1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ
РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ РИНКІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
09.01.2014 № 25
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
4 лютого 2014 р.
за № 211/24988
Про внесення змін до Ліцензійних умов провадження діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів
( Розпорядження фактично втратило чинність у зв'язку з втратою чинності Розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг № 118 від 13.11.2003, до якого вносились зміни )
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 28 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг" , частини другої статті 27 Закону України "Про недержавне пенсійне забезпечення" , підпункту 13 пункту 4, пункту 13 Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг , затвердженого Указом Президента України від 23 листопада 2011 року № 1070, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг,
ПОСТАНОВИЛА:
1. Унести зміни до Ліцензійних умов провадження діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів , затверджених розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 13 листопада 2003 року № 118, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 12 січня 2004 року за № 25/8624 (у редакції розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг від 29 грудня 2005 року № 5226) (далі - Ліцензійні умови), виклавши їх у новій редакції, що додаються.
2. Департаменту регулювання та нагляду за установами накопичувального пенсійного забезпечення подати це розпорядження до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.
3. Це розпорядження набирає чинності з дня його офіційного опублікування, крім підпункту 9 пункту 8.8 розділу VIII Ліцензійних умов , який набирає чинності через 2 місяці після набрання чинності цим розпорядженням.
4. Сектору зв’язків з громадськістю та протоколу забезпечити оприлюднення цього розпорядження після його державної реєстрації.
5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на члена Нацкомфінпослуг Бірюка С.О.
В.о. Голови Комісії В. Берлін
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державної служби України
з питань регуляторної політики
та розвитку підприємництва
Голова Антимонопольного комітету України



М.Ю. Бродський
В.П. Цушко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Державної
комісії з регулювання ринків
фінансових послуг України
13.11.2003 № 118
(у редакції розпорядження
Національної комісії, що здійснює
державне регулювання у сфері
ринків фінансових послуг
09.01.2014 № 25)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
4 лютого 2014 р.
за № 211/24988
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ
провадження діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів
I. Загальні положення
1.1. Ці Ліцензійні умови розроблені відповідно до вимог Законів України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг" , "Про недержавне пенсійне забезпечення" (далі - Закон), Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг , затвердженого Указом Президента України від 23 листопада 2011 року № 1070, Положення про Державний реєстр фінансових установ , затвердженого розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 28 серпня 2003 року № 41, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 вересня 2003 року за № 797/8118 (у редакції розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 16 січня 2007 року № 6640) (далі - Положення про Реєстр), Положення про внесення до Державного реєстру фінансових установ інформації про адміністраторів недержавних пенсійних фондів , затвердженого розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 22 лютого 2005 року № 3617, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 березня 2005 року за № 336/10616 (у редакції розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, від 18 липня 2013 року № 2365) (далі - Положення про реєстр адміністраторів), та інших нормативно-правових актів, які регламентують відносини, що виникають у сфері здійснення діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів.
Ці Ліцензійні умови встановлюють вимоги, обов’язкові для виконання на момент отримання ліцензії та під час провадження діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів (далі - пенсійні фонди).
1.2. У цих Ліцензійних умовах терміни вживаються у таких значеннях:
виявлення недостовірності даних (інформації) у документах, поданих заявником, - встановлення невідповідності даних (інформації), наведених у документах, що складаються та подаються заявником до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (далі - Нацкомфінпослуг), відповідно до цих Ліцензійних умов, фактам на дату подачі таких документів;
відокремлений підрозділ, що здійснює адміністрування, - відокремлений підрозділ юридичної особи - заявника (ліцензіата) (за винятком відокремленого підрозділу, який надає виключно представницькі та (або) рекламні послуги), що розташований поза місцезнаходженням цієї юридичної особи, визначений заявником (ліцензіатом) для провадження діяльності з адміністрування пенсійних фондів;
заявник - юридична особа, яка подає документи для одержання, переоформлення, анулювання або видачі дубліката ліцензії;
