- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
16.12.2024 № 2101
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 січня 2025 року
за № 78/43484
Про затвердження Порядку подання та розгляду скарг учасника заходу безперервного професійного розвитку або іншої особи на дії провайдера, пов’язані з організацією та проведенням такого заходу, за проходження якого нараховуються бали безперервного професійного розвитку, форми заяви юридичної особи, яка має намір бути провайдером заходу безперервного професійного розвитку, та внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 20 лютого 2024 року № 281
1. Затвердити такі, що додаються:
1) Порядок подання та розгляду скарг учасника заходу безперервного професійного розвитку або іншої особи на дії провайдера, пов’язані з організацією та проведенням такого заходу, за проходження якого нараховуються бали безперервного професійного розвитку;
2) форму заяви юридичної особи, яка має намір бути провайдером заходу безперервного професійного розвитку;
2. Провайдерам заходів безперервного професійного розвитку, які у строк, встановлений пунктом 2 наказу Міністерства охорони здоров’я України від 20 лютого 2024 року № 281 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи забезпечення безперервного професійного розвитку працівників сфери охорони здоров’я",
зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 березня 2024 року за № 368/41713, не здійснили перереєстрацію в електронній системі забезпечення безперервного професійного розвитку працівників сфери охорони здоров’я, протягом 10 робочих днів з дня набрання чинності цим наказом подати до Державного некомерційного підприємства "Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки "Медицина" і "Фармація" при Міністерстві охорони здоров’я України" (далі — ДНП "Центр тестування") перелік виданих сертифікатів учасникам заходів безперервного професійного розвитку, проведених за період з 01 січня 2024 року по 20 грудня 2024 року включно, який повинен містити: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) учасника заходу безперервного професійного розвитку, найменування такого провайдера, вид проведеного заходу безперервного професійного розвитку, тему заходу безперервного професійного розвитку, спеціальності, за якими проводилося навчання, кількість балів безперервного професійного розвитку, дату проведення заходу безперервного професійного розвитку, дату видачі та номер виданого сертифіката (далі — перелік сертифікатів).
3. ДНП "Центр тестування" протягом 20 робочих днів з дня набрання чинності цим наказом:
розмістити перелік сертифікатів на своєму вебсайті;
подати до Міністерства охорони здоров’я України узагальнені дані щодо кількості таких сертифікатів за кожною спеціальністю окремо.
4. Управлінню медичних кадрів, освіти і науки (Сергію Убогову) забезпечити:
1) подання цього наказу в установленому законодавством порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
2) оприлюднення цього наказу на офіційному вебсайті Міністерства охорони здоров’я України після його державної реєстрації в Міністерстві юстиції України.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Сергія Дуброва.
6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
ПОГОДЖЕНО: Перший заступник Міністра цифрової трансформації України Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Міністр освіти і науки України В. о. Голови Державної регуляторної служби України Голова Національної служби здоров’я України Перший заступник Голови Спільного представницького органу об’єднань профспілок Керівник Секретаріату Спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні | Олексій ВИСКУБ Дмитро ЛУБІНЕЦЬ Оксен ЛІСОВИЙ Олександр КРАСНОЛУЦЬКИЙ Наталія ГУСАК Олександр ШУБІН Руслан ІЛЛІЧОВ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров’я України
16 грудня 2024 року № 2101
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 січня 2025 року
за № 78/43484
Порядок
подання та розгляду скарг учасника заходу безперервного професійного розвитку або іншої особи на дії провайдера, пов’язані з організацією та проведенням такого заходу, за проходження якого нараховуються бали безперервного професійного розвитку
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає порядок та строки подання та розгляду скарг учасника заходу безперервного професійного розвитку (далі — БПР) або іншої особи на дії провайдера заходів БПР (далі — провайдер), пов’язані з організацією та проведенням заходів БПР, за проходження яких нараховуються бали.
2. У цьому Порядку під терміном "скаржник" слід розуміти учасника заходу БПР або іншу фізичну (юридичну) особу, яка подала скаргу на дії провайдера, пов’язані з організацією та проведенням такого заходу, за проходження якого нараховуються бали БПР.
3. Розгляд скарг на дії провайдера (крім центральних органів виконавчої влади, які мають намір бути або є провайдерами, головної експертної установи у сфері громадського здоров’я МОЗ, центрів контролю та профілактики хвороб МОЗ, що зареєстровані провайдерами, та закладів охорони здоров’я (фізичних осіб — підприємців), в яких (якими) проводяться заходи БПР за участю груп рівних), пов’язані з організацією та проведенням такого заходу, за проходження якого нараховуються бали БПР, здійснює адміністратор електронної системи забезпечення безперервного професійного розвитку працівників сфери охорони здоров’я (далі — адміністратор).
II. Права та обов’язки скаржника
1. Скаржник має право подати адміністратору скаргу на дії провайдера, пов’язані з організацією та проведенням заходів БПР, за проходження яких нараховуються бали, у разі, коли:
має інформацію про порушенням провайдером вимог
Положення під час організації заходу БПР;
має інформацію про порушення провайдером вимог
Положення під час проведення заходу БПР;
організований провайдером захід БПР не відбувся або відбувся не в повному обсязі;
інформація, яка міститься в матеріалах проведеного заходу БПР, не відповідає інформації про захід БПР, оприлюдненій на офіційному вебсайті провайдера;
інформація про захід БПР, оприлюднена на офіційному вебсайті провайдера, не відповідає інформації, що міститься в переліку заходів БПР, опублікованому на офіційному вебсайті адміністратора;
за участь у заході БПР не нараховано балів БПР.
2. Скаржник має право:
отримувати інформацію про розгляд скарги та інформацію про результати її розгляду у встановлений строк;
на повернення оригіналів документів, які підтверджують інформацію, викладену в скарзі, після розгляду скарги;
оскаржувати рішення адміністратора, дії або бездіяльність адміністратора, дії або бездіяльність провайдера відповідно до вимог законодавства.
3. Скаржник зобов’язаний надати матеріали (їх копії), які підтверджують інформацію, викладену в скарзі.
III. Права та обов’язки адміністратора
1. Адміністратор зобов’язаний:
розглянути подану скаргу з дотриманням вимог цього Порядку;
................Перейти до повного тексту