1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 226 від 08.06.98
м.Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 січня 1999 р.
за N 36/3329
Про внесення змін і доповнень до Правил технічної експлуатації залізниць України та Інструкції із сигналізації на залізницях України
З метою здійснення постійного контролю за пропусканням вагонів з небезпечними вантажами, поширення можливостей щодо задоволення потреб населення в перевезенні багажу й вантажобагажу та забезпечення при цьому безпеки руху поїздів
НАКАЗУЮ:
1. Внести до Правил технічної експлуатації залізниць України, що затверджені наказом Міністерства транспорту України від 20.12.96 N 411 та зареєстровані Міністерством юстиції України 25.02.97 за N 50/1854, такі зміни та доповнення:
1.1. У розділі 15:
1.1.1. В абзаці восьмому пункту 15.3 слова "вагонів з розрядними вантажами тощо" замінити словами: "вагонів з небезпечними вантажами класу I (вибухові матеріали) тощо".
1.1.2. В абзаці другому пункту 15.8 слова "вагонів з розрядними вантажами" замінити словами: "вагонів з небезпечними вантажами класу I (вибухові матеріали)", далі - за текстом.
1.1.3. Абзац десятий пункту 15.16 після слів "вагонів з вантажами окремих категорій," доповнити словами: "зазначених у "Правилах перевозок грузов" і "Правилах перевозок опасных грузов по железным дорогам", які тимчасово діють відповідно до наказу Міністерства транспорту України від 08.05.98 N 174, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.05.98 за N 346/2786, далі - за текстом.
1.1.4. Абзац четвертий пункту 15.19 викласти в новій редакції:
"вагони з вантажами окремих категорій, зазначених у "Правилах перевозок грузов" і "Правилах перевозок опасных грузов по железным дорогам".
1.1.5. У пункті 15.22:
абзац перший викласти у новій редакції: "Вагони з вантажами окремих категорій, зазначених у "Правилах перевозок грузов" і "Правилах перевозок опасных грузов по железным дорогам", при виконанні маневрів повинні мати відповідне прикриття від паровоза, що працює на твердому паливі, з вагонів з безпечними вантажами або з порожніх вагонів";
у абзаці другому слова "Вагони з розрядними вантажами" замінити словами: "Вагони з небезпечними вантажами класу I (вибухові матеріали)", далі - за текстом;
абзац четвертий викласти в такій редакції: "При перебуванні вагонів з небезпечними вантажами класу I (вибухові матеріали) та цистерн зі зрідженими газами під накопиченням на коліях сортувальних парків, слід вжити особливих запобіжних заходів, що встановлені "Правилами перевозок грузов", "Правилами перевозок опасных грузов по железным дорогам" та Інструкцією з руху поїздів і маневрової роботи на залізницях України, затвердженою наказом Міністерства транспорту України від 08.07.95 N 260".
1.1.6. В абзаці шостому пункту 15.23 слова "та розрядними вантажами" замінити словами: "та небезпечними вантажами класу I (вибухові матеріали)", далі - за текстом.
1.1.7. Пункт 15.29 викласти в новій редакції:
"15.29. Забороняється ставити в пасажирські та поштово-багажні поїзди:
вагони з небезпечними вантажами;
вагони з закінченими термінами періодичного ремонту або з закінченими термінами єдиної технічної ревізії.
Як виняток у пасажирські поїзди (крім швидкісних і швидких) можуть бути поставлені, з дозволу Державної адміністрації залізничного транспорту при прямуванні поїзда в межах двох і більше залізниць або з дозволу начальника залізниці - в межах однієї залізниці, вантажні вагони:
чотирьохвісні криті;
цистерни для перевезення молока;
автономні рефрижераторні;
для перевезення живої риби.
При цьому до пасажирського поїзда дальнього сполучення допускається причеплювати не більше одного вантажного вагона або двухвагонної секції для перевезення живої риби, до поїзда місцевого або приміського сполучення - не більше трьох вагонів.
У поштово-багажні поїзди допускається, з дозволу Головного пасажирського управління Державної адміністрації залізничного транспорту, ставити вантажні вагони, що вказані в цьому пункті, для причеплення до пасажирських поїздів, а також спеціалізовані вагони: термоси, рефрижераторні п'ятивагонні секції та окремі вагони рефрижераторних секцій, криті чотирьохвісні для легковагих вантажів і суцільнометалеві (ЦМГВ) у кількості не більше шести вагонів. Допускається поставлення, при потребі, у поштово-багажні поїзди й інших вантажних вагонів з дозволу та у відповідності з порядком, встановленим Державною адміністрацією залізничного транспорту. Допускається на окремих ділянках з дозволу Державної адміністрації залізничного транспорту України причіплювати до електропоїздів та дизель-поїздів не більше одного пасажирського або критого вантажного вагона.

................
Перейти до повного тексту