- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
N 11/3-16-4740-ЕП від 29.05.2002 Начальникам регіональних |
митниць
Начальникам митниць
прямого підпорядкування
Начальнику ІАМУ
(до відома)
( Лист скасовано на підставі Листа Державної митної служби
N 11/9-10.35/9451-ЕП від 02.10.2009 )
( Із змінами, внесеними згідно з Листом Державної митної
служби
N 11/3-16-4824-ЕП від 31.05.2002 )
Для підвищення оперативності обробки інформації, яка надходить до Держмитслужби на виконання доручення від 19.04.2002
N 11/3-16-3609-ЕП надсилаємо нові порядок та форму надання звітів про товари, переміщені через митні ліцензійні склади.
Інформацію, сформовану за новими порядком (додаток 1), переліком (додаток 2) та формою (додаток 3*) надсилати до Держмитслужби починаючи з 02.06.2002. При цьому, інформація, надіслана до 02.06.2002 повинна містити дані за травень в цілому.
Лист Держмитслужби від 19.04.2002 N 11/3-16-3609-ЕП вважати таким, що втратив чинність.
Заступник Голови Служби | О.Шейко |
Додаток 1
Порядок формування та передачі до Держмитслужби інформації про залишки на МЛС
Інформація надається до Держмитслужби щодекадно виключно митницями прямого підпорядкування та регіональними митницями з урахуванням даних підпорядкованих митниць у наступні терміни: за першу декаду (з 1 по 10 число місяця) - 12 числа місяця, за другу декаду (з 11 по 20 число місяця) - 22 числа місяця, за третю декаду (з 21 до кінця місяця) - 2 числа місяця наступного за звітним. Якщо день відправлення звіту припадає на вихідний або святковий день, пересилання здійснюється в день, наступний за ним.
Інформація передається у форматі DBF-файлів за переліком даних, наведених у додатку 2 та структурою даних, наведених у додатку 3*.
Назва файлів-архівів та DBF-файлів, які надсилаються до Держмитслужби повинна мати наступну структуру:
XXXMMMLS,
де XXX - 3 перших цифри коду митної установи, MM - місяць за який сформовано звіт, MLS - відмінна ознака.
Інформація повинна надсилатися на поштову скриньку "DMS Nach Upr statistiki".
Особливості складання звіту
1. До звіту включаються дані про ввезені на МЛС товари, якщо станом на останній день звітного періоду (декади) вони повністю або частково залишаються на МЛС.
2. У графах 1-3 зазначається номер та дата оформлення ВМД при первинному ввезенні товарів на склад.
3. У графах 4-6 зазначається номер ліцензії на відкриття митного ліцензійного складу, код за ЄДРПОУ та назва власника МЛС.
4. У графах 7-9 зазначається номери звітного місяця, декади та року.
5. У графах 10-11 зазначається код за ЄДРПОУ та назва власника особи, яка розмістила товари на МЛС.
6. У графах 12-16 зазначаються дані про залишок товарів на МЛС станом звітний період. Фактурна вартість, яка зазначається у графі 16, розраховується наступним чином:
У випадку збігу валюти, у якій здійснювалась оцінка товару при первинному розміщенні товарів на МЛС (далі - валюта 1), з валютою, у якій здійснювалась оцінка товару при випуску зі складу (далі - валюта 2) - зазначається фактурна вартість залишків у валюті 1, перерахована у гривневий еквівалент за курсом НБУ на день складання звіту.
У випадку коли валюта 1 відрізняється від валюти 2 - при підготовці звіту за кожним фактом випуску товарів зі складу фактурна вартість випущеного товару попередньо обчислюється в еквіваленті валюти 1. Перерахунок здійснюється наступним чином:
- фактурна вартість у гривнях зазначена у ВМД на випуск товарів з МЛС перераховується у валюту 1 на день оформлення даної ВМД на випуск товарів зі складу.
Залишки обчислюються шляхом віднімання від фактурної вартості товарів в еквіваленті валюти 1 при первинному розміщенні товарів на МЛС вартості випущених зі складу товарів, підрахованої зазначеним вище методом. Фактурна вартість залишків в еквіваленті валюти 1 перераховується у гривневий еквівалент за курсом НБУ на день складання звіту.
Приклад:
Фактурна вартість товару, розміщеного на МЛС, складала 10000,00 доларів США (валюта 1), що становила 53278,00 грн. за курсом 5,3278 грн./дол. США.
................Перейти до повного тексту