівлю товарів, робіт чи послуг із додатками;
техніко-економічне обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника, заповнене за формою згідно з додатком 1;
засвідчену в установленому законодавством порядку копію річного плану закупівель;
засвідчені замовником в установленому законодавством порядку копії експертних (дата видачі яких не перевищує один рік до дня подачі до Мінекономіки необхідного пакета документів, передбаченого підпунктом 2.2 пункту 2 цього Порядку), нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі в одного учасника;
засвідчені замовником копії договорів або інших документів, що підтверджують наявність в учасника авторських прав, у разі закупівлі, пов'язаної із захистом авторських прав;
у зв'язку з потребою здійснення додаткових поставок первинним учасником, призначених для часткової заміни або розширення поставок, коли зміна учасника може призвести до закупівлі товарів чи послуг, які не відповідають вимогам взаємозаміни з наявними товарами чи послугами, замовником надаються засвідчені в установленому законодавством порядку копії договору (договорів) про закупівлю (із додатками) з первинним учасником, звіту (звітів) про проведення процедури закупівлі, а також експертні, нормативні, технічні документи, які підтверджують, що зміна учасника може призвести до закупівлі товарів чи послуг, які не відповідають вимогам взаємозаміни з наявними товарами чи отриманими послугами;
у зв'язку з необхідністю виконання додаткових будівельних робіт засвідчені в установленому законодавством порядку копії головного договору (договорів) про закупівлю (із додатками), звіту (звітів) про проведення процедури закупівлі та документ розробника проекту щодо необхідності виконання додаткових будівельних робіт, не включених у початковий проект, але які через непередбачувані обставини стали необхідними для виконання цього проекту, за умови, що договір буде укладено з учасником таких робіт, якщо роботи технічно чи економічно пов'язані з головним договором. При цьому загальна вартість договору на додаткові роботи не повинна перевищувати 50 відсотків вартості головного договору;
для юридичних осіб - засвідчені в установленому законодавством порядку копії установчих документів учасника, свідоцтва про державну реєстрацію, ліцензії (дозволу) на заняття певним видом господарської діяльності, необхідної для виконання договору про закупівлю;
для фізичних осіб - копію паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, в разі відсутності паспорта та ідентифікаційного номера;
для фізичних осіб - підприємців - копію паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, в разі відсутності паспорта, свідоцтва про державну реєстрацію, ліцензії (дозволу) на заняття певним видом господарської діяльності, необхідної для виконання договору про закупівлю;
у разі закупівлі нерухомого майна замовником надаються засвідчені в установленому законодавством порядку копії документів, що підтверджують право власності учасника на нерухоме майно, звіт про оцінку нерухомого майна.
3. Мінекономіки має право звернутися до замовника для отримання документів, які підтверджують, що закупівля товарів, робіт і послуг за державні кошти здійснюватиметься у вітчизняних виробників цих товарів, робіт і послуг (юридичних та фізичних осіб) або їх представників, дилерів, дистриб'юторів, які визнані такими відповідно до укладених договорів, крім товарів, які не виробляються в Україні, а також:
( Абзац перший пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки N 1091 від 05.10.2009 )
довідки Державного комітету статистики України, Державної інспекції з контролю за цінами, Державного інформаційно-аналітичного центру моніторингу зовнішніх товарних ринків, Торгово-промислової палати України, регіональних торгово-промислових палат або інших організацій, уповноважених надавати довідки щодо відповідності ціни предмета закупівлі, зазначеної в проекті договору, ціновій кон'юнктурі на ринках відповідних товарів, робіт і послуг;
у разі закупівлі будівельних робіт - висновку уповноваженого органу про здійснення державної експертизи відповідного проекту будівництва (за винятком об'єктів, для затвердження проекту будівництва яких висновок державної експертизи не є обов'язковим);
документів, які підтверджують, що закупівля товарів, робіт і послуг, ціни на які підлягають державній реєстрації в установленому законодавством порядку, здійснюється за цінами, які сформовані на базі ціни, зареєстрованої на дату подання до Мінекономіки документів для погодження застосування процедури закупівлі в одного учасника;
( Пункт 3 доповнено абзацом згідно з Наказом Міністерства економіки N 1091 від 05.10.2009 )
у разі закупівлі товарів, робіт і послуг у нерезидентів - висновок центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у відповідній сфері, про те, що відповідні товари, роботи і послуги не виробляються (не виконуються, не надаються) на території України.
( Пункт 3 доповнено абзацом згідно з Наказом Міністерства економіки N 1091 від 05.10.2009 )
4. Днем подання документів вважається дата їх реєстрації в Мінекономіки.
Відомості про прийняті на розгляд документи заносяться до електронної інформаційної бази обліку, після чого документи подаються структурним підрозділом, до функцій якого належить координація закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, на розгляд до юридичного департаменту та у разі потреби до відповідних структурних підрозділів Мінекономіки, до компетенції яких належать питання, пов'язані з закупівлею конкретних видів товарів, робіт і послуг.
5. Після розгляду документів структурними підрозділами, визначеними в абзаці другому пункту 4 цього Порядку, документи повертаються на опрацювання структурному підрозділу, до функцій якого належить координація закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти. Останній опрацьовує та готує проект рішення щодо погодження чи відмови застосування процедури торгів з обмеженою участю та процедури закупівлі в одного учасника.
6. Протягом 30 календарних днів з дати реєстрації документів замовника Мінекономіки погоджує застосування процедури закупівлі або відмовляє в такому погодженні. Рішення про погодження застосування процедури закупівлі оформляється листом-погодженням процедури закупівлі (далі - лист-погодження) за формою згідно з додатком 2, рішення про відмову у погодженні застосування процедури закупівлі - листом-відмовою процедури закупівлі (далі - лист-відмова) за формою згідно з додатком 3.
Розгляд звернень замовників щодо погодження застосування процедури закупівлі в одного учасника через виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі в зв'язку з особливими економічними чи соціальними обставинами, яких замовник не міг передбачити, у тому числі закупівлі, пов'язаної з ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, здійснюється Мінекономіки протягом десяти робочих днів.
У разі якщо замовник надіслав додаткові документи до раніше надісланого пакета документів, то рішення за результатами розгляду відповідного пакета документів приймається протягом 30 календарних днів з дати реєстрації додаткових документів.
7. Результати розгляду поданих документів відповідними структурними підрозділами Мінекономіки заносяться до картки опрацювання.
Форма та зміст картки опрацювання визначаються структурним підрозділом, до функцій якого належить координація закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
У разі залучення інших структурних підрозділів Мінекономіки до розгляду документів такі підрозділи в межах своєї компетенції протягом двох робочих днів здійснюють розгляд документів, поданих замовниками для погодження відповідної процедури закупівлі, та надають свої зауваження і пропозиції до них у картці опрацювання або на окремому аркуші.
На підставі картки опрацювання та з урахуванням зауважень оформляються лист-погодження із супровідним листом або лист-відмова.
8. При розгляді документів, наданих замовником до Мінекономіки для погодження процедури закупівлі, відповідальні працівники Мінекономіки зобов'язані не розголошувати інформацію, що становить державну, службову або комерційну таємницю, та дотримуватися вимог законодавства у сфері державних закупівель.

................
Перейти до повного тексту