- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 січня 2013 р.
за № 116/22648
Про отримання свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора)
1. Затвердити такі, що додаються:
1.1. Порядок складення кваліфікаційного іспиту особами, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), шляхом автоматизованого анонімного тестування.
2. Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу (Чижмарь К.І.):
2.1. Протягом шести місяців з дня набрання чинності
Законом України від 22 грудня 2011 року № 4212-VI "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" замінити безоплатно на підставі заяви арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) чинну на день набрання чинності цим Законом ліцензію на право здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за умови її відповідності вимогам, встановленим
Законом України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" та
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 14 жовтня 2011 року № 3176/5, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 17 жовтня 2011 року за № 1196/19934, на свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).
3. Департаменту організаційного та ресурсного забезпечення (Мудрий С.І.) здійснювати матеріально-технічне забезпечення виконання Департаментом нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу (Чижмарь К.І.) покладених на нього функцій щодо організації проведення кваліфікаційного іспиту осіб, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), шляхом автоматизованого анонімного тестування і видачі свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування, але не раніше дня набрання чинності
Законом України від 22 грудня 2011 року № 4212-VI "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Чижмарь К.І.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
14.01.2013 № 93/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 січня 2013 р.
за № 116/22648
ПОРЯДОК
складення кваліфікаційного іспиту особами, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), шляхом автоматизованого анонімного тестування
І. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає організаційні засади проведення кваліфікаційного іспиту (далі - іспит) та порядок його складення особами, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) (далі - претенденти), а також регулює порядок оцінювання знань на іспиті та встановлення його результату.
1.2. Іспит проводиться шляхом проходження претендентами автоматизованого анонімного тестування відповідно до переліку обов’язкових питань, за якими проводиться навчання осіб, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), встановлених відповідно до законодавства.
1.3. Дата, час та місце проведення іспиту визначаються Кваліфікаційною комісією арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) (далі - Комісія).
1.4. Повідомлення про проведення іспиту розміщується на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України в мережі Інтернет не пізніше ніж за місяць до дати його проведення.
1.5. Повідомлення про проведення іспиту повинно містити інформацію про дату, час, місце його проведення, прізвища, імена та по батькові претендентів, які отримали допуск до складення іспиту.
1.6. У разі зміни дати, часу, місця проведення іспиту Комісія повідомляє про це осіб, допущених до його складення, шляхом розміщення відповідного повідомлення на офіційному веб-сайті Мін’юсту України в мережі Інтернет.
II. Допуск до складення іспиту
2.1. До складення іспиту допускається особа, яка:
є громадянином України;
дієздатна;
має вищу юридичну або економічну освіту другого рівня за ступенем магістра (далі - вища освіта);
( Абзац четвертий пункту 2.1 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 2299/5 від 26.07.2016 )
не має судимості за вчинення корисливих злочинів;
здатна виконувати обов’язки арбітражного керуючого за станом здоров’я;
не має заборони обіймати керівні посади;
має стаж роботи за фахом не менше трьох років або одного року на керівних посадах після отримання вищої освіти;
( Абзац восьмий пункту 2.1 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 2299/5 від 26.07.2016 )
пройшла навчання відповідно до законодавства;
пройшла стажування відповідно до законодавства;
вільно володіє державною мовою.
2.2. Претендент подає особисто або надсилає поштою до Комісії такі документи:
заяву на ім’я голови Комісії про видачу свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за формою, наведеною в додатку до цього Порядку;
засвідчену в установленому порядку копію диплома магістра;
( Абзац третій пункту 2.2 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 2299/5 від 26.07.2016 )
довідку про відсутність судимості;
засвідчену в установленому порядку копію трудової книжки;
засвідчені в установленому порядку копії відповідних сторінок паспорта громадянина України, які містять відомості про прізвище, ім’я, по батькові, місце реєстрації проживання;
довідку про проходження медичного огляду;
дві фотокартки розміром 40 х 30 мм;
копію сертифіката про проходження навчання у сфері відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом;
копію відгуку про проходження стажування претендентом.
2.3. Попередній розгляд документів, які подаються на розгляд Комісії, здійснює структурний підрозділ Мін’юсту України, який забезпечує реалізацію повноважень державного органу з питань банкрутства (далі - структурний підрозділ Мін’юсту України).
Висновок підписується керівником структурного підрозділу Мін’юсту України або особою, яка виконує його обов’язки.
( Абзац третій пункту 2.3 розділу ІІ із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 2305/5 від 06.07.2018 )
2.4. Комісія за результатами розгляду висновку Мін’юсту України та документів, що подаються претендентом до Комісії, приймає рішення про допуск чи відмову в допуску до складення іспиту.
2.5. Комісія відмовляє у допуску до складення іспиту у разі:
невідповідності поданих документів вимогам законодавства та цього Порядку;
завершення строку дії сертифіката про проходження навчання у сфері відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом;
негативного відгуку про проходження стажування претендентом.
2.6. Про відмову в допуску до складення іспиту претендент повідомляється письмово із зазначенням підстави такої відмови.
III. Порядок складення іспиту
3.1. Для складання іспиту використовується електронна система для проведення автоматизованого анонімного тестування (далі - система).
................Перейти до повного тексту