1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО
ПРИРОДНОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ЯДЕРНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 252 від 29.10.99


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
9 лютого 2000 р.
за N 78/4299
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства екології та природних ресурсів N 189 від 21.05.2002 )
Про Порядок планування та фінансування природоохоронних заходів з Державного фонду охорони навколишнього природного середовища
Відповідно до Положення про Державний фонд охорони навколишнього природного середовища, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 травня 1998 року N 634,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок планування та фінансування природоохоронних заходів з Державного фонду охорони навколишнього природного середовища, що додається.
2. Надати право керівникам місцевих та спеціалізованих природоохоронних органів Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України (далі - Мінекобезпеки), спеціально уповноваженого органу державної виконавчої влади в галузі екологічної безпеки Автономної Республіки Крим проводити тендери і за їх результатами укладати від імені Мінекобезпеки договори про виконання поданих з місць природоохоронних заходів у межах сум, визначених у погодженому Міністерством фінансів України Переліку природоохоронних заходів для фінансування з Державного фонду охорони навколишнього природного середовища (далі - Державний фонд).
3. Спеціалізованим та місцевим природоохоронним органам Мінекобезпеки, спеціально уповноваженому органу державної виконавчої влади в галузі екологічної безпеки Автономної Республіки Крим затвердити порядок укладання договорів про виконання проектів, які подані з місць, у межах сум, визначених у погодженому Міністерством фінансів України Переліку природоохоронних заходів для фінансування з Державного фонду.
4. Спеціалізованим та місцевим природоохоронним органам Мінекобезпеки, спеціально уповноваженому органу державної виконавчої влади в галузі екологічної безпеки Автономної Республіки Крим подавати на затвердження в Мінекобезпеки кошторис доходів і видатків в обсягах, визначених Переліком природоохоронних заходів для фінансування з Державного фонду.
5. Управлінню планування і фінансів Мінекобезпеки забезпечувати фінансування природоохоронних заходів згідно із затвердженим Міністерством фінансів України Кошторисом Державного фонду і Переліком природоохоронних заходів у межах надходжень до Державного фонду.
6. Контрольно-ревізійному відділу Мінекобезпеки здійснювати контроль за цільовим використанням коштів Державного фонду при проведенні ревізій та перевірок.
7. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр В.Шевчук
Затверджено
Наказ Міністерства охорони
навколишнього природного
середовища та ядерної
безпеки України
29.10.99 N 252
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
9 лютого 2000 р.
за N 78/4299
Порядок планування та фінансування природоохоронних заходів з Державного фонду охорони навколишнього природного середовища
1. Загальні положення
1.1. Порядок планування та фінансування природоохоронних заходів з Державного фонду охорони навколишнього природного середовища (далі - Порядок) розроблено відповідно до Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища", Положення про Державний фонд охорони навколишнього природного середовища, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 травня 1998 року N 634.
1.2. Порядок установлює загальнообов'язкові правила планування природоохоронних заходів для фінансування їх з Державного фонду охорони навколишнього природного середовища (далі - Державний фонд), а також правила здійснення фінансування цих заходів з Державного фонду.
1.3. Цей Порядок поширюється на юридичних осіб усіх форм власності та фізичних осіб, які здійснюють природоохоронні заходи за рахунок коштів Державного фонду.
2. Порядок планування природоохоронних заходів для фінансування з Державного фонду
2.1. Планування природоохоронних заходів для фінансування з Державного фонду (далі - планування заходів) здійснюють Мінекобезпеки та органи, що входять до сфери його управління, разом з іншими центральними органами виконавчої влади, за участю юридичних та фізичних осіб, за послідовністю та відповідно до вимог цього Порядку.
2.2. Планування заходів на кожний наступний фінансовий (бюджетний) рік відбувається щорічно, для чого формується Перелік природоохоронних заходів для фінансування з Державного фонду (далі - Перелік).
2.3. Перелік обов'язково передбачає резерв на капітальні видатки до 10 відсотків запланованих надходжень до Державного фонду.
2.4. Основою для розгляду включення природоохоронних заходів до проекту Переліку є запити про фінансування природоохоронних заходів із Державного фонду (далі - запити).
2.5. Запити на кожний наступний фінансовий рік подаються до Мінекобезпеки за формами окремо для проектів, які передбачають виключно капітальні або капітальні та некапітальні видатки (додаток 1) і виключно некапітальні видатки (додаток 2).
2.6. Юридичні та фізичні особи, окрім установ природно-заповідного фонду, подають запити відповідно в спеціалізовані та місцеві природоохоронні органи Мінекобезпеки, спеціально уповноважений орган державної виконавчої влади в галузі екологічної безпеки Автономної Республіки Крим або центральним органам виконавчої влади, до сфери управління яких вони належать з 1 січня до 30 травня поточного року.
2.7. Установи природно-заповідного фонду України подають запити до Головного управління національних парків і заповідної справи Мінекобезпеки безпосередньо з 1 січня до 30 травня поточного року.
