1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства соціальної
політики України
26.01.2015 № 54 ( z0146-15 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 лютого 2015 р.
за № 148/26593
( Стандарт втратив чинність на підставі Наказу Міністерства соціальної політики № 958 від 23.09.2015 )
СТАНДАРТ
надання послуги з призначення і виплати надбавки на догляд до державної соціальної допомоги
І. Загальні положення
1.1. Цей Стандарт розроблений відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам" та наказу Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства фінансів України, Міністерства охорони здоров'я України від 30 квітня 2002 року № 226/293/169 "Про затвердження Порядку надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам", зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 31 травня 2002 року за № 466/6754.
1.2. Цей Стандарт визначає механізм призначення і виплати надбавки на догляд до державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам (далі - надбавка на догляд).
1.3. Адміністративний орган, що надає послугу, - структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (крім міст Києва і Севастополя) рад (далі - уповноважений орган).
1.4. Реквізити уповноваженого органу: місцезнаходження, поштова, електронна адреси, адреса веб-сторінки в Інтернеті уповноваженого органу.
ІІ. Перелік категорій одержувачів послуги
Надбавка на догляд призначається і виплачується до державної соціальної допомоги:
інвалідам з дитинства І групи;
одиноким інвалідам з дитинства II і III груп, які за висновком лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу потребують постійного стороннього догляду;
одному з батьків, усиновителів, опікуну, піклувальнику, які не працюють, не навчаються (крім заочної форми навчання), не проходять службу, не займають виборну посаду і фактично здійснюють догляд за дитиною-інвалідом. Надбавка на догляд за дитиною-інвалідом віком до 18 років також призначається одному з батьків, усиновителів, опікуну, піклувальнику, які перебувають у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, у відпустці у зв'язку з вагітністю та пологами, у відпустці без збереження заробітної плати, у разі якщо дитина-інвалід потребує домашнього догляду, і вони фактично здійснюють догляд за дитиною-інвалідом.
Одиноким матерям (одиноким батькам) надбавка на догляд за дитиною-інвалідом віком до 18 років призначається незалежно від факту роботи, навчання та служби.
ІІІ. Перелік документів, необхідних для надання (отримання) послуги
3.1. Для призначення надбавки на догляд інваліди з дитинства I групи подають:
заяву, форма якої затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 22 лютого 2012 року № 96 "Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 20 березня 2012 року за № 418/20731 (далі - заява);
паспорт або в разі його відсутності інший документ, що може засвідчувати особу, яка подає заяву;
довідку про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);
довідку про місце проживання інваліда з дитинства чи копію паспорта інваліда з дитинства з відомостями про місце проживання.
Іноземці та особи без громадянства додатково подають копію посвідки на постійне або тимчасове проживання.
Якщо із заявою звертається опікун або піклувальник, то подається також копія рішення про встановлення опіки чи піклування; довідка про місце проживання законного представника, який подав заяву, чи копія паспорта з відомостями про місце проживання.
3.2. Для призначення надбавки на догляд одинокі інваліди з дитинства II і III груп подають:
заяву;
паспорт або в разі його відсутності інший документ, що може засвідчувати особу, яка подає заяву;
довідку про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);
довідку про місце проживання інваліда з дитинства чи копію паспорта інваліда з дитинства з відомостями про місце проживання;
довідку про склад сім'ї, видану уповноваженим органом за місцем проживання;
висновок лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу щодо потреби у постійному сторонньому догляді.
Іноземці та особи без громадянства додатково подають копію посвідки на постійне або тимчасове проживання.
Якщо із заявою звертається опікун або піклувальник, то подаються також копія рішення про встановлення опіки чи піклування; довідка про місце проживання законного представника, який подав заяву, чи копія паспорта з відомостями про місце проживання.
3.3. Для призначення допомоги на догляд за дитиною-інвалідом законний представник подає:
заяву;
паспорт або в разі його відсутності інший документ, що може засвідчувати особу, яка подає заяву;
довідку про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);
оригінал та копію свідоцтва про народження дитини-інваліда;
довідку про склад сім'ї (крім сім'ї опікуна, піклувальника) із зазначенням прізвищ, імен та по батькові, родинних стосунків членів сім'ї;
копію трудової книжки, довідку з центру зайнятості про те, що особа не перебуває на обліку як безробітна, довідку про доходи за останній звітний період (рік), а в разі відсутності трудової книжки - лише зазначені довідки;
довідку про спільне проживання дитини-інваліда з одним з батьків, усиновителем, опікуном, піклувальником, видану відповідним органом за місцем проживання. При неможливості отримати таку довідку уповноважений орган здійснює обстеження на дому і складає акт обстеження з висвітленням цих фактів;
довідку з місця навчання дитини;
рішення про встановлення опіки чи піклування над дитиною-інвалідом (для опікунів і піклувальників дітей-інвалідів).
Іноземці та особи без громадянства додатково подають копію посвідки на постійне або тимчасове проживання.
3.4. Для призначення допомоги на догляд за дитиною-інвалідом одинока мати подає:
заяву;
паспорт або в разі його відсутності інший документ, що може засвідчувати особу, яка подає заяву;
довідку про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);
оригінал та копію свідоцтва про народження дитини-інваліда;
оригінал довідки органу реєстрації актів цивільного стану про підстави внесення до книги реєстрації народження відомостей про батька дитини (на яку призначається надбавка на догляд), якщо одинока мати не перебуває (не перебувала) на обліку в уповноважених органах як одинока мати, або довідку зазначених органів про те, що вона перебуває (перебувала) на обліку як одинока мати дитини-інваліда, на яку призначається надбавка на догляд;

................
Перейти до повного тексту