- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Телеграма
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Т Е Л Е Г Р А М А
Аналіз застосування службового тарифу за
схемою 27 при перевезеннях залізничним транспортом для власних потреб залізниць свідчить про неефективність розрахунків за зазначеною схемою. Зменшення нарахувань не впливає на кінцевий фінансовий результат роботи залізниць.
Зменшення собівартості ремонтів основних засобів, в т.ч. ремонтно-колійних робіт, за рахунок зменшення транспортних витрат призводить до скорочення витрат, проте спричиняє зменшення доходних надходжень, що не дає реальної економії коштів для збільшення ремонтних робіт.
Крім того, перевірками встановлені факти зловживань перевезень вантажів сторонніх організацій під кодом підприємств залізниць.
Наказую:
1. ДС вантажних здійснювати розрахунки провізної плати за схемою 27 тільки за перевезення, передбачені пп. 17.2, 17.3, 17.4 Розділу 1 та п. 3.3 Розділу 2
Тарифного керівництва НР 1. Розрахунки провізної плати за інші перевезення здійснювати на загальних підставах.
2. У випадках, передбачених пп. 21.1 та 21.2 Розділу 1
Тарифного керівництва НР 1, перевезення по службовому тарифу здійснюються тільки з особистого дозволу генерального директора Укрзалізниці або особи, що його заміщає.
Начальникам залізниць встановити контроль та персональну відповідальність за виконанням розрахунків із застосуванням
схеми 27.
Генеральний директор Укрзалізниці | В.Козак |
Перейти до повного тексту