1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
ПОСТАНОВА
02.12.2020 № 2323
Про затвердження Змін до Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами
Відповідно до законів України "Про ринок електричної енергії", "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг" Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг,
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Зміни до Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 12 червня 2018 року № 373, що додаються.
2. Ця постанова набирає чинності з дня, наступного за днем її оприлюднення на офіційному вебсайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Голова НКРЕКП В. Тарасюк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова Національної комісії,
що здійснює
державне регулювання
у сферах енергетики
та комунальних послуг
02.12.2020 № 2323
ЗМІНИ
до Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами
1. У главі 2:
1) в абзаці четвертому пункту 2.4 слова "одного року" замінити словами "двох років";
2) доповнити новим пунктом такого змісту:
"2.14. У головному меню ГМС кол-центрів ОСР/електропостачальника або в меню у відповідних розділах за тематикою звернення має бути реалізована можливість з’єднання з оператором кол-центру. Для випадків виникнення аварійної ситуації, а саме провал напруги, перенапруга, відсутність електропостачання, відсутність однієї фази у споживачів з трьохфазною схемою живлення, у головному меню ГМС кол-центрів ОСР має бути реалізована можливість швидкого з’єднання з оператором.".
2. Після глави 2 доповнити новою главою 3 такого змісту:
"3. Обробка вхідних дзвінків, прийнятих оператором кол-центру
3.1. Вхідні дзвінки, що з’єднані з оператором кол-центру, обробляються шляхом:
надання роз’яснень, прийому повідомлень від абонента, у тому числі даних щодо показів лічильника кол-центром ОСР;
реєстрації звернення/скарги/претензії споживача для її розгляду відповідними структурними підрозділами ОСР/електропостачальника згідно з главою 8.3 розділу VIII Правил роздрібного ринку електричної енергії , затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312 (далі - ПРРЕЕ);

................
Перейти до повного тексту