1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
26.12.2003 N 1456
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг N 585 від 22.04.2019 )
Про затвердження Процедури встановлення (перегляду) тарифу для ліцензіата з передачі електричної енергії магістральними та міждержавними електричними мережами
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами Національної комісії регулювання електроенергетики N 772 від 28.07.2004 N 1092 від 18.09.2008 )
Відповідно до Законів України "Про електроенергетику", "Про природні монополії", Указу Президента України від 21.04.98 N 335 "Питання Національної комісії регулювання електроенергетики України" та з метою забезпечення прозорості процедури прийняття соціально важливих рішень щодо рівня тарифів Національна комісія регулювання електроенергетики України
ПОСТАНОВЛЯЄ:
Затвердити Процедуру встановлення (перегляду) тарифу для ліцензіата з передачі електричної енергії магістральними та міждержавними електричними мережами, що додається.
Голова Комісії Ю.Продан
ЗАТВЕРДЖЕНО
постанова НКРЕ
26.12.2003 N 1456
ПРОЦЕДУРА
встановлення (перегляду) тарифу для ліцензіата з передачі електричної енергії магістральними та міждержавними електричними мережами
1. Загальні положення
1.1. Процедура встановлення (перегляду) тарифу для ліцензіата з передачі електричної енергії магістральними та міждержавними електричними мережами (далі - Процедура) розроблена відповідно до Законів України "Про електроенергетику", "Про природні монополії", "Про ціни та ціноутворення", Указу Президента України від 21.04.98 N 335 "Питання Національної комісії регулювання електроенергетики України".
1.2. Процедура встановлює порядок розгляду питання щодо встановлення (перегляду) Національною комісією регулювання електроенергетики України (далі - НКРЕ) тарифу на передачу електричної енергії магістральними та міждержавними електричними мережами і поширюється на суб'єкта господарювання, який здійснює підприємницьку діяльність з передачі електричної енергії магістральними та міждержавними електричними мережами.
1.3. У цій Процедурі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
базовий період - період тривалістю календарний рік, який передує прогнозному періоду;
відкриті слухання - форма обговорення проекту тарифу, що проводиться НКРЕ у порядку, визначеному її регламентом;
встановлення тарифу - затвердження НКРЕ рівня тарифу на передачу електричної енергії магістральними та міждержавними електричними мережами, включаючи плату за централізоване диспетчерське управління об'єднаною енергосистемою України, яке відбувається вперше після отримання ліцензії на здійснення підприємницької діяльності з передачі електроенергії;
заява - у встановленому порядку письмове звернення до НКРЕ щодо встановлення або перегляду тарифу на передачу електричної енергії магістральними та міждержавними електричними мережами з повним комплектом документів, передбачених цією Процедурою;
заявник - суб'єкт господарювання, який у встановленому порядку звертається до НКРЕ з заявою;
ліцензія - документ державного зразка, який засвідчує право суб'єкта господарювання на провадження зазначеного в ньому виду підприємницької діяльності протягом визначеного строку за умови виконання ліцензійних умов;
ліцензіат - суб'єкт господарювання, зареєстрований у встановленому порядку, який отримав ліцензію на право здійснення підприємницької діяльності з передачі електроенергії магістральними та міждержавними електричними мережами, та зобов'язаний дотримуватися ліцензійних умов і виконувати рішення НКРЕ;
нецільове або необгрунтоване використання коштів, передбачених затвердженим тарифом - використання коштів на цілі або у розмірах, не передбачених встановленою структурою тарифу та/або схваленою інвестиційною програмою;
перегляд тарифу - зміна раніше затвердженого тарифу на передачу електричної енергії магістральними та міждержавними електричними мережами, включаючи плату за централізоване диспетчерське управління об'єднаною енергосистемою України, в тому числі його структури, за заявою ліцензіата або ініціативою НКРЕ;
прогнозний період - період тривалістю календарний рік, на який заявник здійснює розрахунок тарифу;
структура тарифу - структура обгрунтованих витрат заявника (операційних витрат та витрат з прибутку) на здійснення ліцензованої діяльності (включаючи плату за централізоване диспетчерське управління об'єднаною енергосистемою України), що групуються за економічними елементами і на основі яких розраховується та затверджується тариф;
учасники відкритих слухань - представники НКРЕ, уповноважені представники заявника, центрального органу виконавчої влади, що здійснює управління в електроенергетиці, інших заінтересованих міністерств, місцевих органів державної влади та органів місцевого самоврядування, громадських організацій, представники засобів масової інформації, незалежні експерти та інші заінтересовані особи.