інформаційна система персоніфікованого обліку - система, що забезпечує ведення персоніфікованого обліку учасників недержавного пенсійного фонду відповідно до вимог Закону та Вимог до технічного забезпечення та інформаційних систем для ведення персоніфікованого обліку учасників недержавного пенсійного фонду , затверджених розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 22 червня 2004 року № 1101, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 08 липня 2004 року за № 855/9454 (далі - Технічні вимоги);
кваліфікований працівник - працівник заявника (ліцензіата), який відповідає кваліфікаційним вимогам до фахівців з питань адміністрування пенсійних фондів, встановленим Кваліфікаційними вимогами до членів рад недержавних пенсійних фондів та фахівців з питань адміністрування недержавних пенсійних фондів , затвердженими розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 27 листопада 2003 року № 137, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 16 грудня 2003 року за № 1164/8485 (далі - Кваліфікаційні вимоги);
компанія з управління активами - юридична особа, яка провадить професійну діяльність з управління активами на підставі відповідної ліцензії на провадження такої діяльності;
ліцензіат - юридична особа (одноосібний засновник корпоративного пенсійного фонду, який прийняв рішення про самостійне здійснення адміністрування такого фонду, професійний адміністратор або компанія з управління активами), яка одержала ліцензію на провадження діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів;
ліцензія на провадження діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів (далі - ліцензія) - документ державного зразка, який засвідчує право ліцензіата провадити діяльність з адміністрування пенсійних фондів за умови виконання цих Ліцензійних умов;
ліцензування - видача, переоформлення, тимчасове зупинення дії, анулювання ліцензій, поновлення дії ліцензій, видача дублікатів ліцензій, ведення ліцензійних справ, контроль за додержанням ліцензіатами цих Ліцензійних умов;
окреме приміщення - частина внутрішнього об’єму будівлі, обмежена будівельними елементами, з можливістю входу і виходу, призначена для провадження діяльності з адміністрування пенсійних фондів;
професійний адміністратор - юридична особа, яка надає професійні послуги з адміністрування пенсійних фондів та відповідає вимогам статті 22 Закону ;
разове порушення - діяння (дія чи бездіяльність), яке вчиняється ліцензіатом один раз і утворює закінчений склад конкретного порушення вимог цих Ліцензійних умов;
структурний підрозділ - самостійний підрозділ, розташований за місцезнаходженням юридичної особи, що відповідно до затвердженої структури юридичної особи - одноосібного засновника корпоративного пенсійного фонду чи компанії з управління активами, що отримала ліцензію на провадження діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів, підпорядковується безпосередньо керівнику такої юридичної особи та здійснює діяльність з адміністрування пенсійних фондів на підставі положення;
триваюче порушення - діяння (дія чи бездіяльність), поєднане з подальшим тривалим невиконанням ліцензіатом вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Інші терміни у цих Ліцензійних умовах вживаються у значеннях, наведених у Законі, Законі України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг" та Положенні про Реєстр.
1.3. Ліцензування діяльності з адміністрування пенсійних фондів здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг.
1.4. У випадку, якщо на дату подання заяви про видачу ліцензії професійним адміністратором або компанією з управління активами інформація про таку юридичну особу не внесена до Державного реєстру фінансових установ (далі - Реєстр) відповідно до Положення про реєстр адміністраторів , подання документів на отримання ліценції на провадження діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів може здійснюватися одночасно з поданням документів, передбачених Положенням про реєстр адміністраторів.
1.5. Ліцензія дає право ліцензіату здійснювати діяльність з адміністрування пенсійних фондів на всій території України.
1.6. У разі провадження діяльності з адміністрування пенсійних фондів через відокремлений підрозділ, що здійснює адміністрування, ліцензіата або структурний підрозділ одноосібного засновника корпоративного пенсійного фонду (далі - структурний підрозділ) такі підрозділи повинні здійснювати діяльність відповідно до цих Ліцензійних умов.
1.7. Ліцензія є безстроковою.
1.8. Ліцензія втрачає чинність після її анулювання.
1.9. Здійснення діяльності з адміністрування пенсійних фондів після анулювання ліцензії не дозволяється (з урахуванням вимог частини п’ятої статті 28 Закону ).
1.10. У разі виникнення підстав для переоформлення ліцензії або видачі дубліката ліцензії ліцензіат зобов’язаний виконати дії відповідно до вимог цих Ліцензійних умов.
1.11. За видачу ліцензії, переоформлення ліцензії, видачу дубліката ліцензії справляється плата, розмір та порядок унесення якої встановлюються відповідно до законодавства.
1.12. Ліцензіат не може передавати ліцензію або її копію іншій особі для провадження діяльності з адміністрування пенсійних фондів.
1.13. Ліцензіат повинен розмістити отриману ліцензію або копію ліцензії в доступному для огляду місці за своїм місцезнаходженням та місцезнаходженням структурного підрозділу чи відокремленого підрозділу, що здійснює адміністрування.
1.14. Разом з копією ліцензії у структурному підрозділі чи відокремленому підрозділі, що здійснює адміністрування, має бути розміщена інформація про ліцензіата: місцезнаходження, номери контактних телефонів, посада керівника та його прізвище, ім’я, по батькові.