2.8. Спеціалізовані та місцеві природоохоронні органи, спеціально уповноважений орган державної виконавчої влади в галузі екологічної безпеки Автономної Республіки Крим здійснюють попередній розгляд запитів, поданих відповідно до пунктів 2.6, 2.7, і за умови позитивного екологічного висновку щодо їх відповідності Переліку видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.96 N 1147, та пріоритетам природоохоронної діяльності в межах відповідної одиниці адміністративно-територіального устрою України передають запит протягом місяця з дня його надходження з екологічним висновком до Мінекобезпеки. У разі негативного екологічного висновку запит повертається його подавачу протягом місяця з дня його надходження.
2.9. Структурні підрозділи центрального апарату Мінекобезпеки, його спеціалізовані та місцеві природоохоронні органи, спеціально уповноважений орган державної виконавчої влади в галузі екологічної безпеки Автономної Республіки Крим, а також підвідомчі наукові установи подають запити на кожний наступний фінансовий рік до керівництва Мінекобезпеки безпосередньо з 1 січня до 30 червня поточного року. Екологічний висновок для цих проектів не подається.
2.10. Центральні органи виконавчої влади за власною ініціативою подають запити, що передбачають виключно некапітальні видатки на кожний наступний фінансовий рік з 1 січня до 30 червня поточного року, безпосередньо до Мінекобезпеки. Підрозділи його центрального апарату та спеціалізовані природоохоронні органи, визначені згідно з функціональними повноваженнями, розглядають і готують екологічні висновки протягом місяця з дня надходження запиту. Екологічні висновки підписують начальники підрозділів центрального апарату Мінекобезпеки чи спеціалізованих природоохоронних органів, визначених згідно з функціональними повноваженнями. Позитивний екологічний висновок щодо запиту є підставою для включення його до проекту Переліку. У разі негативного екологічного висновку запити повертаються їх подавачам протягом місяця з дня їх надходження.
Запити на фінансування природоохоронних проектів, які передбачають капітальні видатки на кожний наступний фінансовий рік, центральні органи виконавчої влади подають з 1 січня до 30 травня поточного року до Мінекобезпеки разом з відповідними дорученнями Кабінету Міністрів України.
2.11. Запити, подані з порушенням цього Порядку, не розглядаються і повертаються подавачам.
2.12. Проект Переліку, сформований за запитами, поданими відповідно до пунктів 2.8, 2.9, 2.10, передається на розгляд керівництву Мінекобезпеки, згідно з функціональними повноваженнями, для визначення їх пріоритетності.
2.13. Після узагальнення зауважень та пропозицій щодо відібраних запитів Перелік затверджує Міністр охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України (далі - Міністр).
2.14. На основі затвердженого Переліку складається кошторис видатків Державного фонду (далі - Кошторис) в обсязі, визначеному Законом України про Державний бюджет України, та подається до Міністерства фінансів України на затвердження, а Перелік - на погодження.
2.15. За природоохоронними заходами, передбаченими в погодженому Мінфіном Переліку, Мінекобезпеки проводить тендери і за їх результатами укладає договори з переможцями торгів про виконання цих природоохоронних заходів.
3. Унесення змін та доповнень до Переліку Державного фонду
3.1. До Переліку та Кошторису протягом року можуть уноситися зміни. З Переліку можуть бути вилучені ті заходи, договори на фінансування яких не укладені протягом трьох місяців після затвердження Міністерством фінансів Кошторису та погодження Переліку, або ті, щодо яких не виконуються договірні умови.
3.2. До Переліку можуть уноситися додатково невідкладні природоохоронні заходи замість вилучених. Зміни до Переліку та при потребі Кошторису готуються за дорученням Міністра. Указані зміни погоджуються та затверджуються відповідно до пункту 2.14.
3.3. Планування природоохоронних заходів для фінансування з резерву Державного фонду здійснюється за рішенням Міністра, для чого готується перелік природоохоронних заходів для фінансування з резерву Державного фонду в межах затвердженого Кошторису або разом із змінами до Кошторису. Зазначені документи погоджуються та затверджуються відповідно до пункту 2.14.
4. Фінансування з Державного фонду
4.1. Фінансування заходів, передбачених Переліком, здійснюється на підставі договорів про надання послуг чи виконання робіт між замовником і виконавцем. Замовником від імені Мінекобезпеки виступає Міністр, його заступники або уповноважені Міністром керівники місцевих чи спеціалізованих природоохоронних органів.
4.2. Фінансування природоохоронних заходів Мінекобезпеки здійснює безпосередньо або через свої спеціалізовані та місцеві природоохоронні органи на підставі: Переліку; Кошторису; поданих з місць кошторисів доходів і видатків за заходами; укладених договорів; актів виконаних робіт.
4.3. Фінансування природоохоронних заходів у містах Кривий Ріг, Дніпродзержинськ, Маріуполь і Запоріжжя на термін проведення еколого-економічного експерименту здійснюється згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 28.04.99 N 715 "Про проведення еколого-економічного експерименту в містах Кривий Ріг, Дніпродзержинськ, Маріуполь і Запоріжжя" в обсягах не нижче, ніж фактичні надходження до Державного фонду від збору за забруднення навколишнього природного середовища, який справляється з підприємств, розташованих на території зазначених міст.

................
Перейти до повного тексту