- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної
митної служби
N 337 від 22.06.2012 )
Про внесення доповнень до Методичних рекомендацій із застосування окремих положень Митного кодексу України, що стосуються питань визначення митної вартості товарів, які імпортуються на митну територію України
З метою відпрацювання єдиних підходів до визначення митної вартості товарів, що ввозяться на митну територію України,
НАКАЗУЮ:
1. Внести такі доповнення до Методичних рекомендацій із застосування окремих положень Митного кодексу України, що стосуються питань визначення митної вартості товарів, які імпортуються на митну територію України, затверджених наказом Державної митної служби України від 31.01.2007
N 74 (зі змінами):
1.1. У другому реченні пункту 3.4 глави 3:
доповнити цей пункт абзацом такого змісту:
"Факт проведення консультацій та результати таких консультацій фіксуються посадовою особою митного органу, яка їх провела, на зворотному боці декларації митної вартості або у відповідному журналі та засвідчуються підписом декларанта, з яким було проведено таку консультацію".
1.2. Пункт 4.11 глави 4 доповнити абзацами такого змісту:
"Зазвичай, комісія (комісійні), яку агент отримує за свої послуги, обчислюється як відсоток від ціни продажу товарів; проте, термін "комісійні за закупівлю" охоплює також інші домовленості щодо компенсації, наприклад, розмір винагороди може засновуватися на витраченому часі агента та/або прийнятих ним на себе фінансових витрат з метою забезпечення закупівлі оцінюваних товарів.
Заплачені покупцем гонорари своєму агентові за надання послуг, пов'язаних з представництвом його інтересів за кордоном для закупівлі товарів не додаються до митної вартості оцінюваних товарів. З іншого боку, якщо гонорар виплачений агенту продавця або незалежній третій стороні, то його сума входить до митної вартості оцінюваних товарів.
Агент покупця - це той, хто діє від імені і, перш за все, на користь покупця. Головна ознака, що відрізняє агента-покупця, - це право покупця контролювати дії агента, особливо в переговорному та купівельному процесі.
Визначення, чи має покупець право контролю над агентом, цілком залежить від конкретних факторів та обставин кожної операції.
Оформлення комісійних та брокерських для цілей митної оцінки залежить від конкретного характеру послуг, наданих посередником. Якщо посередник діє за свій власний рахунок і/або має право власності на товар, він не може вважатися агентом із закупівлі.
Іноді контракти або документи не досить чітко відображають характер діяльності так званого агента. За таких обставин важливо встановити дійсні факти.
Якщо агент є взаємозалежним з продавцем або з особою, залежною від продавця, митні органи зобов'язані, незважаючи на наявність агентської угоди, розглянути усі обставини, щоб встановити, чи дійсно він діє від імені покупця, а не за рахунок продавця, або навіть за свій власний рахунок.
Експортні палати або так звані незалежні агенти, які займаються подібною діяльністю, але на відміну від агентів із закупівлі мають право власності на товар і контролюють комерційну угоду або ціну, сплачену імпортером, не можуть вважатися агентами із закупівлі".
................Перейти до повного тексту