II. Вимоги до заявника при отриманні ліцензії на провадження діяльності з адміністрування пенсійних фондів
2.1. Заявник (крім юридичної особи, зазначеної у частині п’ятій статті 27 Закону ) повинен мати сплачений грошовими коштами статутний капітал у розмірі не менш як 2,5 мільйона гривень на день подання документів для отримання ліцензії до Нацкомфінпослуг.
2.2. Для здійснення діяльності з адміністрування пенсійних фондів заявник - одноосібний засновник корпоративного пенсійного фонду чи компанія з управління активами повинен утворити відповідний структурний підрозділ.
2.3. Особи, які входять до складу виконавчих і контролюючих органів заявника, та керівники структурних підрозділів чи відокремлених підрозділів, що здійснюють адміністрування, повинні відповідати вимогам частини другої статті 24 Закону .
2.4. Головний бухгалтер заявника (крім юридичної особи, зазначеної у частині п’ятій статті 27 Закону) має відповідати Професійним вимогам до керівників та головних бухгалтерів фінансових установ , затвердженим розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 13 липня 2004 року № 1590, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 02 серпня 2004 року за № 955/9554.
2.5. Заявник повинен мати не менше трьох кваліфікованих працівників (у тому числі керівника структурного підрозділу, на якого покладено функції з ведення персоніфікованого обліку учасників фонду) та по два кваліфікованих працівники в кожному відокремленому підрозділі, що здійснює адміністрування (у тому числі керівника відокремленого підрозділу, що здійснює адміністрування).
2.6. Для здійснення діяльності з адміністрування пенсійних фондів заявник повинен мати в користуванні інформаційну систему персоніфікованого обліку, що забезпечує можливості обліку загальної суми пенсійних коштів, ведення персоніфікованого обліку пенсійних коштів на індивідуальних пенсійних рахунках учасників пенсійного фонду із застосуванням одиниці пенсійних активів та щоденного розрахунку чистої вартості одиниці пенсійних активів, а також відповідати Технічним вимогам .
2.7. Заявник повинен мати фахівця на умовах трудового або цивільно-правового договору, що здійснює технічний супровід (обслуговування) програмно-технічних засобів, які використовуються заявником для забезпечення безперебійної роботи інформаційної системи персоніфікованого обліку та захисту даних персоніфікованого обліку.
2.8. Заявник повинен мати у користуванні окреме приміщення, телефонний номер, поштову адресу та адресу електронної пошти, які забезпечують можливість спілкування з ним протягом робочого дня.
2.9. Вимоги до окремого приміщення заявника:
1) для провадження діяльності з адміністрування заявник (крім юридичної особи, зазначеної у частині п’ятій статті 27 Закону, та компанії з управління активами) повинен мати у власності чи користуванні окреме приміщення загальною площею не менше ніж 30 м-2;
2) для провадження діяльності з адміністрування у структурному підрозділі чи відокремленому підрозділі, що здійснює адміністрування, заявник повинен мати у власності чи користуванні за місцезнаходженням такого підрозділу окреме приміщення загальною площею не менше ніж 20 м-2;
3) окреме приміщення заявника (структурного підрозділу чи відокремленого підрозділу, що здійснює адміністрування) має бути обладнане сертифікованою охоронно-пожежною сигналізацією та забезпечене цілодобовою охороною.
2.10. Заявник повинен мати власний веб-сайт, на якому оприлюднюється інформація про діяльність заявника та адреса електронної пошти, яка зазначається в реєстраційній картці юридичної особи згідно з додатком 3 до Положення про Реєстр .
2.11. Заявник (крім юридичної особи, зазначеної у частині п’ятій статті 27 Закону , чи компанії з управління активами) повинен мати найменування, яке відображає його організаційно-правову форму (акціонерне товариство або товариство з обмеженою відповідальністю), містить слова "адміністратор пенсійного фонду" та відрізняється від найменувань будь-яких інших адміністраторів пенсійних фондів.
III. Документи, які подаються для отримання ліцензії на провадження діяльності з адміністрування пенсійних фондів
3.1. Для отримання ліцензії заявник подає до Нацкомфінпослуг заяву про видачу ліцензії на провадження діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів (далі - заява про видачу ліцензії) згідно з додатком 1 до цих Ліцензійних умов.
