1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
ПОСТАНОВА
02.07.2015 № 1988
Про накладення штрафу на КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ" за порушення Ліцензійних умов з виробництва, Ліцензійних умов з транспортування та Ліцензійних умов з постачання теплової енергії
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2924 від 04.12.2015 № 3135 від 28.12.2015 № 270 від 14.03.2017 )
Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, у результаті розгляду 02 липня 2015 року на засіданні, яке проводилось у формі відкритого слухання, акта планової перевірки від 26 червня 2015 року № 126, проведеної з урахуванням розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 лютого 2015 року № 85-р "Про надання дозволу на проведення перевірок Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг", на підставі Плану заходів із здійснення державного контролю ліцензіатів Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, на 2015 рік, затвердженого наказом НКРЕКП від 28 листопада 2014 року № 7 (зі змінами), наказу НКРЕКП від 15травня 2015 року № 153, посвідчення на проведення планової перевірки від 15 травня 2015 року № 115 установлено, що КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ" (61037,м. Харків, вул. Доброхотова, буд. 11, код ЄДРПОУ 31557119, ліцензії серії АВ № 597472, АВ № 597473, АВ № 597474, генеральний директор-Андрєєв Сергій Юрійович) порушено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії (крім діяльності з виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії), затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, від 10 серпня 2012 року № 276 (далі – Ліцензійні умови з виробництва), Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, від 10 серпня 2012 року № 277 (далі – Ліцензійні умови з транспортування), та Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання теплової енергії, затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, від 10 серпня 2012 року № 278 (далі – Ліцензійні умови з постачання), а саме:
підпункт 2.1.2 пункту 2.1 Ліцензійних умов з постачання в частині наявності проектної та виконавчої документації на індивідуальні теплові пункти і будинкові засоби обліку теплової енергії, що перебувають у власності або користуванні ліцензіата;
підпункт 2.1.3 пункту 2.1 Ліцензійних умов з виробництва в частині забезпечення обліку теплової енергії, яка виробляється та відпускається із джерел теплової енергії ліцензіата, з використанням відповідних приладів обліку теплової енергії;
підпункт 2.1.4 пункту 2.1 Ліцензійних умов з виробництва в частині забезпечення обліку енергоносіїв та води, які використовуються для виробництва теплової енергії;
підпункт 2.1.4 пункту 2.1 Ліцензійних умов з постачання в частині забезпечення обліку надходження теплової енергії в індивідуальні теплові пункти ліцензіата з використанням відповідних приладів обліку теплової енергії;
підпункт 2.1.5 пункту 2.1 Ліцензійних умов з транспортування в частині наявності проектної та виконавчої документації на магістральні та місцеві (розподільчі) теплові мережі і (за наявності) теплові пункти, що перебувають у власності або користуванні ліцензіата та забезпечують транспортування теплової енергії;
пункти 3.1 Ліцензійних умов з виробництва, Ліцензійних умов з транспортування та Ліцензійних умов з постачання щодо дотримання вимог законодавства, яким регулюється діяльність у сфері природних монополій та сфері теплопостачання, а саме:
статті 19-1 Закону України "Про теплопостачання" та пункту 7 Порядку розподілу коштів, що надходять на поточні рахунки із спеціальним режимом використання для проведення розрахунків з гарантованим постачальником природного газу , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 червня 2014 року № 217, у частині зарахування плати за теплову енергію від усіх категорій споживачів виключно на поточні рахунки із спеціальним режимом використання для проведення розрахунків з гарантованим постачальником природного газу, відкриті теплопостачальними і теплогенеруючими організаціями та їх структурними підрозділами в уповноваженому банку для відповідної категорії споживачів,
абзацу третього частини першої статті 14 Закону України "Про природні монополії" в частині обов’язкового виконання рішень національних комісій, які регулюють природні монополії, зокрема постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, від 21 лютого 2014 року № 132(зі змінами) "Про схвалення Інвестиційної програми Комунального підприємства "Харківські теплові мережі" на 2014 рік",
пункту 4.2 розділу 4 Порядку розроблення, погодження та затвердження інвестиційних програм суб’єктів господарювання у сфері теплопостачання , затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14 грудня 2012 року № 630, та постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, від 14 грудня 2012 року № 381, у частині щорічного, не пізніше ніж за два місяці до дати початку планованого періоду, подання до уповноваженого органу заяви щодо схвалення (погодження) інвестиційної програми разом з документами, передбаченими пунктом 3.3 розділу 3 цього Порядку ,
абзаців другого та третього пункту 7 та абзацу другого пункту 8 Порядку зарахування коштів на поточні рахунки із спеціальним режимом використання для проведення розрахунків за інвестиційними програмами, використання зазначених коштів і здійснення контролю за їх витрачанням у сфері теплопостачання , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 жовтня 2013 року № 750, у частині:
використання коштів із спеціального рахунку виключно для виконання інвестиційних програм згідно з графіком на планований та прогнозний періоди та заборони використання зазначених коштів у будь-яких інших цілях,
подання органу ліцензування разом із звітами про виконання інвестиційних програм звіт про цільове використання коштів із спеціального рахунка;
підпункти 5.2.1 пункту 5.2 Ліцензійних умов з виробництва, Ліцензійних умов з транспортування та Ліцензійних умов з постачання в частині повідомлення органу ліцензування про всі зміни даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії протягом десяти робочих днів у письмовій формі разом з документами або засвідченими в установленому порядку копіями документів, які підтверджують зазначені зміни;
підпункти 5.2.2 пункту 5.2 Ліцензійних умов з виробництва, Ліцензійних умов з транспортування та Ліцензійних умов з постачання в частині дотримання вимог, установлених Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, щодо провадження господарської діяльності, яка не належить до сфери природних монополій, якщо така діяльність має вплив на ринок, що перебуває у стані природної монополії.
Відповідно до статті 17 Закону України "Про природні монополії" , Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого Указом Президента України від 10 вересня 2014 року № 715, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг,
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Накласти штраф у розмірі 85000 (вісімдесят п’ять тисяч) гривень на КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ" (61037, м. Харків, вул. Доброхотова, буд. 11, код ЄДРПОУ 31557119) за порушення:
підпункту 2.1.2 пункту 2.1 Ліцензійних умов з постачання в частині наявності проектної та виконавчої документації на індивідуальні теплові пункти і будинкові засоби обліку теплової енергії, що перебувають у власності або користуванні ліцензіата;

................
Перейти до повного тексту