1.4. Суб'єкт господарювання, який звернувся до НКРЕ із заявою для отримання ліцензії на здійснення діяльності з передачі електроенергії магістральними та міждержавними електричними електромережами, одночасно подає заяву та відповідні документи для встановлення тарифу на передачу електроенергії.
1.5. Ліцензіат зобов'язаний обгрунтувати відповідність структури його витрат структурі тарифу.
1.6. Ліцензіат зобов'язаний використовувати кошти, отримані внаслідок здійснення ліцензованої діяльності, виключно на витрати, передбачені встановленою структурою тарифу.
1.7. Закупівля будь-яких товарів, виконання робіт та послуг, передбачених структурою тарифу, здійснюється на тендерних засадах згідно з діючими нормативними актами.
1.8. Рішення щодо затвердження (перегляду) тарифу приймається НКРЕ на відкритих засіданнях шляхом відкритого обговорення, всебічного та повного з'ясування позицій всіх учасників засідання.
Рішення Комісії щодо рівня затвердженого тарифу підлягає публікації у друкованому виданні Комісії - Інформаційному бюлетені НКРЕ.
2. Вимоги до оформлення заяви
2.1. Для встановлення тарифу на передачу електроенергії магістральними та міждержавними електромережами заявник подає до НКРЕ заяву за встановленою формою (додаток 1) і такі документи у друкованій (чотири примірники) та електронній формах:
пояснювальна записка щодо необхідності встановлення тарифу, що включає обгрунтування прогнозних витрат компанії за їх складовими, загальну характеристику ліцензіата в динаміці за останні п'ять років (додаток 2);
розрахунок витрат ліцензіата на здійснення діяльності з передачі електричної енергії (додаток 3);
баланс електроенергії на прогнозний період (додаток 4) та корисний відпуск електроенергії в магістральні електричні мережі на прогнозний період (додаток 4.1);
інвестиційна програма, яка затверджена ліцензіатом у встановленому порядку, та погоджена з центральним органом виконавчої влади, що здійснює управління в електроенергетиці (про що робляться відповідні відмітки на титульному листі) разом з джерелами фінансування інвестицій (додаток 5) та розрахунок джерел фінансування витрат за напрямками інвестиційного плану (додаток 5.1);
бухгалтерська звітність за базовий період - баланс підприємства (форма N 1 (z0396-99), звіт про фінансові результати та їх використання (форма N 2 (z0397-99);
розрахунок витрат на оплату праці за базовий та прогнозний період;
розрахунок амортизаційних відрахувань на прогнозний період, здійснений відповідно до Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств".
2.2. Для перегляду тарифу на передачу електроенергії магістральними та міждержавними електромережами ліцензіат подає до НКРЕ заяву за встановленою формою (додаток 1) і такі документи у друкованій (чотири примірники) та електронній формах:
пояснювальна записка щодо необхідності перегляду тарифу, що включає обгрунтування прогнозних витрат компанії за їх складовими, загальну характеристику заявника (додаток 2);
розрахунок тарифу на прогнозний період, що включає розрахунок витрат ліцензіата на здійснення діяльності з передачі електроенергії та розрахунок прибутку від здійснення ліцензованої діяльності (додаток 3);
баланс електроенергії на прогнозний період (додаток 4) та корисний відпуск електроенергії в магістральні електричні мережі на прогнозний період (додаток 4.1);
інвестиційна програма, яка затверджена ліцензіатом у встановленому порядку, та погоджена з центральним органом виконавчої влади, що здійснює управління в електроенергетиці (про що робляться відповідні відмітки на титульному листі) разом з джерелами фінансування інвестицій (додаток 5) та розрахунок джерел фінансування витрат за напрямками інвестиційного плану (додаток 5.1);
звіт щодо виконання інвестиційної програми;
( Абзац шостий пункту 2.2 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії регулювання електроенергетики N 1092 від 18.09.2008 )
форми відомчої статистичної звітності - 6-НКРЕ, 14-НКРЕ (звітні дані про ліцензовану діяльність суб'єктів підприємницької діяльності);
фінансова звітність за попередній рік (форми N 1 (z0396-99), N 2, N 3 (z0398-99), N 4, N 5 та за останній квартал (форми N 1, N 2);
розрахунок витрат на оплату праці за базовий та прогнозний період;
розрахунок амортизаційних відрахувань на прогнозний період, здійснений відповідно до Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств";
форма статистичної звітності "1-підприємництво".
