1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
24.01.2013 № 169/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 січня 2013 р.
за № 189/22721
Про затвердження форм звітності з питань державної реєстрації актів цивільного стану та Інструкції про ведення звітності відділами державної реєстрації актів цивільного стану
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції № 1494/5 від 13.08.2015 № 339/5 від 03.02.2020 № 506/5 від 15.02.2022 )
Відповідно до статті 10 Закону України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану" та статей 13, 16 Закону України "Про державну статистику" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити форми звітності, що додаються:
№ 97 "Звіт про державну реєстрацію актів цивільного стану" (місячна);
№ 98 "Звіт про державну реєстрацію актів цивільного стану" (піврічна, річна).
2. Затвердити Інструкцію про ведення звітності відділами державної реєстрації актів цивільного стану, що додається.
3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства юстиції України від 12 жовтня 2009 року № 1822/5 "Про затвердження форм звітності з питань реєстрації актів цивільного стану та Інструкції про ведення звітності відділами реєстрації актів цивільного стану", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 12 жовтня 2009 року за № 949/16965.
4. Збирання та зведення адміністративних даних про державну реєстрацію актів цивільного стану здійснюються відділами державної реєстрації актів цивільного стану міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України та відділами державної реєстрації актів цивільного стану управлінь державної реєстрації міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України.
( Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1494/5 від 13.08.2015; в редакції Наказу Міністерства юстиції № 339/5 від 03.02.2020 )
5. Департаменту взаємодії з органами влади (Зеркаль О.В.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
6. Начальникам міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України забезпечити належне застосування цього наказу в роботі відділів державної реєстрації актів цивільного стану.
( Пункт 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1494/5 від 13.08.2015; в редакції Наказу Міністерства юстиції № 339/5 від 03.02.2020 )
7. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
8. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора Департаменту взаємодії з органами влади Зеркаль О.В.

Заступник Міністра

Д.М. Ворона
ПОГОДЖЕНО:

Голова Державної служби
статистики України

Голова Державної реєстраційної служби України

В.о. Міністра охорони здоров'я України



О.Г. Осауленко

Л.В. Єфіменко

О. Толстанов
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
24.01.2013 № 169/5
ЗВІТ
про державну реєстрацію актів цивільного стану (місячна)
( Див. текст ) ( Форма звітності № 97 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції № 1494/5 від 13.08.2015, № 339/5 від 03.02.2020 )
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
24.01.2013 № 169/5
ЗВІТ
про державну реєстрацію актів цивільного стану (піврічна, річна)
( Див. текст ) ( Форма звітності № 98 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції № 1494/5 від 13.08.2015, № 339/5 від 03.02.2020 )
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
24.01.2013 № 169/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 січня 2013 р.
за № 189/22721
ІНСТРУКЦІЯ
про ведення звітності відділами державної реєстрації актів цивільного стану
( У тексті Інструкції слова "Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі" замінено словами "Головного територіального управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних територіальних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі" згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1494/5 від 13.08.2015 ) ( У тексті Інструкції слова "районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції" замінено словами "міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України"; слова "Головного територіального управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних територіальних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі" замінено словами "управлінь державної реєстрації міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України" згідно з Наказом Міністерства юстиції № 339/5 від 03.02.2020 ) ( У тексті Інструкції про ведення звітності слова "(крім міст обласного значення)" та слова "(місту обласного значення)" виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 506/5 від 15.02.2022 )
1. Ця Інструкція визначає порядок ведення відділами державної реєстрації актів цивільного стану звітності та складання відповідних її форм.
2. Відділи державної реєстрації актів цивільного стану ведуть звітність та заповнюють такі форми звітності:
№ 97 "Звіт про державну реєстрацію актів цивільного стану" (місячна) (далі - звіт за формою № 97);
№ 98 "Звіт про державну реєстрацію актів цивільного стану" (піврічна, річна) (далі - звіт за формою № 98).
3. Відділи державної реєстрації актів цивільного стану міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України на підставі актових записів цивільного стану, складених у відділі, а також поданих виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, після закінчення звітного місяця складають у трьох примірниках звіт за формою № 97 щодо державної реєстрації народжень, смертей, шлюбів, розірвань шлюбів.
4. Звіт за формою № 97 складається в цілому по району (місту) із зазначенням усіх виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, які проводять державну реєстрацію актів цивільного стану на території цього району (міста).
Перший та другий примірники звіту за формою № 97 разом з другими примірниками актових записів цивільного стану, включених до звіту, а також лікарськими свідоцтвами (фельдшерськими довідками) про смерть, лікарськими свідоцтвами про перинатальну смерть та копіями рішень суду (примірниками рішень суду в електронній формі) про встановлення факту смерті надсилають до відділів державної реєстрації актів цивільного стану управлінь державної реєстрації міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України не пізніше 7 числа наступного за звітним місяця.
( Абзац другий пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 506/5 від 15.02.2022 )
Третій примірник звіту за формою № 97 залишається у відділі державної реєстрації актів цивільного стану, який звітує.
5. Якщо актові записи цивільного стану не були включені до місячного звіту, то вони повинні бути включені до звіту за наступний місяць із зазначенням, які саме записи за попередній місяць були додатково включені до звіту за звітний місяць.

................
Перейти до повного тексту