- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 14 листопада 2012 року № 1956 |
( Постанова втратила чинність у частині організації підготовки та проведення чергових, позачергових виборів народних депутатів України на підставі Постанови Центральної виборчої комісії
№ 131 від 25.06.2020 )
Про Порядок розгляду документів осіб, обраних народними депутатами України в загальнодержавному багатомандатному та одномандатних виборчих округах, для реєстрації їх народними депутатами України
З метою забезпечення реєстрації народними депутатами України осіб, обраних народними депутатами України, відповідно до
статті 78 Конституції України, частин першої, другої
статті 3 Закону України "Про статус народного депутата України",
статті 9, пункту 1 частини другої
статті 30, пункту 5 частини першої
статті 54, пункту 3 частини першої, пункту 1 частини другої
статті 55, частини другої
статті 100, частин першої - п’ятої
статті 101 Закону України "Про вибори народних депутатів України", керуючись
статтями 11 - 13, пунктом 6
статті 19 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія постановляє:
1. Затвердити Порядок розгляду документів осіб, обраних народними депутатами України в загальнодержавному багатомандатному та одномандатних виборчих округах, для реєстрації їх народними депутатами України (додається).
2. Цю постанову оприлюднити на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії.
Голова Центральної виборчої комісії |
В.ШАПОВАЛ |
Додаток
до постанови Центральної виборчої комісії
від 14 листопада 2012 року № 1956
ПОРЯДОК
розгляду документів осіб, обраних народними депутатами України в загальнодержавному багатомандатному та одномандатних виборчих округах, для реєстрації їх народними депутатами України
Цей Порядок відповідно до
Закону України "Про вибори народних депутатів України" (далі - Закон) визначає процедуру розгляду Центральною виборчою комісією документів, поданих особами, обраними народними депутатами України у загальнодержавному багатомандатному та одномандатних виборчих округах (далі відповідно - депутати, загальнодержавний та одномандатний округи), для реєстрації їх народними депутатами України.
1. Офіційне оприлюднення Центральною виборчою комісією результатів виборів депутатів у газетах "Голос України" та "Урядовий кур’єр" є підставою для звільнення з роботи (посади), несумісної з депутатським мандатом, та прийняття рішення про припинення дії іншого представницького мандата особи, обраної депутатом.
2. Для реєстрації особи, обраної депутатом, не пізніш як на двадцятий день з дня офіційного оприлюднення результатів виборів депутатів до Центральної виборчої комісії подається заява особи, обраної депутатом.
До зазначеної заяви додаються такі документи:
1) копія особистої заяви про припинення дії іншого представницького мандата, який відповідно до
Конституції України та законів України несумісний з мандатом народного депутата України, поданої відповідно до Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевої ради та зареєстрованої в установленому порядку – за наявності іншого представницького мандата;
2) документ про припинення діяльності, несумісної зі статусом народного депутата України – у разі здійснення такої діяльності;
3) копія трудової книжки із записом про звільнення з роботи (посади) (крім народних депутатів України попереднього скликання та непрацюючих пенсіонерів);
4) довідка Управління кадрів Апарату Верховної Ради України – якщо особа, обрана депутатом, є народним депутатом України одного з попередніх скликань і її трудова книжка знаходиться в цьому Управлінні;
5) копія акта Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України (для осіб, які призначалися на посади відповідно Президентом України, Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України), копія чи витяг із наказу (розпорядження, рішення загальних зборів, колегіального органу тощо) про звільнення з роботи (посади) (для осіб, які займалися роботою (обіймали посаду), несумісною з депутатським мандатом);
6) копія заяви про зупинення адвокатської діяльності, поданої до ради адвокатів регіону за адресою робочого місця адвоката – для осіб, які здійснюють адвокатську діяльність;
7) копія пенсійного посвідчення – для непрацюючих пенсіонерів.
................Перейти до повного тексту