- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
25.11.2010 | Справа N 2а-3851/10/2670 |
Колегія Київського апеляційного адміністративного суду у складі: головуючого - судді Кузьменко В.В., суддів - Василенка Я.М., Умнової О.В., при секретарі - Волковій Я.Ю., розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Києві справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Фогт Медікал Логістік", Товариства з обмеженою відповідальністю "Медік-О-Планет", Товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс Фарм" до Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі, треті особи на стороні відповідача, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, - Міністерство економіки України, Відкрите акціонерне товариство "Гемопласт", Закрите акціонерне товариство "Тюмень-Медіко-Сміла" про визнання протиправним та скасування рішення
N АД-216/2009/4402-37 від 29.09.2009 року, за апеляційною скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю "Фогт Медікал Логістік", Товариства з обмеженою відповідальністю "Медік-О-Планет", Товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс Фарм" на
постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 15.09.2010 року,
В С Т А Н О В И Л А:
Позивачі звернулися до суду з вказаним позовом до Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі про визнання протиправним та скасування рішення
N АД-216/2009/4402-37 від 29.09.2009 року "Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну шприців походження з Королівства Іспанія, Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії, Федеративної Республіки Німеччина і Китайської Народної Республіки".
Не погоджуючись з судовим рішенням, позивачі подали апеляційну скаргу, в якій просять скасувати постанову суду першої інстанції як таку, що постановлена з порушенням норм матеріального та процесуального права, та ухвалити нове рішення яким задовольнити позовні вимоги.
В засідання з'явилися учасники процесу. Представник апелянтів наполягав на задоволенні апеляційної скарги, представники третіх осіб - Міністерства економіки України та ВАТ "Гемопласт" просили залишити постанову суду першої інстанції без змін. Інші учасники, будучи належним чином повідомленим не з'явилися, що не перешкоджає слуханню спірного питання, відповідно до ч. 4 ст.
196 КАС України.
Заслухавши суддю-доповідача, учасників процесу, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню, а постанова суду - скасуванню з таких підстав.
Згідно ст. ст.
198 ч. 1 п. 3,
202 ч. 1 п. 4
КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції суд апеляційної інстанції скасовує її та ухвалює нове рішення, якщо визнає, що судом першої інстанції порушено норми матеріального або процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.
Проте, колегія суддів не погоджується з рішенням суду першої інстанції з наступних підстав.
З матеріалів справи вбачається, що за результати проведеного антидемпінгового розслідування, 29.09.2009 року було прийнято рішення
N АД-216/2009/4402-37 "Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну шприців походження з Королівства Іспанія, Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії, Федеративної Республіки Німеччина і Китайської Народної Республіки" Повідомлення про застосування вказаних у рішенні остаточних антидемпінгових заходів було опубліковано в газеті "Урядовий кур'єр" N 183 від 06.10.2009 року.
Спірним рішенням було застосовано остаточні антидемпінгові заходи щодо імпорту в Україну шприців з полімерних матеріалів з голками або без голок, двокомпонентні та трьохкомпонентні: об'ємом 2 мл, 5 мл, 10 мл походженням з Китайської Народної Республіки; об'ємом 5 мл, 10 мл походженням з Королівства Іспанія; об'ємом 10 мл походженням із Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії; об'ємом 10 мл походженням з Федеративної Республіки Німеччина. Остаточні антидемпінгові заходи застосовуються шляхом справляння остаточного антидемпінгового мита для шприців з полімерних матеріалів з голками або без голок, двокомпонентних та трьохкомпонентних:
- об'ємом 2 мл походженням з Китайської Народної Республіки - 24,36%,
- об'ємом 5 мл походженням з Китайської Народної Республіки - 54,15%,
- об'ємом 10 мл походженням з Китайської Народної Республіки - 347,14%,
- об'ємом 5 мл походженням з Королівства Іспанія - 10,54%,
- об'ємом 10 мл походженням з Королівства Іспанія - 196,38%,
- об'ємом 10 мл походженням з Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії - 23%,
- об'ємом 10 мл походженням з Федеративної Республіки Німеччина - 37%.
Окрім того, спірним рішенням відповідача, також передбачено встановлення остаточного антидемпінгового мита щодо імпорту в Україну шприців з полімерних матеріалів з голками або без голок, двокомпонентні або трьох компоненті, які імпортуються без сертифікату походження товару у максимальному розмірі, а саме: об'ємом 2 мл - 24,36%, об'ємом 5 мл - 54,15%, об'ємом 10 мл - 347,14%.
Відповідно до абзаців 2 та 3 ч. 6 ст.
16 Закону України
"Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" у рішенні про застосування остаточних антидемпінгових заходів Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі визначає кожного постачальника товару, імпорт якого в країну імпорту є об'єктом застосування остаточних антидемпінгових заходів. Якщо антидемпінгове розслідування проводиться стосовно товарів, що імпортуються кількома постачальниками більше ніж з однієї країни, у рішенні Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі можуть бути зазначені або всі постачальники, або, у разі неможливості визначення всіх постачальників відповідного товару, - всі країни експорту.
Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі у своєму рішенні встановлює розмір ставки остаточного антидемпінгового мита, яким обкладається товар постачальника (виробника, експортера, імпортера), імпорт якого в країну імпорту є об'єктом застосування антидемпінгових заходів. Якщо неможливо визначити постачальника (виробника, експортера, імпортера), у цьому рішенні визначається розмір ставки остаточного антидемпінгового мита для відповідної країни експорту.
Відтак, наведеними вище положеннями передбачено, що ставки остаточного антидемпінгового мита мають застосовуватися відповідачем до конкретних постачальників (виробників, експортерів, імпортерів) товару, імпорт якого в Україну є об'єктом застосування остаточних антидемпінгових заходів, і лише в разі неможливості визначити відповідних постачальників Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі в праві прийняти рішення про вжиття остаточних антидемпінгових заходів стосовно країн експорту.
Водночас, зі звіту Міністерства економіки України про результати відповідного антидемпінгового розслідування вбачається, що у відповідача була інформація щодо всіх видів постачальників відповідного товару в розумінні Закону України
"Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту". Дана інформація стосовно виробників, експортерів та імпортерів медичних шприців в Україну була надана компетентними державними установи, зокрема торговельно-економічними місіями у складі посольств України у країнах вказаних в спірному рішенні відповідача та Державною митною службою України.
Крім того, представником відповідача було підтверджено, що відповідачем та Міністерством економіки України на стадії антидемпінгового розслідування було визначено постачальників товару, імпорт якого в Україну став об'єктом застосування остаточних антидемпінгових заходів згідно з оспорюваним рішенням
N АД-216/2009/4402-37 від 29.09.2009 року.
................Перейти до повного тексту