( Пункт 2.3 вилучено на підставі Постанови Національної комісії регулювання електроенергетики N 1092 від 18.09.2008 ) ( Пункт 2.4 вилучено на підставі Постанови Національної комісії регулювання електроенергетики N 1092 від 18.09.2008 ) ( Пункт 2.5 вилучено на підставі Постанови Національної комісії регулювання електроенергетики N 1092 від 18.09.2008 ) ( Пункт 2.6 вилучено на підставі Постанови Національної комісії регулювання електроенергетики N 1092 від 18.09.2008 ) ( Пункт 2.7 вилучено на підставі Постанови Національної комісії регулювання електроенергетики N 1092 від 18.09.2008 ) ( Пункт 2.8 вилучено на підставі Постанови Національної комісії регулювання електроенергетики N 1092 від 18.09.2008 ) ( Пункт 2.9 вилучено на підставі Постанови Національної комісії регулювання електроенергетики N 1092 від 18.09.2008 )
3. Умови перегляду тарифу за зверненням ліцензіата
3.1. Ліцензіат має право, як правило, раз на рік звернутися до НКРЕ із заявою щодо перегляду рівня тарифу на передачу електроенергії.
При цьому перегляд тарифів на передачу електроенергії здійснюється у разі наявності однієї з таких умов:
необхідності оновлення (реконструкції) основних фондів стратегічно важливих об'єктів магістральних та міждержавних електричних мереж, а також об'єктів, які забезпечують вирішення загальносистемних завдань централізованого диспетчерського управління, погодженої з центральним органом виконавчої влади, що здійснює управління в електроенергетиці;
зміни витрат на здійснення ліцензованої діяльності з передачі електроенергії, що склалася з причин, незалежних від діяльності ліцензіата, якщо це призводить до зміни тарифів більше ніж на 5% від затвердженого рівня на базовий період;
збиткової діяльності ліцензіата за базовий період, що склалася з причин, незалежних від діяльності ліцензіата.
3.2. Комісія не розглядатиме заяву ліцензіата щодо перегляду рівня тарифу в сторону підвищення протягом періоду, на який він розраховувався, якщо тариф ліцензіата був знижений Комісією внаслідок порушень, зазначених у пункті 4.1 цієї Процедури.
4. Умови перегляду тарифу за ініціативою НКРЕ
4.1. НКРЕ ініціює перегляд тарифу ліцензіата, як засіб державного регулювання в електроенергетиці, у разі:
закінчення періоду, на який розраховувався тариф та його структура (або закінчення терміну врахування окремих витрат у структурі тарифу);
встановлення факту нецільового або необгрунтованого використання коштів, передбачених затвердженим тарифом ліцензіата;
надання ліцензіатом до НКРЕ недостовірної інформації щодо здійснення ліцензованої діяльності;
здійснення інших видів діяльності без дозволу НКРЕ;
порушення ліцензіатом умов проведення закупівель товарів, робіт і послуг, визначених діючими нормативними актами;
зміни витрат на здійснення ліцензованої діяльності з передачі електроенергії, що склалася з причин, незалежних від заявника, якщо це призводить до зміни тарифу більше ніж на 5% від затвердженого рівня;
в інших випадках, передбачених нормативно-правовими актами НКРЕ.
4.2 При невиконанні ліцензіатом інвестиційної програми НКРЕ може зменшити діючі тарифи ліцензіата, вилучивши зі структури тарифів невикористані кошти, які були передбачені на реалізацію інвестиційної програми, або врахувати ці кошти як джерело фінансування інвестиційної програми на прогнозний період.
