1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
23.02.2015 № 240/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 лютого 2015 р.
за № 207/26652
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції № 2791/5 від 29.12.2015 )
Про запровадження у Київській області пілотного проекту щодо розподілу функціональних обов'язків між особами, які приймають заяви у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, та особами, які приймають рішення за результатами розгляду таких заяв
Відповідно до пункту 4 Положення про Міністерство юстиції України , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228, та з метою мінімізації корупційних ризиків під час розгляду державними реєстраторами речових прав на нерухоме майно територіальних управлінь юстиції Київської області заяв у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно
НАКАЗУЮ:
1. Запровадити у територіальних управліннях юстиції Київської області пілотний проект щодо розподілу функціональних обов'язків між особами, які приймають заяви у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, та особами, які приймають рішення за результатами розгляду таких заяв.
2. Встановити, що заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, про внесення змін до запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо такі зміни не стосуються виправлення технічних помилок), про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, про скасування, про відкликання заяви відносно нерухомого майна, яке розташоване у межах Київської області, подаються до будь-якого районного, міського, міськрайонного, міжрайонного управління юстиції Київської області, а також до Головного територіального управління юстиції у Київській області (далі - орган державної реєстрації прав).
3. Встановити, що у разі подання до органу державної реєстрації прав заяв про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, про внесення змін до запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо такі зміни не стосуються виправлення технічних помилок), про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, про скасування, про відкликання заяви відповідні рішення приймаються державними реєстраторами прав на нерухоме майно Головного територіального управління юстиції у Київській області відповідно до цього наказу, крім випадків, передбачених наказом Міністерства юстиції України від 02 квітня 2013 року № 607/5 "Про заходи щодо взаємодії органів державної реєстрації прав та їх посадових осіб", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 02 квітня 2013 року за № 534/23066.
4. Дія цього наказу не поширюється на випадки:
розгляду заяв та запитів про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
розгляду заяв про внесення змін до запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо такі зміни стосуються виправлення технічних помилок);
розгляду заяв про надання дубліката свідоцтва про право власності;
прийняття рішень про зупинення державної реєстрації прав або відмову у зупиненні державної реєстрації прав.
Рішення за результатом розгляду заяв і запитів, вказаних у цьому пункті, а також рішення про зупинення державної реєстрації прав або відмову у зупиненні державної реєстрації прав приймають державні реєстратори органу державної реєстрації прав, до якого подано відповідну заяву (запит), рішення суду про заборону вчинення дій.
5. У день прийняття заяв, зазначених у пункті 2 цього наказу, орган державної реєстрації прав забезпечує виготовлення електронних копій документів, поданих для державної реєстрації прав, шляхом сканування оригіналів цих документів та копій документів, що подаються для державної реєстрації прав, засвідчених в установленому порядку, та їх розміщення у базі даних про реєстрацію заяв і запитів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Електронні документи, подані для проведення державної реєстрації прав, оформляються згідно з вимогами законодавства у сфері електронних документів та електронного документообігу, а також електронного цифрового підпису.
Відповідність електронних копій документів, поданих для державної реєстрації прав та їх обтяжень, оригіналам та копіям таких документів у паперовій формі забезпечує особа, яка їх виготовила.
6. У день прийняття заяв, зазначених у пункті 2 цього наказу, та після виконання дій, передбачених пунктом 5 цього наказу, орган державної реєстрації прав за допомогою програмного забезпечення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно передає права на обробку такої заяви до Головного територіального управління юстиції у Київській області.
7. Державний реєстратор прав на нерухоме майно Головного територіального управління юстиції у Київській області з дотриманням вимог, визначених законодавством у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, приймає відповідне рішення.
Після прийняття державним реєстратором прав на нерухоме майно Головного територіального управління юстиції у Київській області рішень, передбачених Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2013 року № 868, та прийнятих за результатами розгляду заяв, зазначених у пункті 2 цього наказу, один примірник рішення надсилається рекомендованим листом безпосередньо заявникові (у разі якщо під час подання відповідної заяви заявник вказав адресу для листування), а інший примірник – органу державної реєстрації прав, який прийняв відповідну заяву.

................
Перейти до повного тексту