- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ ФОНДУ ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
РІШЕННЯ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
06 січня 2016 р.
за № 20/28150
Про затвердження Положення про особистий прийом громадян у Фонді гарантування вкладів фізичних осіб
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду
гарантування вкладів фізичних осіб
№ 99 від 01.02.2021 )
З метою забезпечення прав громадян, передбачених Законом України
"Про звернення громадян", в частині звернення до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб та уповноважених осіб Фонду на тимчасову адміністрацію або ліквідацію із зауваженнями, скаргами, пропозиціями, заявами або клопотаннями щодо реалізації своїх прав та законних інтересів виконавча дирекція Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про особистий прийом громадян у Фонді гарантування вкладів фізичних осіб, що додається.
3. Відділу стратегії та нормативно-методологічного забезпечення разом з юридичним департаментом забезпечити подання цього рішення до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.
4. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Відділу зв’язків з громадськістю та міжнародними організаціями забезпечити розміщення цього рішення на веб-сайті Фонду гарантування вкладів фізичних осіб у мережі Інтернет після його державної реєстрації.
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника директора-розпорядника згідно із розподілом обов’язків.
Директор-розпорядник |
К.М. Ворушилін |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчої дирекції
Фонду гарантування вкладів
фізичних осіб
21.12.2015 № 233
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
06 січня 2016 р.
за № 20/28150
ПОЛОЖЕННЯ
про особистий прийом громадян у Фонді гарантування вкладів фізичних осіб
( У тексті Положення слова "підрозділ з комунікацій та інформаційної діяльності" в усіх відмінках замінено словами "інформаційно-консультаційний центр" у відповідних відмінках згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
№ 99 від 01.02.2021 )
I. Загальні положення
1. Це Положення визначає основні вимоги до організації і проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд), а також уповноваженими особами Фонду на тимчасову адміністрацію або ліквідацію (далі – Уповноважені особи Фонду).
2. Посадові особи Фонду та Уповноважені особи Фонду зобов’язані забезпечувати кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян, отриманих під час їх особистого прийому, з метою оперативного розв’язання порушених у них питань, задоволення законних вимог громадян, поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому таким порушенням, повною мірою реалізуючи визначені законодавством України повноваження.
II. Організація здійснення особистого прийому громадян
1. Особистий прийом громадян здійснюється:
Уповноваженими особами Фонду під час здійснення процедур виведення неплатоспроможних банків з ринку або ліквідації – у спеціально відведених для цього місцях. Інформація про місця прийому розміщується на офіційному веб-сайті Фонду та веб-сайтах таких банків в мережі Інтернет;
посадовими особами інформаційно-консультаційного центру Фонду – у спеціально відведеному приміщенні, адреса якого розміщується на офіційному веб-сайті Фонду в мережі інтернет;
керівниками інших самостійних структурних підрозділів Фонду – у спеціально відведених для цього кімнатах, розташованих у приміщенні Фонду;
директором-розпорядником Фонду та заступниками директора-розпорядника Фонду (далі – керівництво Фонду) – у спеціально відведених для цього кімнатах, розташованих у приміщенні Фонду.
2. Графік особистого прийому громадян:
Уповноваженими особами Фонду – встановлюється такими особами та розміщується на веб-сайтах відповідних банків та офіційному веб-сайті Фонду;
( Абзац третій пункту 2 розділу II виключено на підставі Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
№ 99 від 01.02.2021 )
керівниками самостійних структурних підрозділів Фонду – за попереднім записом;
керівництвом Фонду та посадовими особами інформаційно-консультаційного центру Фонду згідно з графіком, визначеним розпорядчим документом Фонду та розміщеним на офіційному веб-сайті Фонду в мережі Інтернет. Керівництво Фонду здійснює особистий прийом громадян не рідше одного разу на місяць.
( Абзац четвертий пункту 2 розділу II із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
№ 99 від 01.02.2021 )
3. Прийом громадян, які відповідно до законодавства мають право на позачерговий прийом, здійснюється позачергово.
4. Уповноважені особи Фонду зобов’язані:
забезпечити доступ клієнтів банку до інформації, яка стосується їх вкладів;
забезпечити належні умови для надання регулярних консультацій громадянам у приміщеннях банків;
визначити посадових осіб банку, які виконують функції консультування громадян на постійній основі у робочий час як у головному офісі банку, так і в його відокремлених підрозділах;
здійснювати облік громадян, що перебували на особистому прийомі, та забезпечувати контроль дотримання строків розгляду їх звернень.
5. Особистий прийом Уповноваженими особами Фонду під час здійснення процедур виведення неплатоспроможних банків з ринку або ліквідації проводиться за попереднім записом за телефонами, номери яких розміщуються на веб-сайтах відповідних банків в мережі Інтернет.
6. Громадяни, які звертаються до Фонду, отримують первинну консультацію у посадових осіб інформаційно-консультаційного центру Фонду.
Облік громадян, які звертаються до Фонду на особистий прийом, та їх заяв здійснюється працівниками інформаційно-консультаційного центру Фонду у програмному комплексі системи електронного документообігу (далі – ПК СЕД).
7. Якщо питання, з яким звернувся громадянин на особистому прийомі, не може бути вирішене по суті без отримання додаткових відомостей від інших самостійних структурних підрозділів Фонду або Уповноважених осіб Фонду, керівник інформаційно-консультаційного центру Фонду має право звернутися до керівника відповідного самостійного структурного підрозділу Фонду або Уповноваженої особи Фонду з метою залучення їх до вирішення питання по суті.
( Пункт 7 розділу II в редакції Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
№ 99 від 01.02.2021 )
................Перейти до повного тексту