1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КОЛЕГІЯ ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Р І Ш Е Н Н Я
17.09.2003 N 45
Про стан виконання державних цільових програм, державним замовником або співзамовником яких є Держжитлокомунгосп України
( Введено в дію Наказом Державного комітету з питань житлово-комунального господарства N 164 від 03.10.2003 )
Розглянувши питання про стан виконання одинадцяти державних цільових програм, внесених Мінекономіки до державного реєстру і за якими Держжитлокомунгосп України визначено державним замовником або співзамовником, колегія зазначає, що в результаті реалізації їх основних заходів:
- створюється нормативно-правова база регулювання діяльності житлово-комунального господарства. Верховною Радою України прийняті Закони України "Про питну воду та питне водопостачання", "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку", "Про реструктуризацію заборгованості з квартирної плати, плати за житлово-комунальні послуги, спожиті природний газ та електроенергію", "Про поховання та похоронну справу". Підготовлено і подано на розгляд Верховної Ради України проект нової редакції Житлового кодексу України. Розроблені проекти Законів України "Про міський наземний електричний транспорт", "Про благоустрій населених пунктів", "Про теплопостачання населених пунктів України";
- освоєно вітчизняне виробництво труб з пінополіуретановою ізоляцією, теплоенергетичного обладнання, засобів обліку та регулювання споживання води та теплової енергії, занурювальних насосів, коагулянтів та флокулянтів, рухомого складу міськелектротранспорту тощо;
- здійснюється реконструкція об'єктів водопостачання і водовідведення; розроблено регіональні програми реконструкції житлових будинків перших масових серій і розпочато роботу з реалізації пілотних проектів реформування галузі в окремих містах, налагоджується співпраця з міжнародними фінансовими організаціями щодо залучення інвестицій у розвиток водопровідно-каналізаційного та теплового господарства.
За рахунок реалізації заходів з енергозбереження на підприємствах галузі у 2002 році зекономлено майже 290 тис. т.у.п.
Разом з тим через відсутність належного фінансування з місцевих та державного бюджетів, недостатній контроль з боку місцевих органів виконавчої влади та структурних підрозділів Комітету, низьку їх активність під час формування проектів місцевого та державного бюджетів програми виконуються не в повному обсязі та із значним відставанням у термінах. Станом на 1 січня 2003 року через недофінансування видатків Державного бюджету на виконання науково-технічних частин державних програм за відповідною бюджетною програмою (код КПКВ 5311030) виникла кредиторська заборгованість Комітету за виконані та прийняті за актами роботи у минулі роки в обсязі 382,55 тис.грн., у тому числі: Програми розвитку водопровідно-каналізаційного господарства - 322,55 тис.грн., Комплексної програми енергозбереження України - 38,0 тис.грн., Програми використання відходів виробництва і споживання на період до 2005 року - 22 тис. гривень.
Видатки Державного бюджету України на 2003 рік у повному обсязі Комітет спрямовує на повне погашення цієї кредиторської заборгованості. Тому виконання наукових робіт у межах державних програм у поточному році не здійснюється.
З метою поліпшення стану реалізації державних цільових програм, державним замовником або співзамовником яких є Держжитлокомунгосп, колегія
ВИРІШИЛА:
1. Звернути увагу керівників структурних підрозділів Комітету на відсутність належного моніторингу реалізації програм та незадовільну організаційну роботу щодо впровадження закінчених нормативних, науково-дослідних та дослідно-конструкторських розробок, що виконувалися на замовлення Комітету за рахунок коштів Державного бюджету.
2. Начальникам структурних підрозділів Комітету, на які покладено координацію виконання державних цільових програм:
- посилити контроль за станом виконання державних цільових програм, забезпечити здійснення постійного моніторингу стану їх виконання та розгляд на засіданнях робочих груп з реалізації реформи у житлово-комунальному господарстві;
- під час розгляду проектів регіональних програм реформування і розвитку житлово-комунального господарства звернути увагу на врахування в них завдань та заходів державних цільових програм;
- у процесі відпрацювання індикаторів моніторингу реформування житлово-комунального господарства передбачити серед них показники реалізації основних завдань державних цільових програм;
- за щорічними підсумками виконання державних цільових програм вносити у встановленому порядку пропозиції щодо їх подальшої реалізації, коригування або припинення;
- до 1 жовтня 2003 року проаналізувати стан впровадження та ефективність використання завершених протягом минулих років науково-дослідних, дослідно-конструкторських та нормативних розробок, що виконувалися в межах наукових частин державних цільових програм, і подати пропозиції щодо їх подальшого використання Управлінню науково-технічної політики (Л.О.Кравченко);
- у двомісячний термін разом з науково-дослідними установами підготувати по кожній програмі конкретний перелік науково-дослідних, дослідно-конструкторських та нормативних робіт, які спрямовано на науково-технічне та нормативно-правове забезпечення основних цілей та завдань державних цільових програм, з попередніми розглядами доцільності їх виконання на секціях науково-технічної ради;
- у місячний термін підготувати пропозиції до Плану науково-дослідних, дослідно-конструкторських та нормативних робіт на 2004 рік і подати їх для узагальнення Управлінню науково-технічної політики.
3. Управлінню стратегії реформування житлово-комунального господарства (О.О.Мільнер) забезпечити супроводження в Кабінеті Міністрів України та Верховній Раді України проекту Закону України "Про Загальнодержавну програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2004-2010 роки".
4. Управлінню економіки, ціноутворення та тарифної політики житлово-комунального господарства (А.А.Кулеша) в установленому порядку забезпечити розроблення та подання на затвердження:
- до кінця 2003 року - нормативного акта щодо включення витрат на оснащення наявного житлового фонду будинковими засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії до квартирної плати або тарифів на комунальні послуги з акумуляцією цих коштів у цільових фондах та використанням виключно на встановлення цих засобів;

................
Перейти до повного тексту