1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ ДЕПАРТАМЕНТ АВІАЦІЙНОГО
ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 125 від 29.06.95 Зареєстровано в Міністерстві
м.Київ юстиції України
30 червня 1995 року
за N 194/730
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Мінтрансу N 432 від 06.09.99 )
Про затвердження Правил видачі та припинення чинності посвідчень про придатність по шуму на місцевості цивільних повітряних суден України
З метою регулювання діяльності авіації в Україні та забезпечення екологічної безпеки згідно з Повітряним кодексом України та Положенням про Державний департамент авіаційного транспорту України,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Правила видачі та припинення чинності посвідчень про придатність по шуму на місцевості цивільних повітряних суден України, що додаються.
2. Начальнику Авіарегістру прийняти до керівництва зазначені Правила після їх державної реєстрації в Міністерстві юстиції України.
3. Начальнику відділу авіаційних правил, стандартів та технологій Державного департаменту авіаційного транспорту забезпечити державну реєстрацію, введення та розсилку цих Правил.
4. Скасувати наказ від 08.02.95 р. N 15.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника голови Департаменту Швеця В.А.
Перший заступник голови Державного департаменту авіаційного транспорту України В.П.Шмигун
Затверджено
наказом Державного департаменту
авіаційного транспорту України
від 29.06.94 р. N 125
Правила
видачі та припинення чинності посвідчень про придатність по шуму на місцевості цивільних повітряних суден України
1. Галузь використання.
1.1. Ці Правила, розроблені згідно з Повітряним кодексом України, поширюються і є обов'язковими для експлуатантів цивільних повітряних суден, якими є фізичні особи, організації або підприємства, що експлуатують повітряні судна або пропонують свої послуги в цій галузі.
1.2. Ці Правила визначають порядок видачі, заміни, припинення чинності посвідчень про придатність по шуму на місцевості цивільних повітряних суден (далі - ПС).
2. Нормативні посилання.
У цих Правилах є посилання на такі юридичні документи і стандарти:
- Конвенція про міжнародну цивільну авіацію (Doc 7300/6).
- ІКАО. Міжнародні стандарти та рекомендована практика, "Охорона навколишнього середовища". Додаток 16 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію, т. І, "Авіаційний шум", 3 вид., 1993 (далі - Стандарт ІКАО).
- Повітряний кодекс України.
- Правила видачі, продовження строку дії та припинення чинності посвідчень про придатність до польотів цивільних повітряних суден України, зареєстровані в Міністерстві юстиції України та затверджені наказом Міністерства транспорту України.
З. Визначення.
У цих Правилах використовуються такі терміни та визначення:
3.1. Авіарегістр
- державний орган з питань сертифікації та реєстрації цивільних повітряних суден, цивільних аеродромів України, розробників та виробників авіаційної техніки.
3.2. Посвідчення про придатність по шуму на місцевості цивільних повітряних суден - документ, що засвідчує відповідність даних ПС по шуму на місцевості нормативним вимогам Стандарту ІКАО.
3.3. Сертифікат типу по шуму на місцевості - документ, що встановлює відповідність типу повітряного судна діючим нормам по шуму.
3.4. Дані по шуму (додаток N 1) - сертифікаційні та нормативні значення критеріїв несприятливої дії авіаційного шуму на людину, таких як:
- ефективний рівень шуму EPNL (в EPNдБ), що сприймається людиною
(для ПС, які відносяться до типів, сертифікованих відповідно до вимог Глав 2 - 5, 7, 8 Стандарту ІКАО);
- сумарний рівень звукового тиску L (вдБ(А)), скоригований по A шкалі "А" стандартного шумовимірювального приладу
(для ПС, які відносяться до типів, сертифікованих відповідно до вимог Глави 6 Стандарту ІКАО);
- максимальний рівень шуму звукового тиску L (ВдБ(А)), Amax скоригований по шкалі "А" стандартного шумовимірювального приладу
(для ПС, які відносяться до типу, сертифікованому відповідно до вимог Глави 10 Стандарту ІКАО);
- рівень звукового впливу (SEL)
(для ПС, які відносяться до типу, сертифікованому відповідно до вимог Глави 11 Стандарту ІКАО).
3.5. Максимальна маса ПС - найбільша величина зльотної (посадочної) маси повітряного судна, що приймалася при сертифікації типу ПС.
4. Посвідчення про придатність по шуму на місцевості.
4.1. Посвідчення про придатність по шуму на місцевості (далі - посвідчення про придатність по шуму) (додаток N 1) видаються авіарегістром на ПС, що занесені до Державного реєстру цивільних повітряних суден України, мають чинне посвідчення про придатність до польотів та відносяться до типу, що має відповідний сертифікат по шуму на місцевості або в карті даних сертифіката типу якого наведені відповідні дані щодо шуму на місцевості.
4.2. Оригінал посвідчення про придатність по шуму повинен знаходитись під час польоту на борту повітряного судна.
5. Порядок видачі посвідчення про придатність по шуму.