До заяви про видачу ліцензії додаються такі документи:
1) інформація про кваліфікованих працівників заявника згідно з додатком 2 до цих Ліцензійних умов;
2) аудиторський висновок, що підтверджує формування і розмір сплаченого статутного капіталу заявника (крім юридичної особи, зазначеної у частині п’ятій статті 27 Закону), станом на останню звітну дату, що передує даті подання заяви для отримання ліцензії, складений аудиторською фірмою або аудитором, яка (який) має право на проведення аудиторських перевірок фінансових установ, нагляд та регулювання яких здійснює Нацкомфінпослуг;
3) відомості про наявність спеціального технічного обладнання (комп'ютерної техніки, телефону, факсу) та інформаційної системи персоніфікованого обліку, а також про їх відповідність Технічним вимогам ;
4) копія документа, який підтверджує, що заявник має у власності чи користуванні приміщення, яке відповідає вимогам пункту 2.9 розділу II цих Ліцензійних умов.
3.2. Для отримання ліцензії одноосібний засновник корпоративного пенсійного фонду також подає до Нацкомфінпослуг копію документа уповноваженого органу одноосібного засновника корпоративного пенсійного фонду, що містить рішення про самостійне здійснення адміністрування фонду.
3.3. Для отримання ліцензії компанія з управління активами також подає до Нацкомфінпослуг копію ліцензії на здійснення професійної діяльності на фондовому ринку - діяльності з управління активами інституційних інвесторів.
3.4. Документи, що подаються заявником до Нацкомфінпослуг відповідно до вимог цих Ліцензійних умов, повинні відповідати таким вимогам:
1) бути викладеними державною мовою. До документів, складених іноземною мовою, мають додаватись їх переклади державною мовою, вірність яких повинна бути засвідчена нотаріально;
2) містити достовірну та повну інформацію на дату подання заяви про видачу ліцензії;
3) бути засвідченими печаткою та підписом керівника заявника;
4) містити дату їх складання;
5) у разі якщо документи підписані не керівником заявника, то заявник повинен надати копію документа, засвідчену належним чином, що підтверджує повноваження цієї особи.
3.5. Документи, що подаються до Нацкомфінпослуг відповідно до вимог цих Ліцензійних умов, разом з описом (переліком) поданих документів повинні бути наскрізно пронумеровані, прошнуровані та засвідчені відбитком печатки та підписом керівника заявника і повинні подаватися у швидкозшивачі. Опис (перелік) поданих документів повинен містити посилання на номери сторінок згідно з наскрізною нумерацією.
3.6. Заявник відповідає за повноту та достовірність інформації, вказаної у заяві про видачу ліцензії та документах, що додаються до неї.
IV. Порядок подання та розгляду документів для отримання ліцензії на провадження діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів
4.1. Документи для отримання ліцензії подаються до Нацкомфінпослуг представником заявника, який пред’являє паспорт або інший документ, який дає змогу встановити особу, та документ, що засвідчує повноваження представника, підписаний керівником чи уповноваженою особою заявника.
Датою подання документів вважається дата прийняття таких документів у Нацкомфінпослуг.
4.2. Заява про видачу ліцензії та документи, що додаються до неї, приймаються за описом, копія якого видається заявнику з відміткою про дату прийняття документів Нацкомфінпослуг та підписом відповідальної особи Нацкомфінпослуг.
4.3. Нацкомфінпослуг протягом тридцяти календарних днів з дати подання документів приймає рішення про видачу ліцензії, рішення про відмову у видачі ліцензії або рішення про залишення заяви без розгляду.
4.4. Заява про видачу ліцензії залишається без розгляду, якщо:
1) відсутній хоча б один з документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії;
2) документи оформлені з порушенням вимог, зазначених у пунктах 3.4 та 3.5 розділу III цих Ліцензійних умов (за винятком вимоги щодо достовірності даних);
3) прийнято рішення про відмову в унесенні інформації про заявника до Реєстру або про залишення заяви про внесення інформації до Реєстру без розгляду у разі, якщо подання таких документів здійснювалося відповідно до пункту 1.4 розділу І цих Ліцензійних умов.
4.5. Повідомлення про залишення заяви про видачу ліцензії без розгляду надсилається (видається) заявникові в письмовій формі із зазначенням підстав залишення цієї заяви без розгляду в строки, передбачені для видачі ліцензії. Після усунення причин, що були підставою для винесення рішення про залишення заяви про видачу ліцензії без розгляду, заявник може повторно подати заяву про видачу ліцензії.
4.6. Повідомлення про прийняття рішення про видачу ліцензії або про відмову у видачі ліцензії надсилається (видається) заявникові в письмовій формі протягом трьох робочих днів з дати прийняття відповідного рішення. У рішенні про відмову у видачі ліцензії зазначається повний і вичерпний перелік зауважень, що стали підставою для такої відмови.
