1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
27.08.2021 № 1794
Про створення координаційної ради з розвитку медсестринства
Відповідно до підпунктів 2 та 6 пункту 4, пункту 8 Положення про Міністерство охорони здоров'я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 267 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 січня 2020 року № 90),
НАКАЗУЮ:
1. Створити координаційну раду з розвитку медсестринства.
2. Затвердити Положення про координаційну раду з розвитку медсестринства, що додається.
3. Затвердити персональний склад координаційної ради з розвитку медсестринства, що додається.
4. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства охорони здоров'я України від 24 березня 2006 року № 163 "Про створення Координаційної Ради з питань розвитку медсестринства України".
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Микичак І.В.
Міністр В. Ляшко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства охорони
здоров'я України
27 серпня 2021 року № 1794
ПОЛОЖЕННЯ
про координаційну раду з розвитку медсестринства
I. Загальні положення
1. Це Положення визначає статус, повноваження, основні функції, права та обов'язки координаційної ради з розвитку медсестринства (далі - Координаційна рада).
2. Координаційна рада утворюється на засадах консультативно-дорадчого органу з метою експертного супроводу завдань та функцій МОЗ, участі у формуванні стратегії та розвитку медсестринства, координації своєї роботи з МОЗ у сфері охорони здоров'я за напрямом "медсестринство".
3. Члени Координаційної ради здійснюють визначені цим Положенням функції та обов'язки на громадських засадах.
4. Персональний склад членів Координаційної ради (до двадцяти осіб) затверджується наказом МОЗ.
5. У своїй діяльності члени Координаційної ради керуються Конституцією України, законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами МОЗ, іншими нормативно-правовими актами, у тому числі цим Положенням.
6. Членами Координаційної ради призначаються:
фахівці з числа керівників закладів фахової передвищої освіти, що мають вищу медичну освіту, медичні сестри, які мають освітній ступінь магістр медсестринства та стаж роботи за основною спеціальністю не менше 7 років.
II. Функції Координаційної ради
1. Визначення пріоритетів у розвитку медсестринства, обґрунтування доцільності впровадження сучасних медичних інновацій, які можуть бути використані в практиці медичних сестер та внесення відповідних рекомендацій і пропозицій керівництву МОЗ.
2. Підготовка пропозицій до управлінських рішень для МОЗ з питань, що належить до компетенції Координаційної ради.
3. Участь у підготовці аналітичних довідок та звітів за напрямом "медсестринство".
4. Участь у підготовці нових та внесенні змін до існуючих протоколів медичної сестри (фельдшера, акушерки) з догляду за пацієнтом та виконання основних медичних процедур та маніпуляцій.
5. Участь у забезпеченні обміну досвідом та знаннями щодо сучасних, заснованих на фактичних даних, міжнародних стандартах, рекомендаціях з питань медсестринства.
6. Надання методичної, консультативно-дорадчої допомоги фаховим медичним коледжам, та закладам вищої та післядипломної освіти, які здійснюють підготовку здобувачів освіти в галузі знань "223 Медсестринство".
7. Співпраця з робочими групами та комісіями МОЗ відповідно до законодавства.
III. Права та обов'язки координаційної ради з розвитку медсестринства
1. Координаційна рада має право:
1) надавати пропозиції та брати участь у розробці нормативно-правових актів з питань медсестринства;
2) отримувати необхідну для роботи документацію та консультативну допомогу від закладів вищої та фахової передвищої освіти, що здійснюють підготовку фахівців у галузі знань "223 Медсестринство" відповідно до законодавства;
3) співпрацювати із закладами фахової передвищої освіти, закладами вищої та післядипломної освіти, які здійснюють підготовку здобувачів освіти в галузі знань "223 Медсестринство", закладами охорони здоров'я щодо вивчення фахових проблем в установленому законодавством порядку;
4) брати участь у міжнародних та національних симпозіумах, конгресах, з'їздах, конференціях, роботі міжнародних організацій та центрів.
2. До обов'язків Координаційної ради належать:
1) участь у:
створенні та впровадженні протоколів медичної сестри (фельдшера, акушерки) з догляду за пацієнтом та виконання основних медичних процедур та маніпуляцій;
розробці проєктів нормативно-правових актів та інших документів, що стосуються освіти медичних сестер та сучасних кваліфікаційних вимог до молодших медичних спеціалістів, бакалаврів та магістрів медсестринства;
підготовці статистично-аналітичних довідок та пропозицій щодо оптимального кадрового забезпечення закладів охорони здоров'я молодшими спеціалістами з медичною освітою;
формуванні пріоритетних напрямів розвитку медсестринства з урахуванням актуальних потреб практичної медицини;
робочих групах та комісіях МОЗ у межах компетенції.
2) співпраця з головними спеціалістами з питань медсестринства структурних підрозділів з питань охорони здоров'я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій (у разі їх наявності), а також із закладами охорони здоров'я;
3) надання пропозицій щодо покращення організації заходів безперервного професійного розвитку, підготовки та підвищення рівня кваліфікації й атестації молодших спеціалістів з медичною освітою з профільної спеціалізації згідно із законодавством;
4) надання консультативної допомоги та експертних висновків на запити МОЗ.
IV. Регламент роботи Координаційної ради
1. Формою роботи Координаційної ради є засідання.
2. На період дії карантину у зв'язку з поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, засідання може проводитися в режимі он-лайн.

................
Перейти до повного тексту