1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
РІШЕННЯ
28.04.2016 № 623
Про затвердження Порядку застосування електронного цифрового підпису в Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення № 145 від 16.02.2017 )
Відповідно до законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг", постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 року № 1452 "Про затвердження Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності", частини другої статті 24 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" , Національна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Порядок застосування електронного цифрового підпису в Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення, що додається.
2. Виконання цього рішення покласти на управління організаційного та документального забезпечення управління ресурсного забезпечення.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення № 145 від 16.02.2017 )
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на голову Національної ради Ю. Артеменка.
Голова Національної ради Ю. Артеменко
Відповідальний секретар К. Котенко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної ради
України з питань телебачення
і радіомовлення
28.04.2016 № 623
ПОРЯДОК
застосування електронного цифрового підпису в Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення
( У тексті Порядку слова "Сектор інформаційних технологій" у всіх відмінках замінено словами "Відділ експлуатації та інформаційних технологій" у відповідних відмінках,згідно з Рішенням Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення № 145 від 16.02.2017 )
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає вимоги до застосування в Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення (далі - Національна рада) електронного цифрового підпису, ведення обліку, зберігання та знищення особистих ключів працівників, надання акредитованому центру сертифікації ключів інформації, необхідної для формування, скасування, блокування або поновлення посилених сертифікатів відкритих ключів працівників.
2. Порядок розроблено відповідно до законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронний цифровий підпис", постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 року № 1452 "Про затвердження порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності".
3. Терміни у цьому Порядку вживаються у значеннях, наведених у законах України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг".
4. Цей Порядок поширюється на всіх осіб, яким надано право застосування електронного цифрового підпису в Національній раді.
5. Застосування електронного цифрового підпису в Національній раді забезпечує відділ експлуатації та інформаційних технологій.
6. Відділ експлуатації та інформаційних технологій забезпечує:
1) підготовку та подання акредитованому центру сертифікації ключів інформації, необхідної для отримання послуг електронного цифрового підпису;
2) надання допомоги підписувачам під час генерації їх особистих та відкритих ключів;
3) подання до акредитованого центру сертифікації ключів звернень про скасування, блокування або поновлення посилених сертифікатів відкритих ключів підписувачів;
4) доступ підписувачів через телекомунікаційні мережі до акредитованих центрів сертифікації ключів у разі неможливості здійснення ними такого доступу із своїх робочих місць;
5) ведення обліку надійних засобів електронного цифрового підпису, що використовуються в установі;
6) ведення обліку програмно-апаратних та апаратних носіїв особистих ключів підписувачів;
7) зберігання документів та їх електронних копій, на підставі яких отримано послуги, пов'язані з електронним цифровим підписом;
8) контроль за використанням підписувачами надійних засобів електронного цифрового підпису та зберіганням ними особистих ключів.
II. Надання працівникам електронного цифрового підпису та генерація ключів
1. Перелік осіб, яким надається право застосування електронного цифрового підпису в Національній раді визначається окремим наказом голови.
2. Для отримання посилених сертифікатів ключів працівник особисто заповнює реєстраційну картку встановленого зразка, яка є підставою для формування посилених сертифікатів, із згодою на обробку персональних даних.
При заповненні реєстраційної картки не дозволяється робити підчистки, дописки, закреслення, виправлення або написи олівцем. Використання факсимільного підпису не допускається. Працівник зобов'язаний негайно поінформувати відділ експлуатації та інформаційних технологій про факти виявлення неточностей або про зміну даних, зазначених у реєстраційній картці.
3. Генерація ключів здійснюється працівниками особисто на робочому місці з використанням спеціалізованого програмного забезпечення. Генерація ключів за довіреністю не дозволяється.
Встановлення спеціалізованого програмного забезпечення для генерації ключів та доступ через телекомунікаційні мережі до акредитованих центрів сертифікації ключів забезпечується працівниками відділу експлуатації та інформаційних технологій.
4. Відділ експлуатації та інформаційних технологій надає працівникам консультації при заповненні реєстраційних карток та під час генерації ключів з дотриманням вимог щодо недопущення ознайомлення працівників сектору з особистим ключем підписувача.
5. Відділ експлуатації та інформаційних технологій готує та подає акредитованому центру сертифікації ключів інформацію та комплект документів, необхідних для отримання послуг електронного цифрового підпису. Перелік документів визначається акредитованим центром сертифікації ключів.

................
Перейти до повного тексту