4.7. Підставами для прийняття рішення про відмову у видачі ліцензії є:
1) недостовірність даних у документах, поданих заявником для отримання ліцензії;
2) невідповідність заявника згідно з поданими документами цим Ліцензійним умовам.
За письмовим зверненням заявника, поданим до Нацкомфінпослуг до прийняття нею рішення, визначеного пунктом 4.3 цього розділу, Нацкомфінпослуг може повернути заявнику на доопрацювання всі документи, подані ним для отримання ліцензії.
4.8. У разі відмови у видачі ліцензії заявник може подати до Нацкомфінпослуг нову заяву про видачу ліцензії після усунення причин, що стали підставою для відмови у видачі ліцензії.
У разі відмови у видачі ліцензії на підставі виявлення недостовірних даних у документах, поданих заявником про видачу ліцензії, заявник може подати до Нацкомфінпослуг нову заяву про видачу ліцензії не раніше ніж через три місяці з дати прийняття рішення про відмову у видачі ліцензії.
4.9. Рішення про відмову у видачі ліцензії може бути оскаржено в суді.
4.10. У разі якщо на дату подання заяви про видачу ліцензії інформація про заявника не внесена до Реєстру, рішення про видачу ліцензії приймається Нацкомфінпослуг після внесення інформації про такого заявника до Реєстру.
Оформлення ліцензії здійснюється протягом п’яти робочих днів з дня надходження документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії.
4.11. Документ, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії, надається представником заявника відповідальній особі Нацкомфінпослуг, яка робить відмітку про дату прийняття такого документа на копії супровідного листа, з яким подається документ, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії.
4.12. Представник заявника, який пред’являє паспорт або інший документ, що дає змогу встановити особу, та документ, що засвідчує повноваження представника, підписаний керівником чи уповноваженою особою заявника, звертається до Нацкомфінпослуг для отримання оформленої ліцензії, починаючи з шостого робочого дня з дня надання документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії.
4.13. Якщо заявник протягом тридцяти календарних днів з дня направлення йому повідомлення про прийняття рішення про видачу ліцензії не подав документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії, або не звернувся до Нацкомфінпослуг для отримання оформленої ліцензії протягом тридцяти календарних днів з дня надання документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії, Нацкомфінпослуг може скасувати рішення про видачу ліцензії.
4.14. Нацкомфінпослуг зобов’язана внести інформацію про видану заявнику, зареєстрованому як фінансова установа, ліцензію до Реєстру протягом трьох робочих днів з дати видачі ліцензії.
V. Переоформлення ліцензії на провадження діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів
5.1. Підставами для переоформлення ліцензії є:
1) зміна найменування юридичної особи (якщо зміна найменування не пов’язана з виділом, а також припиненням юридичної особи - ліцензіата з правонаступництвом шляхом злиття, приєднання, поділу, перетворення);
2) зміна місцезнаходження юридичної особи.
5.2. У разі виникнення підстав для переоформлення ліцензії ліцензіат зобов’язаний протягом семи робочих днів після реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб і фізичних осіб - підприємців таких змін подати до Нацкомфінпослуг заяву про переоформлення ліцензії на провадження діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів (далі - заява про переоформлення ліцензії) згідно з додатком 3 до цих Ліцензійних умов.
5.3. До заяви про переоформлення ліцензії додаються такі документи:
1) оригінали та/або засвідчені печаткою та підписом керівника чи уповноваженої особи заявника копії відповідних документів, що засвідчують зміни, які є підставами для переоформлення ліцензії;
2) копія документа про внесення плати за переоформлення ліцензії;
3) оригінал (дублікат) ліцензії.
5.4. Документи для переоформлення ліцензії подаються до Нацкомфінпослуг представником ліцензіата, який пред’являє паспорт або інший документ, який дає змогу встановити особу, та документ, що засвідчує повноваження представника, підписаний керівником чи уповноваженою особою заявника.
5.5. Заява про переоформлення ліцензії та документи, що додаються до неї, приймаються за описом, копія якого видається представнику ліцензіата з відміткою про дату прийняття документів Нацкомфінпослуг та підписом відповідальної особи Нацкомфінпослуг. Ліцензіат, який подав заяву про переоформлення ліцензії та відповідні документи, провадить свою діяльність на підставі цієї копії опису.
5.6. Нацкомфінпослуг протягом п’ятнадцяти робочих днів з дати надходження заяви про переоформлення ліцензії та документів, що додаються до неї, зобов’язана прийняти рішення про видачу ліцензіату переоформленої на новому бланку ліцензії з урахуванням змін, зазначених у заяві про переоформлення ліцензії.

................
Перейти до повного тексту