1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КОЛЕГІЯ ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Р І Ш Е Н Н Я
25.01.2005 N 3
Про стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України, запитами та зверненнями народних депутатів України і громадян, та стан виконання рішень колегії Держжитлокомунгоспу України у 2004 році
Розглянувши питання про стан виконавської дисципліни в апараті Держжитлокомунгоспу України за підсумками роботи у 2004 році та, зокрема, у четвертому кварталі минулого року, колегія Комітету відзначає, що протягом звітного періоду структурними підрозділами Держжитлокомунгоспу загалом забезпечено виконання завдань, що містилися в указах, розпорядженнях і дорученнях Кабінету Міністрів України, та власних рішень Комітету.
Відповідно до протоколу наради у Першого заступника Міністра Кабінету Міністрів від 13 жовтня 2004 року (доручення Кабінету Міністрів України від 15.10.04 N 45991/1-04) з питань виконання п.1 постанови Уряду від 13.05.04 N 630 Держжитлокомунгосп своїм наказом від 22.10.04 N 273-к поклав обов'язки з контролю за виконанням доручень органів влади вищого рівня та звернень народних депутатів України на помічника Голови Держжитлокомунгоспу України І.В.Решту.
1 грудня 2004 року під час вивчення стану організації роботи підрозділу з контролю Держжитлокомунгоспу представником Управління моніторингу Секретаріату Кабінету Міністрів України було перевірено: посадові інструкції працівників підрозділу з контролю; відповідність Положення про підрозділ з контролю Типовому положенню; статистичні дані щодо контролю за виконанням актів законодавства, наказів і доручень керівництва Комітету; облік інформування керівництва про стан виконавської дисципліни в підрозділах апарату; функціонування механізму випереджувального моніторингу стану виконавської дисципліни; звіти щодо перевірок виконавської дисципліни в підрозділах апарату тощо. Головним спеціалістом Секретаріату Уряду відмічено належний рівень виконавської дисципліни в Комітеті.
З метою удосконалення виконання контролюючих функцій запроваджено практику розроблення місячних планів роботи структурного підрозділу з контролю на основі річного плану роботи з визначенням конкретних завдань та доручень. У кінці місяця керівником апарату - Першим заступником Голови Комітету визначатимуться результати виконання згаданих завдань та доручень з позначкою у відповідній окремій графі плану.
9 грудня 2004 року в Кабінеті Міністрів України відбулись співбесіди із керівниками підрозділів з контролю апарату центральних органів влади. За результатами співбесіди з помічником Голови Комітету з контролю розроблено план навчальних занять для працівників управлінь та відділів Держжитлокомунгоспу, які забезпечують контроль за виконанням завдань і доручень у структурних підрозділах.
Розробляється орієнтовний План підвищення фахової підготовки працівників структурного підрозділу з контролю на 2005 рік, яким передбачено підвищення їх кваліфікації відповідно до окремої програми в Інституті підвищення кваліфікації Національної академії державного управління при Президентові України.
З метою координації роботи керівництва Держжитлокомунгоспу та відповідно до протоколу апаратної наради від 20.12.04 N 35 запроваджено практику складання щотижневих планів заступників Голови Комітету.
Протягом 2004 року до Держжитлокомунгоспу надійшло доручень і завдань від органів влади вищого рівня на 22 % більше, ніж у 2003 році (зокрема, у четвертому кварталі - на 13 % більше порівняно з відповідним періодом минулого року). Проте при такому значному збільшенні кількості документів у Комітеті не зафіксовано порушення термінів їх виконання. Відповіді на запити та звернення народних депутатів України надавались також без порушення встановлених строків.
У четвертому кварталі 2004 року Держжитлокомунгоспом отримано 782 звернень, пропозицій та скарг, що на 36 % більше порівняно з аналогічним періодом 2003 року; з них від Кабінету Міністрів України надійшло 282 доручень щодо розгляду звернень громадян. Загалом за минулий рік до Комітету надійшло заяв від громадян на 43,7 % більше проти попереднього року. Разом з тим протягом 2004 року спостерігалось покращання організації розгляду звернень структурними підрозділами. У відповідях на заяви громадян фахівці управлінь та відділів Комітету надають вичерпні роз'яснення стосовно застосування положень нормативно-правових актів у сфері житлово-комунального господарства.
Для здійснення керівниками Комітету особистого прийому громадян на першому поверсі приміщення Держжитлокомунгоспу України облаштовано Громадську приймальню.
На особистих прийомах у Голови Комітету та заступників Голови Комітету у минулому році побувало 55 осіб, що порівняно з попереднім роком свідчить про зменшення кількості відвідань громадянами Держжитлокомунгоспу в 2004 році на 25,7 %.

................
Перейти до повного тексту