- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Л И С Т
27.09.2005 N 11/3-9/12066-ЕП |
Начальникам регіональних
митниць
Начальникам митниць
( Лист втратив чинність на підставі Листа Державної митної
служби
N 11/2-9/14252-ЕП від 11.11.2005 )
Терміново!
З метою недопущення затримки при митному оформленні товарів поза місцем державної реєстрації суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності за листами-узгодженнями пропонуємо наступний порядок оформлення листів-узгоджень.
Митницям в обов'язковому порядку здійснювати накопичення електронних копій листів-узгоджень та інформації стосовно митного оформлення товарів за листами-узгодженнями.
Митницям оформлення:
Митне оформлення товарів за листами-узгодженнями, які були оформленні з часу виходу з ладу одного із накопичувачів на жорсткому диску серверного обладнання, яке обслуговує Центральну базу даних здійснювати за погодженням з митницею обліку суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності (в електронному, телефонному або факсимільному режимі).
Митницям обліку:
Посадовим особам митного підрозділу, що здійснюють видачу листів-узгоджень присвоювати тимчасові номери цим листам-узгодженням за порядковим номером відповідно до графи N 1 журналу реєстрації листів-узгоджень, із зазначенням митного підрозділу в першій частині номера листа-узгодження відповідно до розділу 2 наказу Держмитслужби від 09.11.2004
N 801. При цьому до номеру листа-узгодження додається літерний символ "Т".
В подальшому, протягом п'яти днів після поновлення роботи Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби внести до неї всі необхідні дані та відмітки про оформлені листи-узгодження й вантажні митні декларації на товари, оформлені за такими листами, замінивши тимчасові номери на номери присвоєні Єдиною автоматизованою інформаційною системою Держмитслужби.
Заступника Голови Служби | П.В.Пашко |
WEB MD Office "НПО Поверхность",
www.master-d.com.ua
Перейти до повного тексту