1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
29.04.2004 N 17
Про взаємодію Міністерства транспорту України з місцевими органами виконавчої влади з метою забезпечення динамічного розвитку транспортно-дорожнього комплексу регіонів
( Рішення введено в дію Наказом Міністерства транспорту N 397 від 07.05.2004 )
Розглянувши підсумки роботи Міністерства транспорту України, спрямовану на взаємодію з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, колегія відмічає, що розвиток транспортної інфраструктури в регіонах має динамічний характер.
Для запровадження договірних засад щодо проведення узгодженої транспортної політики підписано ряд спільних з обласними державними адміністраціями Угод про співпрацю щодо розвитку транспортно-промислового та дорожнього комплексів та проведені спільні засідання колегій і зустрічі керівників Мінтрансу та міських органів виконавчої влади, на яких прийнято Програми розвитку транспортного комплексу у відповідних регіонах. За виконанням положень Угод здійснюється постійний моніторинг та контролюється ефективність реалізації затверджених заходів.
Результатом проведення зазначених заходів є реконструкція залізничної дільниці Київ - Одеса для введення прискореного руху, будівництво вокзального комплексу на ст. Роздільна-1, фінансування реставрації Одеського державного академічного театру опери і балету, введення денних експресів на напрямках Київ - Харків та Київ - Дніпропетровськ, виділення коштів з державного бюджету на будівництво метрополітену у м. Дніпропетровськ, закупівля продукції, яка виробляється промисловими підприємствами Луганської, Львівської, Одеської областей, тощо.
Виконуючи завдання Програми "Сільський автобус", затвердженої Міністерством транспорту на початку 2003 р., протягом 2003 р. та у I кварталі 2004 р. було відкрито рух автобусів до 2966 сіл, що мають дороги з твердим покриттям. Встановлене завдання як на 2003 р. (2260 сіл) так і на I квартал 2004 р. (706 сіл) виконано повністю.
Продовжується реалізація Програми розвитку внутрішніх перевезень на авіаційному транспорті. За 2003 р. на внутрішніх регулярних лініях перевезено 514,6 тис. пасажирів (проти 333,0 тис. пас. у минулому році) - темп росту перевезень склав 54,5%.
Частка внутрішніх регулярних перевезень в загальних обсягах в 2003 р. досягла 21,7% проти 18,8% у минулому році.
В рамках Програми розвитку аеропортів, з органами місцевого самоврядування укладено спільні Угоди, якими визначені обов'язки обох сторін по підвищенню ефективності роботи авіапідприємств.
На 2003 р. Програмою передбачено виконати заходів на суму 676,2 млн. грн. з урахуванням зовнішніх інвестицій. Відсутність інвестування призвело до коригування обсягів запланованих заходів до 153,5 млн. грн., в тому числі: за власні кошти на 138,65 млн. грн., за кошти місцевих бюджетів на 11,51 млн. грн. і за кошти інших інвесторів - 3,24 млн. грн.
Із загальної суми на розвиток аеропортів витрачено 126,38 млн. грн., на забезпечення сертифікаційної придатності - 27,02 млн. грн.
Значної уваги приділяється розвитку транспортного комплексу Придунайського регіону. Забезпечення використання транспортного потенціалу Придунав'я дозволить вирішити критичну соціально-економічну ситуацію в регіоні, яка потребує стимулювання господарчої діяльності, залучення інвестицій для розвитку різних напрямків виробництва, формування цивілізованого ринку транспортних послуг.
Так реалізація проекту по створенню суднового ходу "Дунай - Чорне море" дасть можливість розвитку VII міжнародного транспортного коридору з залученням транспортної інфраструктури регіонів України.
В той же час для подальшої взаємодії потребує вирішення ряд питань:
обласні автотранспортні управління ще не в повній мірі здійснюють контроль за виконанням перевізниками вимог правил перевезення і інших нормативно-правових документів, а також по застосуванню санкцій за їх порушення, не врегульована проблема пільгових перевезень, структура рухомого складу на сьогодні не відповідає сучасним потребам у перевезеннях;
в Автономній Республіці Крим, Миколаївській області та інших регіонах існує проблема відведення місцевими органами виконавчої влади земельних та водних ділянок для діяльності підприємств транспорту при одночасному відведенні таких ділянок підприємствам недержавних форм власності без узгодження з Міністерством транспорту України;
при формуванні мережі доріг місцевого значення місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування за погодженням з Укравтодором, пропозиції щодо включення доріг до мережі доріг місцевого значення не завжди відповідають вимогам діючих законодавчих та нормативних документів до доріг загального користування;
на сьогоднішній день існує нагальна потреба у прийнятті скоординованих рішень про використання місцевих бюджетів на будівництво, ремонт та утримання автомобільних доріг загального користування, більш раціональне їх використання шляхом залучення спеціалізованих дорожніх та містобудівних організацій Укравтодору.
З метою виконання вимог Уряду щодо застосування нових підходів до взаємодії із спільного вирішення з обл(міськ)держадміністраціями, органами місцевого самоврядування проблемних питань розвитку транспортно-дорожнього комплексу регіонів, окремих територій, населених пунктів, колегія
................
Перейти до повного тексту