- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
ТА У СПРАВАХ ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВІД НАСЛІДКІВ
ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
3 березня 2010 р.
за N 203/17498
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
внутрішніх справ
N 515 від 05.05.2015 )
Про затвердження Порядку проведення службового розслідування стосовно порушення особами рядового і начальницького складу органів та підрозділів цивільного захисту службової дисципліни
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства надзвичайних
ситуацій
N 994 від 16.07.2012 )
Відповідно до пункту 85 Дисциплінарного статуту служби цивільного захисту, затвердженого Законом України від 5 березня 2009 року
N 1068-VI, та Положення про Міністерство надзвичайних ситуацій України, затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року
N 402( Преамбула із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
надзвичайних ситуацій
N 994 від 16.07.2012 )
1. Затвердити Порядок проведення службового розслідування стосовно порушення особами рядового і начальницького складу органів та підрозділів цивільного захисту службової дисципліни.
2. Управлінню правового забезпечення (Сухомлин О.М.) в установленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Антонця В.М.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МНС
14.12.2009 N 838
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
3 березня 2010 р.
за N 203/17498
ПОРЯДОК
проведення службового розслідування стосовно порушення особами рядового і начальницького складу органів та підрозділів цивільного захисту службової дисципліни
I. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає підстави призначення, процедуру проведення службового розслідування стосовно осіб рядового і начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту, в тому числі слухачів і курсантів навчальних закладів сфери управління МНС (далі - особи рядового і начальницького складу), права й обов'язки посадових осіб при проведенні службового розслідування, оформлення його результатів та прийняття за ним рішення.
1.2. Прийняттю начальником рішення про накладення на підлеглого дисциплінарного стягнення за суттєвий грубий дисциплінарний проступок може передувати службове розслідування, яке призначається та проводиться з метою з'ясування всіх обставин, а також уточнення причин і умов, що призвели до вчинення особами рядового і начальницького складу дисциплінарного правопорушення, встановлення ступеня його тяжкості та розміру заподіяної шкоди.
II. Підстави для призначення службового розслідування
2.1. Підставами для призначення службового розслідування можуть бути факти:
невиходу на службу без поважних причин;
порушення встановленого керівником органу чи підрозділу цивільного захисту розпорядку дня;
вживання алкогольних напоїв чи наркотичних засобів у службовий час, прибуття на службу в нетверезому стані чи стані наркотичного сп'яніння;
порушення статутних правил несення служби;
втрати службового посвідчення, службових документів, бланків суворої звітності;
невиконання наказів та розпоряджень начальників, що призвело до неготовності до дій за призначенням та зриву виконання покладених на орган чи підрозділ цивільного захисту завдань;
порушення вимог законів та інших нормативно-правових актів, що призвело до псування або втрати закріпленого майна, обладнання та техніки, інших матеріальних збитків, а також завдало шкоди здоров'ю особовому складу органу чи підрозділу цивільного захисту або іншим особам;
самовільне відлучення курсантів (слухачів) з розташування навчального закладу;
невиконання індивідуальних планів роботи науковим, науково-педагогічним, педагогічним складом, ад'юнктами, докторантами.
2.2. Підставою для призначення службового розслідування може бути інформація, викладена у рапортах, заявах, скаргах осіб рядового і начальницького складу, державних службовців та працівників МНС, матеріалах перевірок (інформація, одержана за результатами заходів контролю), письмових зверненнях громадян України, повідомленнях правоохоронних органів, органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та їхніх посадових осіб, об'єднань громадян, а також опубліковані засобами масової інформації інформативні дані про події, що потребують з'ясування обставин, за яких вони сталися.
2.3. Службове розслідування проводиться обов'язково попередньо перед звільненням особи рядового чи начальницького складу зі служби у порядку застосування дисциплінарного стягнення за систематичне невиконанням умов контракту та/або за службовою невідповідністю.
2.4. Службове розслідування може призначатися на вимогу особи рядового чи начальницького складу з метою зняття безпідставних, на її думку, звинувачень або підозр.
2.5. З метою виявлення причин та умов, що призвели до вчинення корупційного правопорушення, недотримання вимог Закону України
«Про засади запобігання і протидії корупції», за поданням спеціально уповноваженого суб'єкта у сфері протидії корупції проводиться службове розслідування.
( Розділ ІІ Порядку доповнено новим пунктом згідно з Наказом Міністерства надзвичайних ситуацій
N 994 від 16.07.2012 )
2.6. Службове розслідування не призначається за анонімними повідомленнями, заявами чи скаргами.
III. Порядок призначення службового розслідування
3.1. Рішення про проведення службового розслідування приймається начальником, який має право видавати письмові накази та накладати на підлеглого дисциплінарні стягнення.
3.2. Службове розслідування призначається письмовим наказом начальника.
У наказі зазначаються підстави для призначення службового розслідування, особа (якщо вона встановлена), стосовно якої воно має бути проведено, та особа, якій доручено його проведення.
Проведення службового розслідування може бути доручено особі начальницького складу, яка має рівне або вище спеціальне звання або займає вищу посаду, ніж особа, відносно якої призначається службове розслідування.
У разі необхідності залучення фахівців органів і підрозділів цивільного захисту для проведення службового розслідування начальником може призначатися комісія із числа осіб начальницького складу на чолі з головою. Головою комісії призначається особа, яка має рівне або вище спеціальне звання або займає вищу посаду порівняно з її членами та особою, відносно якої призначається службове розслідування.
Склад комісії оголошується в наказі про призначення службового розслідування.
3.3. До участі у проведенні розслідування забороняється залучати підлеглих тієї особи, чиє дисциплінарне правопорушення підлягає розслідуванню, а також осіб, які можуть бути особисто заінтересованими в його результатах.
IV. Терміни проведення службового розслідування
4.1. Службове розслідування має бути завершене протягом одного місяця з дня його призначення начальником.
4.2. Початком службового розслідування є дата підписання наказу про його призначення, якщо інше не визначено наказом.
4.3. До терміну проведення службового розслідування не входить час перебування особи рядового чи начальницького складу, стосовно якої воно проводиться, у відпустці, службовому відрядженні або на лікуванні, а також час її відсутності з інших поважних причин.
4.4. Завершенням службового розслідування є дата затвердження начальником, який його призначив, акта за результатами службового розслідування.
V. Мета проведення, організація роботи та повноваження посадових осіб під час проведення службового розслідування
5.1. Метою проведення службового розслідування є встановлення:
обставин (часу, місця) і наслідків правопорушення, за фактом якого призначено службове розслідування;
осіб, винних у вчиненні правопорушення, та осіб, дії чи бездіяльність яких сприяли негативним наслідкам або створювали загрозу для їх спричинення;
наявності причинного зв'язку між неправомірним діянням (бездіяльністю) особи (осіб), з приводу якої (яких) було призначено службове розслідування, та його наслідками;
причин правопорушення та умов, що йому сприяли;
вимог чинного законодавства, які було порушено;
ступеня провини кожної з осіб, причетних до правопорушення, та мотиви протиправної поведінки особи рядового чи начальницького складу, її ставлення до скоєного.
................Перейти до повного тексту