- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Ухвала
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
Іменем України
09.11.2010 |
Справа № 2а-4753/09/2670 |
Головуючий у 1-й інстанції: Пісоцька О.В.
Суддя-доповідач: Мацедонська В.Е.
Київський апеляційний адміністративний суд у складі: головуючого судді Мацедонської В.Е., суддів Грищенко Т.М., Лічевецького І.О., при секретарі Сесемко А.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за апеляційною скаргою Пенсійного фонду України на
постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 13 серпня 2010 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20 до Міністерства юстиції України, Пенсійного фонду України, Міністерства праці та соціальної політики України, Кабінету Міністрів України про визнання дій, бездіяльності протиправними, постанови Правління Пенсійного фонду України "Про затвердження форм довідок про заробітну плату, що подаються для призначення (перерахунку) пенсії відповідно до Закону України "Про державну службу" від 30 жовтня 2008 року
№ 19-11 незаконною та такою, що не відповідає Постанові Кабінету Міністрів України від 31 травня 2000 року
№ 865 ,
ВСТАНОВИВ:
Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 13 серпня 2010 року позовні вимоги ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20 до Міністерства юстиції України, Пенсійного фонду України, Міністерства праці та соціальної політики України, Кабінету Міністрів України про визнання дій, бездіяльності протиправними, постанови Правління Пенсійного фонду України "Про затвердження форм довідок про заробітну плату, що подаються для призначення (перерахунку) пенсії відповідно до Закону України "Про державну службу" від 30 жовтня 2008 року № 19-11 незаконною та такою, що не відповідає Постанові Кабінету Міністрів України від 31 травня 2000 року № 865 задоволено частково, а саме: постанову правління Пенсійного фонду України "Про затвердження форм довідок про заробітну плату, що подаються для призначення (перерахунку) пенсії відповідно до Закону України "Про державну службу" від 30 жовтня 2008 року № 19-11 визнано такою, що не відповідає правовим актам вищої юридичної сили щодо невключення до складових заробітної плати складових, які передбачені чинним законодавством; зобов'язано Пенсійний фонд України привести у відповідність постанову Правління Пенсійного фонду України "Про затвердження форм довідок про заробітну плату, що подаються для призначення (перерахунку) пенсії відповідно до Закону України "Про державну службу" від 30 жовтня 2008 року № 19-11 до вимог чинного законодавства шляхом передбачення чи встановлення інших складових заробітної плати, передбачених іншими нормативно-правовими актами.
Не погоджуючись з прийнятою
постановою , Пенсійний фонд України звернувся до Київського апеляційного адміністративного суду з апеляційною скаргою, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального права, просить постанову суду першої інстанції скасувати та прийняти нову, якою відмовити у задоволенні позовних вимог. Апелянт свої вимоги обґрунтовує тим, що оскільки у відповідності до п. 5 постанови Кабінету Міністрів України "Про деякі питання вдосконалення визначення розмірів заробітку для обчислення пенсії" від 31 травня 2000 року
№ 865 форма довідки про заробітну плату, що подається для призначення (перерахунку) пенсії державним службовцям, затверджується правлінням Пенсійного фонду України за погодженням з Міністерством праці та соціальної політики, апелянт діяв в межах своїх повноважень. Крім того, апелянт зазначає, що форми довідок про заробітну плату, що подаються для призначення (перерахунку) пенсії, затверджені постановою Пенсійного фонду України від 31 жовтня 2008 року
№ 19-11 , відповідають вимогам Закону України
"Про державну службу" .
Заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення учасників процесу, що з'явились в судове засідання, дослідивши матеріали справи та обговоривши доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено, що постановою правління Пенсійного фонду України "Про затвердження форм довідок про заробітну плату, що подаються для призначення (перерахунку) пенсії відповідно до Закону України "Про державну службу" від 30 жовтня 2008 року № 19-11, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 4 грудня 2008 року за № 1161/15852, передбачено форми довідок про заробітну плату, в тому числі встановлено складові заробітної плати, які зазначаються під час призначення (перерахунку) пенсії.
У відповідності до висновку про державну реєстрацію нормативно-правового акта, виданого Міністерством юстиції України, постанова правління Пенсійного фонду України "Про затвердження форм довідок про заробітну плату, що подаються для призначення (перерахунку) пенсії відповідно до Закону України "Про державну службу" від 30 жовтня 2008 року № 19-11 погоджена з Міністерством праці та соціальної політики України, Всеукраїнською асоціацією роботодавців, Робочою комісією всеукраїнських профспілок та профспілкових об'єднань для ведення переговорів, укладення Генеральної угоди на 2008 - 2009 роки, здійснення контролю і забезпечення її виконання; постанова відповідає вимогам
Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та практиці Європейського суду з прав людини, чинному законодавству та у відповідності до Указу Президента України від 3 жовтня 1992 року
№ 493/92 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" підлягає державній реєстрації як такий, що зачіпає права, свободи і законні інтереси громадян та має міжвідомчий характер.
Згідно ст.
2 Закону України
"Про оплату праці" структура заробітної плати складається з основної, додаткової та інших заохочувальних та компенсаційних виплат, до яких належать виплати у формі винагород за підсумками роботи за рік, премії за спеціальними системами і положеннями, компенсаційні та інші грошові і матеріальні виплати, які не передбачені актами чинного законодавства, або які провадяться понад встановлені зазначеними актами норми.
Загальні засади діяльності, статус державних службовців, які працюють в державних органах та їх апараті, а також особливості правовідносин щодо призначення та перерахунку пенсій державним службовцям, встановлені Законом України
"Про державну службу" .
................Перейти до повного тексту