- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки проектів порядків використання коштів державного бюджету
1. Затвердити Методичні рекомендації щодо підготовки проектів порядків використання коштів державного бюджету (далі - Методичні рекомендації), що додаються.
2. Рекомендувати головним розпорядникам коштів державного бюджету керуватись Методичними рекомендаціями при складанні проектів порядків використання коштів державного бюджету.
3. Департаменту реформування бюджетної системи (Футоранська Ю.М.) забезпечити доведення цього наказу до головних розпорядників коштів державного бюджету.
4. Визнати такими, що втратили чинність, накази Міністерства фінансів України:
від 26.01.2008 № 57 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки проектів порядків використання бюджетних коштів та погодження їх з Міністерством фінансів України";
від 07.08.2008 № 1034 "Про внесення змін до пункту 2 Методичних рекомендацій щодо підготовки проектів порядків використання бюджетних коштів та погодження їх з Міністерством фінансів України";
від 29.12.2008 № 1551 "Про внесення змін до Методичних рекомендацій щодо підготовки проектів порядків використання бюджетних коштів та погодження їх з Міністерством фінансів України";
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Мярковського А.І.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
25.11.2010 № 1458
(у редакції наказу
Міністерства фінансів України
від 28 грудня 2019 року
№ 585)
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо підготовки проєктів порядків використання коштів державного бюджету
1. Ці Методичні рекомендації застосовуються головними розпорядниками бюджетних коштів (далі - головні розпорядники) під час підготовки проєктів порядків використання коштів державного бюджету (далі - проєкти порядків).
3. Проєкти порядків розробляються відповідно до вимог частини сьомої статті 20
Бюджетного кодексу України та з урахуванням цих Методичних рекомендацій.
Кожен проєкт порядку має назву, в якій викладається його короткий зміст.
У назві проєкту порядку не зазначається термін його дії.
Положення проєкту порядку викладаються у логічній послідовності, з метою забезпечення доступності його розгляду, правильності розуміння та застосування.
4. Проєкти порядків складаються за структурою, що включає такі частини:
загальні положення;
вимоги до використання бюджетних коштів;
бухгалтерський облік, фінансову та бюджетну звітність, контроль за використанням бюджетних коштів.
5. У загальних положеннях зазначаються:
1) цілі та напрями використання бюджетних коштів з урахуванням необхідності виконання завдань та здійснення заходів на виконання Указів Президента України, Програми діяльності Уряду, а також передбачених стратегічними, концептуальними та програмними документами Уряду, планами діяльності головних розпорядників на середньостроковий період.
Напрями використання бюджетних коштів - дії (заходи), пов'язані з наданням публічних послуг та/або забезпеченням надання таких послуг і спрямовуються на досягнення мети та забезпечують виконання завдань в межах коштів, передбачених на виконання бюджетної програми;
2) головний розпорядник, відповідальний виконавець бюджетної програми, розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня, підстави та/або критерії залучення одержувачів бюджетних коштів (далі - одержувач) до виконання бюджетної програми та/або одержувач.
6. У частині, що стосується вимог до використання бюджетних коштів, зазначаються:
1) завдання або заходи головного розпорядника, розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня, одержувачів, що забезпечують виконання бюджетної програми, з визначенням порядку звітування про її виконання (у тому числі щодо результативних показників) та заходів впливу у разі її невиконання.
Завдання або заходи мають узгоджуватися із завданнями бюджетної програми, цілями державної політики у відповідній сфері діяльності, формування та/або реалізацію якої забезпечує головний розпорядник;
2) у разі потреби порядок, терміни та підстави, а також критерії розподілу (перерозподілу) видатків між адміністративно-територіальними одиницями у розрізі розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів з урахуванням вимог відповідних нормативно-правових актів;
4) критерії та умови відбору суб'єктів господарювання, яким надається державна підтримка з бюджету, а також обсяги такої підтримки; умови та критерії конкурсного відбору позичальників та проєктів (програм), на реалізацію яких надаються кредити з бюджету; умови надання кредитів з бюджету та їх повернення; а також положення щодо здійснення контролю за їх поверненням.
До таких критеріїв та умов відбору суб'єктів господарювання та позичальників рекомендується відносити:
( Абзац сьомий пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів
№ 18 від 21.01.2020 )
показники виробничої діяльності та платоспроможності;
дані про відсутність заборгованості із виплати заробітної плати, зі сплати податків і зборів та інших платежів до бюджету та фондів загальнообов'язкового державного соціального і пенсійного страхування;
наявність відповідного кадрового, науково-технічного, виробничого потенціалу для реалізації заходів бюджетної програми тощо.
Інші критерії та умови відбору суб'єктів господарювання рекомендується визначати виходячи з особливостей відповідної галузі;
( Абзац одинадцятий пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів
№ 18 від 21.01.2020 )
................Перейти до повного тексту