- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
КОЛЕГІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
Про стан реалізації проекту будівництва великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва
( Рішення введено в дію Наказом Державної служби
автомобільних доріг
N 366 від 23.07.2009 )
Інститутом ДП "Укрдіпродор" у 2005 році, відповідно до завдання Київської облдержадміністрації, розроблена передпроектна документація на будівництво великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва (далі - ВКАД).
Генеральний напрямок проходження ВКАД було затверджено протоколом Київської облдержадміністрації від 17.07.2007 та погоджено з головами відповідних районних адміністрацій. Згідно з протоколом головам райдержадміністрацій спільно з районними радами доручено забезпечити накладання обмежень (сервітут) на земельні ділянки вздовж напрямку проходження траси згідно з генеральним напрямком великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва з розрахунку 250 м від осі траси в обидві сторони (тимчасові обмеження на період проектування).
Враховуючи важливість будівництва, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22.02.2008
N 326-р "Про заходи щодо прискорення проектування та будівництва великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва" було визначено основні заходи щодо проектування та будівництва ВКАД, схвалено, погоджений протоколом Київської обласної державної адміністрації від 17.07.2007, генеральний напрямок проходження ВКАД та створено робочу групу з питань проектування та будівництва ВКАД під головуванням Міністра транспорту та зв'язку.
Відповідно до пункту 3.2 протоколу N 1 засідання робочої групи з питань проектування та будівництва ВКАД від 06.03.2008 ДП "Укрдіпродор" було розроблено Технічний регламент на розробку проектно-кошторисної документації на будівництво великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва та затверджено Міністром транспорту та зв'язку.
ВКАД має протяжність близько 217 км і відповідно до категорії 1а та має наступні параметри:
- ширина земляного полотна поверху - 38,5 м (для розміщення трьох смуг руху в кожному напрямку);
- розрахункова швидкість руху - 150 км/год.;
- перспективна інтенсивність руху - до 50 тис. автомобілів на добу;
- 28 транспортних розв'язок та 2 великих мости протяжністю 4,9 км та 8,2 км;
Укравтодором були затверджені завдання на розробку проектно-кошторисної документації на тендерній основі на сім ділянок у 2007 році та на дві ділянки у 2008 році. Щодо кожної із ділянок проведено тендер та визначено виконавця на проведення проектних робіт, з кожним укладено відповідні договори на виконання робіт.
Згідно з генеральним напрямком розробляється техніко-економічне обґрунтування на дві найбільш складні ділянки дороги: мостовий перехід через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги Київ - Іванків - Овруч та Київ - Чернігів - Нові - Яриловичі (північний) та мостовий перехід через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги Київ - Знам'янка та Гора - Рогозів (південний).
02.02.2008 ТЕО мостового переходу через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги Київ - Знам'янка та Гора - Рогозів подано для проведення комплексної державної експертизи до ДП "Укрдержбудекспертиза". Станом на 20.07.2009 на ТЕО отримано позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров'я України та державної екологічної експертизи Міністерства охорони навколишнього природного середовища України. Необхідні матеріали та висновки передані ДП "Укрдержбудекспертиза". Після отримання позитивного експертного висновку ТЕО буде подано до Кабінету Міністрів України для схвалення у відповідності до чинного законодавства, після чого буде розроблена наступна стадія - проект.
................Перейти до повного тексту