- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
18 березня 2008 р.
за N 219/14910
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства фінансів
N 1209 від 21.11.2012 )
Про затвердження Порядку проведення особистого прийому громадян у Міністерстві фінансів України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами
Міністерства фінансів
N 1482 від 15.12.2008
N 656 від 12.05.2009 )
1. Затвердити Порядок проведення особистого прийому громадян у Міністерстві фінансів України, що додається.
2. Першому заступнику Міністра, заступникам Міністра, директорам департаментів, начальникам управлінь забезпечити виконання зазначеного Порядку.
3. Департаменту зв'язків з Верховною Радою України та іншими органами державної влади (Пузакова Н.П.) забезпечити організацію особистого прийому громадян відповідно до зазначеного Порядку та подати цей наказ у встановленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Департаменту забезпечення діяльності Міністра (патронатна служба) (Шпента І.Ю.) оприлюднити зазначений Порядок у засобах масової інформації.
5. Скасувати накази Міністерства фінансів України від 22.11.2006 N 1088 "Про організацію особистого прийому громадян"; від 18.05.2007 N 631 "Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 22.11.2006 N 1088"; від 19.06.2007 N 745 "Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 22.11.2006 N 1088".
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Мярковського А.І.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
04.03.2008 N 341
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
18 березня 2008 р.
за N 219/14910
ПОРЯДОК
проведення особистого прийому громадян у Міністерстві фінансів України
Розділ I. Загальні положення
1. Цей Порядок регулює питання проведення особистого прийому громадян посадовими особами Міністерства фінансів України (далі - Міністерство).
2. Посадові особи Міністерства, які здійснюють прийом громадян, у своїй діяльності керуються
Конституцією України, Законами України
"Про звернення громадян",
"Про державну службу", Указом Президента України від 07.02.2008
N 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Положенням про Міністерство фінансів України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2006
N 1837, та цим Порядком, іншими нормативно-правовими актами.
Розділ II. Організація особистого прийому громадян
1. Особистий прийом громадян посадовими особами Міністерства проводиться у громадській приймальні, яка розміщується за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 11, кім. 143.
За цією самою адресою працівниками сектору документального забезпечення роботи та прийому громадян Департаменту зв'язків з Верховною Радою України та іншими органами державної влади згідно з розпорядком роботи Міністерства проводиться попередній запис громадян на особистий прийом. Попередній запис може здійснюватися за телефоном 201-56-87.
Вхід до приймальні громадян вільний, без оформлення перепусток.
( Пункт 1 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів
N 656 від 12.05.2009 )
2. Прийом громадян посадовими особами Міністерства здійснюється у визначені дні та години лише за попереднім записом згідно із затвердженими графіками, які розміщуються на офіційному сайті Міністерства та на спеціальному стенді біля громадської приймальні.
( Пункт 2 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів
N 656 від 12.05.2009 )
3. Прийом громадян Міністром, першим заступником Міністра, заступниками Міністра здійснюється за попереднім записом та з питань, які не можуть бути вирішені керівниками структурних підрозділів Міністерства.
Прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, проводиться у першочерговому порядку особисто Міністром.
Особлива увага приділяється розв'язанню проблем, порушених у зверненнях ветеранів війни та праці, інвалідів та непрацездатних осіб, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян які потребують соціального захисту та підтримки.
4. Працівники сектору документального забезпечення роботи та прийому громадян Департаменту зв'язків з Верховною Радою України та іншими органами державної влади не пізніше ніж за день до встановленого графіком дня прийому письмово повідомляють про проведення особистого прийому громадян відповідну посадову особу.
5. Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються у журналі обліку особистого прийому громадян затвердженої форми, що додається. У журналі записуються дані про громадян, які звернулись на прийом, короткий зміст питань, з якими вони звернулися, і результати їх розгляду.
( Пункт 5 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів
N 656 від 12.05.2009 )
6. Посадові особи Міністерства під час особистого прийому громадян розглядають питання, надають відповідно до законодавства обґрунтоване роз'яснення та вживають заходів щодо усунення порушень (за їх наявності) нормативно-правових актів структурними підрозділами Міністерства.
7. Якщо вирішити порушене в усному зверненні громадянина питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому самому порядку, що й письмове звернення.
................Перейти до повного тексту