1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 41 від 28.01.99
м.Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
2 лютого 1999 р.
за N 58/3351
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 170 від 06.05.2005 )
Про затвердження Положення про порядок проведення конкурсу на право експлуатації міжнародної повітряної лінії
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1996 р. N 1587 "Про серйозні недоліки в роботі та невідкладні заходи щодо поліпшення діяльності цивільної авіації"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про порядок проведення конкурсу на право експлуатації міжнародної повітряної лінії, що додається.
2. Державній авіаційній адміністрації України (Семенов М.Ю.):
2.1. Подати зазначене Положення у п'ятиденний термін на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
2.2. Довести вимоги цього Положення до відома експлуатантів.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра транспорту України А.Ф.Демиденка.
Перший заступник Міністра Л.М.Костюченко
Затверджено
Наказ Міністерства транспорту
України 28.01.99 N 41
Положення про порядок проведення конкурсу на право експлуатації міжнародної повітряної лінії
1. Загальні положення
1.1. Положення про порядок проведення конкурсу на право експлуатації міжнародної повітряної лінії (надалі - Положення) встановлює порядок проведення конкурсу між експлуатантами з метою надання права на експлуатацію міжнародної повітряної лінії.
1.2. Цим Положенням передбачені умови отримання експлуатантами права на експлуатацію міжнародної повітряної лінії.
Положення використовується для регулювання доступу експлуатантів на ринок авіаційних перевезень з дотриманням положень міжурядових угод про повітряне сполучення.
1.3. Нормативні посилання
У цьому Положенні наведені посилання на такі нормативно-правові акти:
Повітряний кодекс України (Постанова Верховної Ради України від 4 травня 1993 р. N 3168-12);
Постанову Кабінету Міністрів України від 8 червня 1998 р. N 815 "Питання Державної авіаційної адміністрації";
Постанову Кабінету Міністрів України від 16 червня 1998 р. N 889 "Про внесення змін і доповнень до постанови Кабінету Міністрів України від 28 вересня 1993 р. N 819";
Постанову Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1996 р. N 1587 "Про серйозні недоліки в роботі та невідкладні заходи щодо поліпшення діяльності цивільної авіації";
Конвенцію про міжнародну цивільну авіацію (Чикаго, 07.12.44);
Конвенцію щодо уніфікації деяких правил, що стосуються міжнародних повітряних перевезень, підписану у Варшаві 12.10.29;
Протокол про поправки до Конвенції щодо уніфікації деяких правил, що стосуються міжнародних повітряних перевезень, підписаної у Варшаві 12.10.29 (Гаага, 28.09.55);
Конвенцію, на додаток до Варшавської конвенції, щодо уніфікації деяких правил, що стосуються міжнародних повітряних перевезень, які здійснюються іншою особою, крім договірного перевізника, підписану у Гвадалахарі 18.09.61;
"Сборник терминов ИКАО" Doc 9713.
1.4. Визначення
У цьому Положенні терміни мають таке значення:
Експлуатант - особа, організація або підприємство, що експлуатують повітряні судна або пропонують послуги в галузі авіаційних перевезень і робіт.
Міжнародна повітряна лінія - умовна лінія, що зв'язує погоджені авіаційними адміністраціями початковий та кінцевий пункти, між якими здійснюється регулярне міжнародне повітряне сполучення. У двосторонніх Угодах про повітряне сполучення міжнародна повітряна лінія має назву "договірна лінія".
Регулярний рейс - рейс, що входить до серії польотів, пов'язаних із суспільними перевезеннями пасажирів, вантажу та пошти, які доступні для загального платного користування та виконуються згідно з офіційно затвердженим розкладом руху між одними й тими самими двома чи більше пунктами, незалежно від комерційної завантаженості. До регулярних рейсів належать і додаткові рейси цієї серії, які виконуються цим самим експлуатантом.
Комерційні права - права здійснювати перевезення пасажирів, вантажу та пошти при міжнародних польотах, які надаються двосторонньою міжурядовою угодою про повітряне сполучення або за іншою письмовою домовленістю на рівні авіаційних властей.
Переважне володіння - наявність не менше ніж 51% статутного фонду у власності фізичних або юридичних осіб України.
Ефективний контроль - відносини, оформлені правами, контрактами або іншими засобами, які, взяті разом чи окремо, з урахуванням положень відповідного законодавства, дають змогу прямо чи посередньо чинити вплив на експлуатанта, наприклад, за допомогою використання всіх або частини активів експлуатанта, прав або контрактів, що рішуче впливають на діяльність експлуатанта, а також у випадках, коли керівник та більшість осіб керівного складу не є громадянами України.
Сертифікат експлуатанта - оформлений у встановленому порядку чинний документ, який засвідчує, що експлуатант здатний виконувати повітряні перевезення відповідно до вимог чинного законодавства України.
Договірний перевізник - особа, яка є стороною договору повітряного перевезення, укладеного з пасажиром чи відправником вантажу або з особою, яка діє від імені пасажира або відправника вантажу.
Фактичний перевізник - особа, яка не є договірним перевізником, але за його повноваженнями виконує повітряне перевезення або частину повітряного перевезення. Наявність зазначених повноважень передбачається до доведення протилежного.
Експлуатація міжнародних повітряних ліній - здійснення міжнародних перевезень повітряним транспортом на основі виконання регулярних польотів відповідно до міжурядових Угод про повітряне сполучення, разом з якими можуть виконуватися додаткові польоти за цими самими маршрутами, які виконуються цим самим експлуатантом.
Авіаційна подія - термін відповідає визначенню А24, зазначеному в документі "Сборник терминов ИКАО" Doc 9713.
2. Порядок проведення конкурсу
2.1. Конкурс проводиться з метою забезпечення більш ефективного використання ринку повітряних перевезень при експлуатації міжнародної повітряної лінії українським експлуатантом, підвищення рівня його конкурентоспроможності на ринку міжнародних перевезень.
2.2. Рішення про проведення конкурсу приймається Укравіацією.
2.3. Конкурс проводиться у вигляді офіційної процедури за умови попереднього оголошення конкурсу через засоби масової інформації.
2.4. Рішення про проведення конкурсу оформлюється наказом Укравіації, яким створюється конкурсна комісія (надалі - Комісія).
2.5. У десятиденний термін з дати видання наказу Комісія публікує оголошення про проведення конкурсу в засобах масової інформації. В оголошенні повинні бути зазначені:
назва та місце розташування органу, що проводить конкурс;
назва міжнародної повітряної лінії, на право експлуатації якої оголошується конкурс;
строк подання документів на конкурс (не менше ніж 30 днів з дня публікації оголошення про конкурс);
місце, дата і час відкриття конкурсу;
телефон для довідок з питань конкурсу;
посилання на документи, відповідно до яких проводиться конкурс;
інша інформація у разі потреби.
2.6. Зі складу Комісії Укравіація призначає голову Комісії та відповідального секретаря. До складу Комісії не можуть входити особи, безпосередньо зацікавлені в результатах конкурсу.
2.7. Рішення приймається абсолютною більшістю голосів на закритих засіданнях у присутності не менше ніж двох третин складу Комісії та оформлюється у вигляді протоколу, відповідно до якого Укравіація надає переможцю конкурсу право на експлуатацію міжнародної повітряної лінії.

................
Перейти до повного тексту