1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 102 від 22.02.2001


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 березня 2001 р.
за N 221/5412
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної служби статистики N 47 від 13.02.2015 )
Про затвердження Інструкції щодо складання державного статистичного спостереження за формою N 2-вод "Звіт про наявність власних морських і річкових суден, вантажних та пасажирських причалів-набережних
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Державного комітету статистики N 303 від 11.10.2005 N 551 від 27.11.2006 )
Відповідно до статті 14 Закону України "Про державну статистику", Програми реформування державної статистики на період до 2002 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.98 N 971, та з метою подальшого вдосконалення обліку та звітності з водного транспорту
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Інструкцію щодо складання державного статистичного спостереження за формою N 2-вод "Звіт про наявність власних морських і річкових суден, вантажних та пасажирських причалів-набережних.
( Пункт 1 в редакції Наказу Державного комітету статистики N 303 від 11.10.2005, із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету статистики N 551 від 27.11.2006 )
2. Управлінню статистики послуг, транспорту та зв'язку (Голуб О.В.):
2.1. Визначити необхідний тираж, підготувати і передати фінансово-економічному управлінню оригінал затвердженої Інструкції для тиражування.
2.2. Здійснювати методологічне керівництво обліком та звітністю про наявність торговельних суден.
3. Фінансово-економічному управлінню (Сорокіна Т.В.) забезпечити фінансування виготовлення даної Інстррукції.
4. Управлінню справами (Москот В.Ф.) забезпечити контроль за своєчасним тиражуванням і розсиланням зазначених бланків Інструкції до Головного управління статистики в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь статистики.
5. Головному управлінню статистики в Автономній Республіці Крим, обласним, Київському та Севастопольському міським управлінням статистики довести вищезазначену Інструкцію до відома підприємств, установ та організацій - юридичних осіб усіх форм власності та видів діяльності, які мають на балансі торговельні судна, а також вантажні і пасажирські причали.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Комітету Остапчука Ю.М.
Голова Комітету
Погоджено:
Заступник Міністра
транспорту України
О.Г.Осауленко


В.В.Севрюков
Затверджено
Наказ Держкомстату України
22.02.2001 N 102
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 березня 2001 р.
за N 221/5412
Інструкція
щодо складання державного статистичного спостереження за формою N 2-вод "Звіт про наявність власних морських і річкових суден, вантажних та пасажирських причалів-набережних
( Назва Інструкції в редакції Наказу Державного комітету статистики N 303 від 11.10.2005, із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету статистики N 551 від 27.11.2006 ) ( У тексті Інструкції назву форми "Звіт про наявність власних торговельних суден" замінено на "Звіт про наявність власних морських і річкових суден, вантажних та пасажирських причалів-набережних" згідно з Наказом Державного комітету статистики N 303 від 11.10.2005 ) ( У тексті Інструкції слова "державна статистична звітність" у всіх відмінках замінено словами "державне статистичне спостереження" у відповідному відмінку згідно з Наказом Державного комітету статистики N 303 від 11.10.2005 )
1. Загальні положення
Інструкція щодо складання державного статистичного спостереження про наявність торговельних суден за формою N 2-вод "Звіт про наявність власних морських і річкових суден, вантажних та пасажирських причалів-набережних" (далі - Інструкція) створена з метою одержання всебічної та вичерпної статистичної інформації про кількісні та якісні характеристики морського і річкового флоту України.
Дія Інструкції поширюється на підприємства, установи і організації (далі - підприємства) - юридичні особи всіх форм власності та видів економічної діяльності, які мають на балансі:
- морські і річкові судна, крім малих;
( Абзац третій пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету статистики N 303 від 11.10.2005 )
- вантажні та пасажирські причали.
2. Основні терміни та їх тлумачення
Основні терміни, які використовуються в Інструкції, відповідають термінам Кодексу торговельного мореплавства України, Глосарію по статистиці транспорту (Євростат, ЕКМТ, ЄЕК ООН 1994 р.).
2.1. Торговельне судно (далі - судно) - самохідна чи несамохідна плавуча споруда, що використовується:
- для перевезення вантажів, пасажирів, багажу і пошти, для рибного чи іншого морського промислу, розвідки і добування корисних копалин, рятування людей і суден, що зазнають лиха на воді, буксирування інших суден та плавучих об'єктів, здійснення гідротехнічних робіт чи піднімання майна, що затонуло;
- для несення спеціальної державної служби (охорона промислів, санітарна і карантинна служба, захист від забруднення тощо);
- для наукових, навчальних і культурних цілей;
- для спорту;
- для інших потреб з іншою метою.
2.2. За районами плавання судна поділяються:
- на річкові, призначені для судноплавства по внутрішніх водних шляхах (річках, озерах, каналах) без права виходу в море;
- морські, призначені для судноплавства у морських територіальних водах України з виходом у нейтральні та територіальні води інших країн;
- змішаного типу "ріка-море", призначені для судноплавства по внутрішніх водних шляхах (річках, озерах, каналах) з правом виходу в море.
2.3. За наявністю двигуна судна поділяються на самохідні, які оснащені самостійною рухомою установкою (двигуном), та несамохідні, які не мають власної рухомої установки (двигуна) і рух яких здійснюється за допомогою самохідних суден.
2.4. За призначенням судна поділяються на транспортні, рибальські, спеціального призначення, технічні, службово-допоміжні.
2.4.1. Основними типами транспортних суден є:
- пасажирські - для перевезень пасажирів та їх багажу;
- вантажні - для перевезення вантажів (універсальні, контейнеровози, докові, баржевози, ліхтеровози, накатні (Ро-Ро), наливні, навалочні (балкери), лісовозні, рефрижераторні):
наливні, призначені для перевезення вантажів у стані рідини;
суховантажні, призначені для перевезення сипучих та генеральних вантажів;
- вантажопасажирські - призначені одночасно для перевезень пасажирів і вантажів.
2.4.2. Основними типами рибальських суден є:
- промислові, призначені для промислу риби, китів, тюленів, моржів або інших живих ресурсів моря (траулери, сейнери, тунцелови, риболовні боти, сіткопідіймачі, китобійні та краболовні судна);
- промислово-переробні, призначені для промислу та обробки власного улову (морозильні траулери-рибозаводи, великі сардинні траулери - рибоконсервні заводи, морозильні траулери, судна для переробки оселедців, крабів, рибоконсервні плавучі бази, рибомучні судна, морозильні судна).
2.4.3. Основними типами суден спеціального призначення є:
- науково-дослідницькі, експедиційні, гідрологічні, гідрографічні, гідрометеорологічні, навчальні, призначені для виконання наукових досліджень та навчальних робіт;
- китобази, рибобази та інші судна, призначені для переробки живих ресурсів моря і не зайняті їх ловом;
- бурові, добувні, призначені для розвідки, буріння і добування корисних копалин;
- криголами, призначені для розчищення шляхів і забезпечення умов судноплавства у зимовий період;
- рятувальні судна, буксири рятувальні, аварійно-рятувальні судна, призначені для виконання рятувальних робіт;
- патрульні судна, призначені для несення патрульної служби;
- хімозачисні станції, призначені для виконання робіт з очищення суден від бруду.
2.4.4. Основними типами технічних суден є:
- земснаряди, землесоси, гідропісконавантажувачі, грунтовозні шаланди, грунтовозні судна, призначені для виконання робіт з підтримки габаритів водного шляху та акваторії порту;
- нафтозбірні судна, призначені для збору з водної поверхні залишків нафтопродуктів або інших наливних вантажів;

................
Перейти до повного тексту