- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
13.11.2024 № 1900
Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 26 жовтня 2024 року № 1809
1. Внести зміни до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 26 жовтня 2024 року
№ 1809 "Про покладання прав та обов'язків Центральної медико-соціальної експертної комісії МОЗ", доповнивши пункт 3 новим абзацом такого змісту:
"Заступником Голови Центральної медико-соціальної експертної комісії МОЗ визначити Мороз Олену Миколаївну (реєстраційний номер облікової картки платника податків <...>).".
3. Фінансово-економічному департаменту (Геннадію Нерсесяну) забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному вебсайті Міністерства охорони здоров'я України.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Марію Карчевич.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства охорони
здоров'я України
від 26 жовтня 2024 року № 1809
(в редакції наказу Міністерства
охорони здоров'я України
від 13.11.2024 № 1900)
ПОЛОЖЕННЯ
про Центральну медико-соціальну експертну комісію МОЗ
1. Центральна медико-соціальна експертна комісію МОЗ (далі - Комісія) утворюється Міністерством охорони здоров'я України.
2. За рішенням МОЗ права та обов'язки Центральної медико-соціальної експертної комісії МОЗ можуть бути покладені на підприємство, установу або організацію, що належить до сфери управління МОЗ та має ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики.
3. До складу Комісії входять голова Комісії, заступник голови Комісії та члени Комісії.
4. Голова Комісії та заступник голови Комісії визначаються Міністерством охорони здоров'я України.
5. Комісія має власний штамп із своїм найменуванням.
6. Документи, оформлені Комісією, підписуються її головою або заступником голови (у разі відсутності голови) та засвідчуються штампом Комісії.
7. Підприємство, установа або організація, на яку покладені права та обов'язки Комісії, забезпечує роботу Комісії.
8. Склад Комісії затверджується Міністерством охорони здоров'я України або головою Комісії в разі покладання на нього таких повноважень Міністерством охорони здоров'я України.
9. Комісія у своїй роботі керується
Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами відповідних державних замовників, інших центральних органів виконавчої влади, що регулюють відносини державних замовників, інших центральних органів виконавчої влади, що регулюють відносини у зазначеній сфері, та цим Положенням, іншими нормативно-правовими актами з питань медико-соціальної експертизи.
10. Видатки на утримання Комісії здійснюються за рахунок коштів державного бюджету.
11. Комісія:
здійснює організаційно-методичне керівництво обласними, Київським та Севастопольським міськими центрами (бюро) медико-соціальної експертизи;
розробляє комплексні заходи щодо профілактики і зниження рівня інвалідності, а також удосконалення порядку проведення реабілітації осіб з інвалідністю;
проводить перевірку обґрунтованості рішень, прийнятих обласними, центральними міськими, міськими, міжрайонними, районними медико-соціальними експертними комісіями і в разі потреби скасовує їх;
узагальнює та аналізує випадки необґрунтованого прийняття рішень обласними, центральними міськими, міськими, міжрайонними, районними комісіями та направлення осіб лікарсько-консультативними комісіями на огляд до комісій для встановлення інвалідності;
................Перейти до повного тексту