- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
11 січня 2021 р.
за № 28/35650
Про внесення змін до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві цифрової трансформації України
Відповідно до Закону України
"Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року
№ 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації", пунктів 8 та 10
Положення про Міністерство цифрової трансформації України , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 вересня 2019 року № 856, з метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян в апараті Міністерства цифрової трансформації України
НАКАЗУЮ:
1) у пункті 14 розділу II:
в абзаці першому слово "проекти" замінити словом "проєкти";
в абзаці другому слово "Проект" замінити словом "Проєкт";
2) пункти 5-16 розділу III замінити чотирнадцятьма новими пунктами 5-18 такого змісту:
"5. Після накладення резолюції керівництвом Мінцифри на проєкт документа СЕД автоматично повідомляє керівників, відповідальних за надання відповіді, про те, що вони є виконавцями, а також про терміни виконання. Керівники структурних підрозділів призначають виконавців відповідно до їх компетенцій, яких СЕД повідомляє про те, що їх додано до виконавців, а також про терміни виконання.
6. Виконавці опрацьовують звернення в електронному вигляді відповідно до створення резолюції/завдання для опрацювання документа.
7. У разі якщо звернення розглядалося працівниками декількох структурних підрозділів, заявникові надсилається лише один лист-відповідь. Проєкт листа-відповіді готується відповідальним за його підготовку працівником, погоджується з іншими виконавцями, візується ними та передається на підпис керівництву Мінцифри.
8. Забороняється надсилати скарги громадян на розгляд тим органам чи посадовим особам, дії або рішення яких оскаржуються.
9. Не допускається розголошення одержаних із звернень громадян персональних даних без їх згоди чи відомостей, що становлять державну або іншу таємницю, яка охороняється законом, конфіденційної та іншої інформації, якщо це обмежує права й законні інтереси громадян, та з’ясування даних про особу громадянина, які не стосуються звернення.
10. Після погодження керівниками структурних підрозділів підготованого проєкту відповіді в СЕД відповідь за результатами розгляду звернення підписується керівництвом Мінцифри.
Якщо громадянин зазначив у зверненні інформацію про надсилання йому відповіді на поштову адресу, відповідь на звернення готується та надсилається йому в паперовому вигляді за підписом керівництва Мінцифри.
................Перейти до повного тексту