1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
ІНСТРУКТИВНИЙ ЛИСТ
11.04.2011 N 10-36-4969
Міністерствам
та іншим органам
виконавчої влади,
органам місцевого
самоврядування
(за списком)
Саморегулівним
організаціям
оцінювачів, суб'єктам
оціночної діяльності,
оцінювачам, споживачам
оціночних послуг
Щодо внесення доповнень до інструктивного листа Фонду державного майна України від 16.03.2011 N 10-36-3540
З метою дотримання вимог процесуального законодавства - статті 147 Цивільного процесуального кодексу України, статті 42 Господарського процесуального кодексу України, статті 82 Кодексу адміністративного судочинства України, статті 273 Кодексу про адміністративні правопорушення, а також статей 75 та 200 Кримінально-процесуального кодексу України якими передбачається складання висновку експерта, роз'яснення, надані інструктивним листом Фонду державного майна України від 16.03.2011 N 10-36-3540, викласти у такій редакції:
"Фонд державного майна України (далі - ФДМУ) як орган, що здійснює державне регулювання оціночної діяльності в Україні у зв'язку з численними зверненнями, що надходять до ФДМУ від правоохоронних органів, державних, приватних нотаріусів, адвокатів, суб'єктів господарювання та споживачів оціночних послуг щодо перевірки дотримання вимог чинного законодавства суб'єктами оціночної діяльності та судовими експертами під час здійснення оціночної діяльності, проведенні судових експертиз, надає такі роз'яснення.
Відповідно до статті 21 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" (далі - Закон) розгляд та надання пропозицій щодо скарг на оціночну діяльність суб'єктів оціночної діяльності - суб'єктів господарювання, у тому числі тих, які виникли під час проведення рецензування звіту про оцінку майна, відноситься до повноважень Наглядової ради з питань оціночної діяльності, що створюється ФДМУ.
Статтею 10 Закону визначено, що оцінка майна проводиться на підставі договору між суб'єктом оціночної діяльності - суб'єктом господарювання та замовником оцінки або на підставі ухвали суду про призначення відповідної експертизи щодо оцінки майна.
У разі проведення оцінки майна на підставі ухвали суду, умови і порядок її проведення, а також форма та зміст підсумкового документа, у якому викладаються результати оцінки, визначається відповідним процесуальним законодавством. А саме статтями 147 Цивільного процесуального кодексу України, 42 Господарського процесуального кодексу України, 82 Кодексу адміністративного судочинства України, 273 Кодексу про адміністративні правопорушення, а також 75 та 200 Кримінально-процесуального кодексу України, якими передбачається складання висновку експерта.
Згідно зі статтею 12 Закону звіт про оцінку майна є документом, що містить висновки про вартість майна та підтверджує виконані процедури з оцінки майна суб'єктом оціночної діяльності - суб'єктом господарювання відповідно до договору. Звіт підписується оцінювачами, які безпосередньо проводили оцінку майна, і скріплюється печаткою та підписом керівника суб'єкта оціночної діяльності.
Вимоги до змісту звіту про оцінку майна, порядку його оформлення та рецензування встановлені Національним стандартом N 1 "Загальні засади оцінки майна та майнових прав", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України N 1440 від 10.09.2003.

................
Перейти до повного тексту