1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО ПРИРОДНОГО СЕРЕДОВИЩА
ТА ЯДЕРНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 16 від 20.02.96 Зареєстровано в Міністерстві
м.Київ юстиції України
14 березня 1996 р.
за N 110/1135
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Мінекоресурсів N 46 від 30.01.2002 )
Про затвердження Положення про надання послуг підрозділами Державної екологічної інспекції
З метою надання практичної допомоги юридичним та фізичним особам з питань екологічної безпеки та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.11.93 р. N 925 "Про затвердження Положення про Державну екологічну інспекцію Міністерства охорони навколишнього природного середовища України",
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про надання послуг підрозділами Державної екологічної інспекції, що додається.
2. Головній екологічній інспекції, Держінспекціям охорони Чорного та Азовського морів, Держкомітету охорони навколишнього середовища та природних ресурсів Автономної Республіки Крим, держуправлінням екологічної безпеки в областях, м.м.Києві та Севастополі організувати надання додаткових екологічних послуг підприємствам, установам та громадянам України та відкрити спеціальні розрахункові рахунки.
3. Головній екологічній інспекції (А.Павлюк), управлінню фінансів, бюджету та інвестицій (І.Христенко), центральній бухгалтерії (В.Янкова) надавати методичну та практичну допомогу під час організації робіт, передбачених цим наказом.
4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Міністр Ю.Костенко
Затверджено
наказом Міністерства охорони
навколишнього природного
середовища та ядерної безпеки
України
від 20 лютого 1996 року N 16
Положення про надання послуг підрозділами Державної екологічної інспекції
1. Загальні положення
1.1. Положення про надання послуг екологічного характеру за окрему плату підрозділами Державної екологічної інспекції розроблено на підставі Положення про Державну екологічну інспекцію Міністерства охорони навколишнього природного середовища України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 листопада 1993 року N 925 (надалі Державна екологічна інспекція).
1.2. Організація виконання та надання послуг підрозділами Державної екологічної інспекції спрямовані на підвищення ефективності природоохоронної діяльності.
1.3. Надання платних послуг здійснюється працівниками підрозділів Державної екологічної інспекції за напрямками, які передбачені п.15 Положення про Державну екологічну інспекцію.
1.4. Координацію екологічної діяльності, пов'язаної з виконанням платних послуг, забезпечує начальник відповідного підрозділу Державної екологічної інспекції або один з його заступників.
2. Посуги з питань охорони навколишнього природного середовища, що надають підрозділи Державної екологічної інспекції, та їх оплата
2.1. Послуги, за надання яких встановлюються граничні тарифи, визначені у додатку N 1 до цього Положення.
2.2. Послуги, що надаються підрозділами Державної екологічної інспекції на договірних умовах, наведені в додатку N 2 Положення.
3. Фінансова діяльність
3.1. Для обліку коштів, що надійшли за виконані платні послуги, Державні інспекції охорони Чорного та Азовського морів, Державний комітет охорони навколишнього середовища та природних ресурсів Автономної Республіки Крим, держуправління екологічної безпеки в областях, містах Києві та Севастополі (надалі місцеві природоохоронні органи) та Головна екологічна інспекція (надалі Головекоінспекція) відкривають спеціальні рахунки у тих банківських установах, у яких їм відкриті рахунки для фінансування витрат на їх утримання за рахунок бюджету.
3.2. Для оперативного обліку коштів, які надійшли на спецрахунки місцевих природоохоронних органів та Головекоінспекції, ведеться реєстр надходжень вказаних коштів (за формою згідно з додатком N 3 до цього Положення), який складається на підставі платіжних доручень та виписок з банку.
3.3. Кошти, що надійшли на спеціальні рахунки, використовуються на покриття затрат, пов'язаних з виконанням послуг, матеріально-технічне забезпечення та організаційні заходи органів Мінекобезпеки, зокрема для:
3.3.1. Оснащення інформаційними, технічними та програмними засобами, придбання устаткування, матеріалів, хімреактивів, засобів обчислювальної техніки, телекомунікацій та зв'язку, транспортних засобів, паливно-мастильних матеріалів, зброї та спеціальних засобів самооборони, придбання або пошиття одягу, придбання пайків для харчування працівників підрозділів Державної екологічної інспекції в експедиціях, відповідно до діючих норм.
3.3.2. Розробки нормативних документів, придбання науково-технічної літератури та інформації.
3.3.3. Перепідготовки кадрів підрозділів Державної екологічної інспекції.
3.3.4. Організації конференцій, семінарів, нарад, симпозіумів, ділових зустрічей з проблем використання і охорони природних ресурсів.
3.4. Кошти використовуються відповідно до кошторису, що затверджується керівником місцевого природоохоронного органу.
3.5. Головекоінспекція та місцеві природоохоронні органи сплачують за діяльність, передбачену цим Положенням, до державного бюджету податки відповідно до чинного законодавства.
За несвоєчасне перераховування коштів до державного бюджету податковими інспекціями застосовуються фінансові санкції згідно з законодавством.
3.6. 10 відсотків від прибутку, отриманого внаслідок надання послуг, місцеві природоохоронні органи до 20 числа місяця, що наступає за звітним періодом, перераховують на спеціальний рахунок N 541301 в міськдирекції УСБ м.Києва, МФО 322012 Головекоінспекції для формування резервного фонду.
