1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
25.09.2003 N 29
Про роботу з добору та розстановки кадрів на посади керівників структурних підрозділів центрального апарату Міністерства транспорту України, державних департаментів, підприємств і організацій, що перебувають у сфері управління Мінтрансу, та заходи щодо підвищення їх персональної відповідальності за стан справ на відповідних ділянках роботи
( Рішення введено в дію Наказом Міністерства транспорту N 756 від 01.10.2003 )
Розглянувши стан роботи з добору та розстановки кадрів на посади керівників структурних підрозділів центрального апарату Міністерства транспорту України, державних департаментів, підприємств і організацій, що перебувають у сфері управління Мінтрансу, Колегія відмічає, що в цілому у цьому напрямі ведеться відповідна робота.
Робота з керівниками підприємств, установ та організацій, що перебувають у сфері управління Мінтрансу проводиться на підставі законодавства та нормативно-правових актів, зокрема постанов Кабінету Міністрів України від 19.03.93 р. N 203 "Про застосування контрактної форми трудового договору з керівником підприємства, що є у державній власності" та від 02.08.95 р. N 597 "Про Типову форму контракту з керівником підприємства, що є у державній власності", а також наказу Мінтрансу від 01.11.2001 р. N 750 "Про забезпечення контролю за виконанням умов контрактів керівниками підприємств транспортно-дорожнього комплексу".
Організація роботи з питань державної служби відповідає вимогам Закону України "Про державну службу", іншим нормативно-правовим актам з цього питання.
Результати діяльності підприємств галузі щоквартально розглядаються та аналізуються на засіданнях Колегії Мінтрансу, а також робочими групами Мінтрансу, держдепартаментів транспорту, Укрзалізниці, на щотижневих оперативних нарадах та нарадах з окремих питань діяльності галузі. Департаментом контрольно-ревізійної роботи та запобігання корупційним і економічним правопорушенням Міністерства та відповідними підрозділами держдепартаментів транспорту, Укрзалізниці, Укрморпорту систематично проводяться перевірки фінансово-господарської діяльності підприємств. Не залишаються без належного реагування випадки безвідповідального відношення керівників підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Міністерства, незадовільного стану трудової дисципліни, порушення ними фінансово-господарської дисципліни, відсутність належного контролю за діяльністю підприємства.
На виконання відповідних постанов Кабінету Міністрів України проводяться атестації державних службовців, керівників та працівників керівного складу підприємств, що перебувають у сфері управління Мінтрансу. У період між атестаціями державних службовців проводиться щорічна оцінка виконання ними покладених завдань та обов'язків.
Проводиться робота щодо формування кадрового резерву державних службовців I-V категорій посад, керівників та працівників керівного складу підприємств, капітанів морських торговельних портів.
Підвищення кваліфікації у системі Мінтрансу здійснюється у відповідності до Положення про порядок та організацію підвищення кваліфікації керівників та спеціалістів транспортно-дорожнього комплексу України, введеного в дію наказом Мінтрансу від 23.11.2001 р. N 819, та затверджених перспективних планів підвищення кваліфікації керівників та спеціалістів транспортно-дорожнього комплексу і державних службовців на період з 2002 до 2006 р.
Разом з тим існують ще певні недоліки в кадровій роботі у цілому та зокрема з добору кадрів на керівні посади, як в центральному апараті та державних департаментах, так і на підприємствах і в організаціях, що перебувають у сфері управління Мінтрансу.
Так, з порушенням встановлених термінів подаються звіти керівників і пропозиції держдепартаментів та об'єднань щодо результатів роботи підприємств, із значним запізненням готуються проекти наказів щодо преміювання керівників підприємств за звітні періоди.
Зростаюча плинність кадрів у центральному апараті та недосконала робота з добору кадрів призводить до наявності довготривалих вакансій. Це частково є наслідком формального підходу до формування дієвого кадрового резерву для державної служби, особливо на посади IV-V категорій посад.
Департамент соціальної та кадрової політики не приділяє достатньої уваги вивченню стану роботи з кадрами з наданням практичної допомоги в державних департаментах транспорту. Як наслідок, погіршилась якість підготовки матеріалів з кадрових питань, що надходять до Мінтрансу.
Потребує удосконалення робота з формування Генерального реєстру контрактів з керівниками підприємств та ведення програми "Кадри".
З метою підвищення ефективності кадрової роботи в транспортному комплексі в цілому, забезпечення належного добору та розстановки кадрів на посади керівників структурних підрозділів Мінтрансу, державних департаментів, об'єднань, підприємств і організацій, а також підвищення відповідальності керівників усіх рівнів за стан справ на відповідних ділянках роботи Колегія Міністерства транспорту України
................
Перейти до повного тексту