5.1. Для одержання посвідчення про придатність по шуму експлуатант повинен подати в авіарегістр:
а) заявку встановленого зразка (додаток N 2);
б) копію сертифіката типу по шуму на місцевості або сертифіката типу ПС та карту даних з відповідною інформацією щодо шуму (для ПС нових типів або таких ПС, які не мали сертифіката типу по шуму).
5.2. Заявка на одержання посвідчення про придатність по шуму розглядається не більше п'яти днів з дня її одержання. Заявка приймається при наявності звіту про інспекторську перевірку, проведену для видачі посвідчення про придатність до польотів.
5.3. Посвідчення про придатність по шуму підписується начальником авіарегістру або посадовою особою, яка його заміщає згідно з наказом Голови Державного департаменту авіаційного транспорту України.
Підписане посвідчення скріплюється печаткою авіарегістру.
6. Строк дії та припинення чинності посвідчення про придатність по шуму.
6.1. Посвідчення про придатність по шуму не обмежується терміном дії і є чинним при наявності чинного посвідчення про придатність ПС до польотів.
6.2. Посвідчення про придатність по шуму припиняє свою дію у випадках:
а) відсутності посвідчення про придатність ПС до польотів;
б) прострочення посвідчення про придатність ПС до польотів;
в) внесення змін в експлуатаційно-технічну документацію або конструкцію примірника ПС, які призводять до експлуатації такого ПС за межами обмежень по шуму на місцевості, що приведені в документах, зазначених в п.5.1 (б) цих Правил.
6.3. Посвідчення про придатність по шуму втрачає чинність у випадку припинення дії сертифіката типу по шуму. При цьому авіарегістр сповіщає експлуатанта ПС про втрату чинності посвідчення про придатність по шуму.
6.4. В усіх випадках, що зазначені в п.6.2, 6.3 цих Правил, експлуатант ПС в десятиденний строк передає в авіарегістр відповідне посвідчення про придатність по шуму.
7. Порядок видачі дублікатів посвідчень про придатність по шуму та відновлення дії вилучених посвідчень
7.1. В разі псування, зношення або втрати посвідчення про придатність по шуму видача його дубліката провадиться згідно з розділом 5 цих Правил та висновків службового розслідування, яке здійснює експлуатант.
7.2. Видача посвідчення про придатність по шуму, дія якого була припинена згідно з пп.6.2 (а), (б) цих Правил, провадиться спільно з видачею чинного посвідчення про придатність до польотів після розгляду заявки (додаток N 2) відповідно до п.5.2 цих Правил.
7.3. Видача посвідчення про придатність по шуму замість вилученого через втрату чинності з пп.6.2 (в), 6.3, провадиться на загальних засадах відповідно до розділу 5 цих Правил.
8. Державні збори.
8.1. Державні збори за видачу посвідчення про придатність по шуму та дубліката сплачує юридична або фізична особа, яка подала відповідну заявку.
8.2. Розмір державних зборів встановлюється Кабінетом Міністрів України.
9. Вимоги по оформленню документації з придатності ПС по шуму на місцевості.
9.1. Документація, що подається до авіарегістру, за формою, змістом та формулюванням повинна відповідати вимогам цих Правил та додатків до них.
9.2. Документація, що подається до авіарегістру, затверджується та підписується уповноваженими на це посадовими особами, їх заступниками або виконуючими обов'язки цих осіб. У всіх випадках вказується посада та прізвище особи, яка підписує документ. Документи, які мають підписи зі знаками "/", "за" та без зазначення прізвищ та посад осіб, які їх підписали, на розгляд в авіарегістр не приймаються.
9.3. Авіарегістр приймає до розгляду документацію у вигляді оригіналів і засвідчених копій. Документація, що має підчистки, рукописні або машинописні виправлення, не засвідчені підписом та печаткою, до розгляду не приймається.
Додаток N 1 (Обов'язковий)
до Правил видачі та
припинення чинності
посвідчень про придатність
по шуму на місцевості
цивільних повітряних суден
України
Україна Ukraine
Державний Департамент State Department of
Авіаційного транспорту Aviation transport
Авіаційний регістр Aviation register
Посвідчення
про придатність по шуму на місцевості Noise certificate N
-----------------------------------------------------------------
|1. Державний та |2. Виготовлювач |3. Серійний номер |
| реєстраційний знаки | Manufacturer | повітряного судна|
| National and | | Aircraft`s Serial|
| Registration Marks | | Number |
| | | |
| | Позначення пові| |
| | тряного судна | Рік виготовлення |
| | виготовлювачем | Year of |
| | Manufacturer`s | Manufacture |
| | Designation | |
|---------------------------------------------------------------|
|4. Дані Сертифіката типу по шуму на місцевості або еквівалент- |
| ного документа |
| Data of Type Certificate for Noise or equivalent document |
|---------------------------------------------------------------|
|5. Цим документом засвідчується, що зазначене повітряне судно з|
| it is hereby certified that the aircraft with |
| |
| типом двигуна типом повітряного гвинта/ротора|
| Engine Type Propeller/Main Rotor Type |
| |
| даними по шуму Noise Data |
| |
|---------------------------------------------------------------|

................
Перейти до повного тексту