Використання сформованого резервного фонду здійснюється відповідно до затвердженого начальником Головекоінспекції кошторису за погодженням з Мінекобезпеки України на цілі, передбачені п.3.3 цього Положення та на надання допомоги місцевим природоохоронним органам на ті ж цілі при виникненні надзвичайних ситуацій у зонах їх діяльності.
4. Звітність
4.1. До 20 числа місяця, наступного за звітним періодом, місцеві природоохоронні органи і Головна екологічна інспекція подають звітність про діяльність, передбачену цим Положенням, відповідним податковим інспекціям за встановленою формою.
4.2. Квартальну і річну звітність про отримані кошти та виконання кошторису витрат Головекоінспекція та місцеві природоохоронні органи подають у центральну бухгалтерію Мінекобезпеки України за формою, згідно з додатком N 4 до цього Положення.
4.3. Бухгалтерський облік операцій по надходженню та використанню коштів ведеться відповідно до діючого порядку.
4.4. Контроль за правильністю отримання коштів за надання послуг та правильністю їх використання здійснюється відповідними службами Мінекобезпеки України.
Додаток N 1
до Положення про надання послуг
підрозділами Державної екологічної
інспекції
Граничні тарифи за надання послуг підрозділами Державної екологічної інспекції
-----------------------------------------------------------------
| N | Види послуг |ВартІсть| Примітки |
|п/п| |послуг | |
| | |НМД* | |
|---+---------------------------------------+--------+----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|---+---------------------------------------+--------+----------|
|1. |Обстеження технологічних установок та | |у залежно-|
| |обладнання з наданням пропозицій про | |сті від |
| |поліпшення їх роботи: | 10-50 |обсягів і |
| | | |складності|
| |Пилогазоочисне обладнання: | | |
| |Сухі механічні пилоуловлювачі | 10 | |
| |Мокрі пилоуловлювачі | 20 | |
| |Промислові фільтри | 30 | |
| |Апарат сорбційного очищення | 30 | |
| |Електрофільтри | 50 | |
| |Апарати термічного очищення | 50 | |
| | | | |
| |Потужності споруд по очищенню стічних | | |
| |вод: | | |
| |до 20 куб.м. на добу | 10 | |
| |до 400 куб.м. на добу | 20 | |
| |до 300 куб.м. на добу | 30 | |
| |до 10 000 куб.м. на добу | 40 | |
| |понад 10 000 куб.м. на добу | 50 | |
| | | | |
| |Установки по переробці та знешкодженню | | |
| |відходів | 10-30 | |
|---+---------------------------------------+--------+----------|
|2. |Обстеження місць складування промисло- | |у залежно-|
| |вих та побутових відходів з наданням | |сті від |
| |пропозицій щодо зменшення їх шкідливого| |обсягу і |
| |впливу на навколишнє природне середови-| |складності|
| |ще | 20-40 | |
|---+---------------------------------------+--------+----------|
|3. |Обстеження об'єктів перед виданням лі- | |у залежно-|
| |мітів, ліцензій, дозволів, сертифікатів| 5-10 |сті від |
| | | |обсягів і |
| | | |складності|
|---+---------------------------------------+--------+----------|
|4. |Аналіз документів на отримання лімітів,| |у залежно-|
| |дозволів, ліцензій, сертифікатів | |сті від |
| |(на замовлення) | 2-5 |обсягу і |
| | | |складності|
|---+---------------------------------------+--------+----------|
|5. |Аналіз матеріалів для розробки питомої | |у залежно-|
| |норми водоспоживання | 2-3 |сті від |
| | | |обсягу і |
| | | |складності|
|---+---------------------------------------+--------+----------|
|6. |Аналіз достовірності заповнення і під- | |у залежно-|
| |готовки статистичної звітності 2ТП | |сті від |
| |(водгосп), 2ТП (повітря), 7ГР (підзем- | |обсягу і |
| |ні води), N 1 - (токсичні відходи) та | |складності|
| |ін. | 1-4 | |
|---+---------------------------------------+--------+----------|
|7. |Аналіз матеріалів лісовпорядкування та | |у залежно-|
| |підготовка висновків | 10-20 |сті від |
| | | |обсягу і |
| | | |складності|
|---+---------------------------------------+--------+----------|
|8. |Аналіз матеріалів по вилученню земель- | |у залежно-|
| |них ділянок | 5-10 |сті від |
| | | |обсягу і |
| | | |складності|
|---+---------------------------------------+--------+----------|
|9. |Експертне обстеження земельних ділянок | |у залежно-|
| |з метою оцінки заходів по їх охороні та| |сті від |
| |раціональному використанню | 10-50 |площі |
|---+---------------------------------------+--------+----------|
|10.|Експертне обстеження мисливсько-рибаль-| |у залежно-|
| |ських господарств з виданням рекоменда-| |сті від |
| |цій по поліпшенню їх ведення | 5-10 |обсягу і |
| | | |складності|
|---+---------------------------------------+--------+----------|
|11.|Підготовка документації з визначенням | |у залежно-|
| |фонових концентрацій: | |сті від |
| |- для проектів ГДВ*, ГДС*; | 5-10 |обсягу і |
| |- для іншої проектної документації | 3-5 |складності|

................
Перейти до повного тексту