1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 16 від 14 січня 2002
м. Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 січня 2002 р.
за N 81/6369
Про затвердження Положення про експертну комісію та порядок проведення акредитаційної експертизи
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки N 321 від 04.06.2002 )
На виконання пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2001 р. N 978 "Про затвердження Положення про акредитацію вищих навчальних закладів і спеціальностей у вищих навчальних закладах та вищих професійних училищах"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про експертну комісію та порядок проведення акредитаційної експертизи, що додається.
2. Начальнику управління ліцензування та акредитації Домнічу В.І. забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника державного секретаря Степка М.Ф.
Міністр В.Г.Кремень
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
14.01.2002 N 16
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 січня 2002 р.
за N 81/6369
Положення
про експертну комісію та порядок проведення акредитаційної експертизи
Це Положення визначає основні засади формування експертних комісій та порядку проведення ними акредитаційної експертизи навчальних закладів.
1. Положення про експертну комісію
1.1. Експертна комісія - це сформована Міністерством освіти і науки України (далі - МОН) група експертів, яка проводить акредитаційну експертизу навчального закладу з метою визначення відповідності його освітньої діяльності державним вимогам.
1.2. Експерти - це провідні фахівці навчальних закладів та наукових установ незалежно від форм власності та підпорядкування, спеціалісти підприємств, установ та організацій, які мають відповідну освіту та кваліфікацію, практичний досвід роботи, володіють необхідними знаннями і навичками та виявили бажання здійснювати акредитаційну експертизу навчальних закладів.
1.3. Кандидатури для включення до складу експертів за зверненням МОН вносять навчальні заклади, підприємства, установи та організації незалежно від форми власності та видів діяльності; відбір кандидатів здійснює МОН в залежності від їх кваліфікації, практичного досвіду роботи кандидата, наявності вчених звань та наукових ступенів тощо, а також потреби у таких фахівцях.
1.4. Список експертів формує і затверджує МОН.
Про зарахування кандидатів до складу експертів МОН інформує навчальні заклади, підприємства, установи та організації, що подали пропозиції.
1.5. Керівники навчальних закладів, підприємств, установ та організацій, працівники яких зараховані до складу експертів, зобов'язані забезпечити участь своїх працівників у проведенні акредитаційної експертизи.
1.6. Склад експертної комісії та її керівника для проведення акредитаційної експертизи конкретного навчального закладу визначає і затверджує МОН. Керівник організовує роботу та відповідає за діяльність експертної комісії.
1.7. До складу експертної комісії не можуть входити експерти, місцем роботи яких є навчальний заклад, в якому проводиться акредитаційна експертиза.
1.8. Експерт повинен знати:
державні вимоги, на відповідність яким проводиться акредитаційна експертиза, та інші норми в галузі освіти;
правові засади створення та діяльності навчальних закладів усіх форм власності;
вимоги до організації навчального процесу;
вимоги законодавства щодо акредитації та ліцензування;
способи та методи контролю діяльності навчального закладу;
методи оцінки якості підготовки фахівців.
1.9. Експерт має право:
доступу на територію та в приміщення навчального закладу;
знайомитись з необхідною документацією щодо діяльності навчального закладу, отримувати необхідні документи;
отримувати від навчального закладу, інших установ та організацій в установленому порядку будь-яку інформацію про його діяльність, що стосується акредитації;
брати участь у поточному та підсумковому контролі якості знань, проводити їх контрольні заміри;

................
Перейти до повного тексту