- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
ЛИСТ
02.01.2013 № 1/9-1
Міністерству освіти і науки,
молоді та спорту
Автономної Республіки Крим,
управлінням (департаментам)
освіти і науки обласних,
Київської та Севастопольської
міських державних адміністрацій
Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України інформує, що під час проведення 20 - 21 листопада 2012 року у місті Дніпропетровську Всеукраїнської науково-практичної конференції "Мультидисциплінарний підхід як методологічна основа інклюзивної освіти" працівниками психологічної служби системи освіти обговорено низку проблемних питань щодо психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання.
З метою забезпечення оптимального виконання функцій працівників психологічної служби визначено наступні завдання діяльності практичного психолога, соціального педагога, керівника психологічною службою міста (району) у роботі з дітьми в умовах інклюзивного навчання, що додаються.
Просимо зміст листа довести до відома керівників обласними центрами (кабінетами) практичної психології і соціальної роботи, директорів загальноосвітніх навчальних закладів та організовувати діяльність відповідних працівників психологічної служби з урахуванням наведених нижче завдань. У своїй діяльності керівникам звернути увагу на недопущення делегування працівникам психологічної служби функцій та завдань, які належать до компетенції інших спеціалістів.
Заступник Міністра |
Б.М. Жебровський |
Додаток
до листа МОНмолодьспорту України
02.01.2013 № 1/9-1
Завдання керівника психологічної служби району (міста) щодо організації інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі
1. Організація та забезпечення діяльності районних (міських) методичних об'єднань практичних психологів і соціальних педагогів з проблем психологічного і соціально-педагогічного забезпечення інклюзивної освіти із залученням до цієї роботи фахівців ПМПК, вчителів-дефектологів, логопедів, науковців.
2. Здійснення методичного контролю (супервізії) за діяльністю фахівців психологічної служби, що беруть участь в організації інклюзивного навчання.
3. Планування та інше організаційне забезпечення підвищення кваліфікації працівників психологічної служби, що беруть участь в організації інклюзивного навчання.
4. Збір, науково-методична експертиза, узагальнення і розповсюдження передового досвіду роботи практичних психологів і соціальних педагогів в умовах інклюзивного навчання.
5. Організація і проведення у навчальних закладах працівниками психологічної служби просвітньої роботи з підвищення психологічної культури вчителів, батьків і учнів з метою попередження стигматизації і дискримінації дітей, що мають особливі освітні потреби.
Завдання практичного психолога щодо організації інклюзивного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі
................Перейти до повного тексту