- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
НАКАЗ
Про затвердження Порядку роботи телефонного зв'язку "Гарячої лінії" Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
Відповідно до статті
5 Закону України "Про звернення громадян",
Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженої наказом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 19 травня 2023 року № 32-од, з метою підвищення ефективності роботи Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, зі зверненнями громадян, об'єктивного і своєчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок роботи телефонного зв'язку "Гарячої лінії" Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, що додається.
2. Управлінню адміністративної діяльності забезпечити організацію та координацію роботи телефонного зв'язку "Гарячої лінії" Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
3. Управлінню комунікацій забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному вебсайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова НКРЕКП |
Костянтин УЩАПОВСЬКИЙ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ НКРЕКП
02.06.2023 № 34-од
ПОРЯДОК
роботи телефонного зв'язку "Гарячої лінії" Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
1. Цей Порядок визначає організацію роботи телефонного зв'язку "Гарячої лінії" Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП), механізм прийому, реєстрації, розгляду та надання відповідей на звернення, що надходять засобами телефонного зв'язку, та графік його роботи.
3. Організацію роботи телефонного зв'язку "Гарячої лінії" забезпечує Управління адміністративної діяльності НКРЕКП.
4. Телефонний зв'язок "Гарячої лінії" НКРЕКП працює в адміністративній будівлі НКРЕКП за адресою: вул. Сім'ї Бродських, буд. 19, м. Київ, щодня (крім вихідних, неробочих та святкових днів) за номером телефону: (044) 207-19-31, згідно із графіком, що додається.
5. Графік роботи телефонного зв'язку "Гарячої лінії" НКРЕКП розробляє Управління адміністративної діяльності.
6. У роботі телефонного зв'язку "Гарячої лінії" НКРЕКП (за потреби) беруть участь працівники структурних підрозділів НКРЕКП згідно зі списком, затвердженим наказом НКРЕКП від 06 березня 2023 року № 24/1-а "Про затвердження Переліку працівників Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, які будуть додатково виконувати функції з прийняття та опрацювання усних звернень громадян, що надходять через телефонний зв'язок "Гарячої лінії" (далі - працівники СП НКРЕКП).
7. Інформація щодо роботи телефонного зв'язку "Гарячої лінії" НКРЕКП розміщується на офіційному вебсайті НКРЕКП.
8. Основною метою функціонування телефонного зв'язку "Гарячої лінії" НКРЕКП є прийняття, реєстрація та облік звернень громадян (пропозицій, заяв, скарг).
9. Заявник при зверненні на телефонний зв'язок "Гарячої лінії" НКРЕКП повідомляє:
прізвище, ім'я (за бажанням по батькові);
номер контактного телефону;
................Перейти до повного тексту