4.3. НКРЕ у письмовій формі повідомляє ліцензіата про початок перегляду тарифу.
5. Порядок та строки розгляду заяви
5.1. Заява на встановлення (перегляд) тарифу та додані згідно з положеннями, передбаченими розділом 2 цієї Процедури, документи, подаються для реєстрації до НКРЕ.
5.2. У разі, якщо заява та додані документи не відповідають вимогам розділу 2 цієї Процедури, заява залишається без розгляду, про що НКРЕ повідомляє ліцензіата.
5.3. НКРЕ може запросити у заявника письмові обгрунтування наданих матеріалів та/або іншу додаткову інформацію, необхідну для розгляду заяви. Заявник надає всі необхідні матеріали протягом трьох робочих днів з дня отримання письмового запиту НКРЕ.
5.4. На підставі розгляду наданих заявником документів відповідні структурні підрозділи НКРЕ потягом 30 календарних днів готують такі висновки:
висновок щодо ефективного та цільового використання коштів, передбачених діючими тарифами ліцензіата, і проект структури тарифу (додаток 6);
висновки щодо виконання заходів інвестиційної програми за попередній період та щодо обгрунтованості інвестиційної програми на прогнозований період;
висновок щодо фінансового стану ліцензіата.
Висновки за підписом керівника відповідального структурного підрозділу або особи, яка його заміщає, надаються управлінню цінової політики в електроенергетиці НКРЕ.
Розгляд заяви призупиняється на період, необхідний для доопрацювання структури тарифу або інвестиційної програми, якщо при їх розгляді структурними підрозділами НКРЕ виникають питання, що потребують додаткового вивчення і доопрацювання, про що НКРЕ письмово повідомляє заявника.
5.5. НКРЕ розглядає питання щодо встановлення (перегляду) тарифу на відкритих слуханнях та/або відкритих засіданнях і приймає відповідне рішення.
Управління цінової політики в електроенергетиці опрацьовує надані матеріали і надає пропозиції Комісії щодо необхідності проведення відкритих слухань або винесення питання встановлення або перегляду тарифів безпосередньо на відкрите засідання НКРЕ.
5.6. Якщо надані заявником документи містять конфіденційну інформацію або комерційну таємницю, заявник надає і погоджує з НКРЕ перелік такої інформації з метою її нерозголошення за 5 днів до початку відкритих слухань та/або відкритих засідань.
5.7. При встановленні факту нецільового або необгрунтованого використання коштів, передбачених затвердженим тарифом ліцензіата, а також зміни структури тарифу та/або інвестиційної програми, надання заявником до НКРЕ недостовірної інформації щодо здійснення ліцензованої діяльності та в інших випадках, передбачених нормативно-правовими актами НКРЕ, Комісія має право відмовити ліцензіату у перегляді тарифу або знизити рівень тарифу.
5.8. У разі прийняття рішення щодо необхідності проведення відкритих слухань НКРЕ визначає дату проведення відкритих слухань і повідомляє про це заявника. Заявник не менше ніж за 5 днів до дати проведення відкритих слухань забезпечує повідомлення у засобах масової інформації (загальнодержавна газета) (додаток 7) і надає копію повідомлення в НКРЕ не менше ніж за 2 дні до дати проведення відкритих слухань.
5.9. За результатами відкритих слухань вирішується питання щодо можливості включення розглянутого питання до порядку денного відкритого засідання Комісії або необхідності подальшого його розгляду центральним апаратом Комісії.
У разі прийняття на відкритому слуханні рішення щодо необхідності внесення змін до структури тарифу та/або інвестиційної програми ліцензіат надає до НКРЕ у визначений термін уточнену структуру тарифів та/або скориговану інвестиційну програму.
( Пункт 5.9 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії регулювання електроенергетики N 1092 від 18.09.2008 )
5.10. Після надання до НКРЕ заявником скоригованих, з урахуванням попередніх слухань, структури тарифу та/або інвестиційної програми відповідними структурними підрозділами центрального апарату НКРЕ визначається дата проведення відкритого засідання Комісії, про що повідомляється заявнику.
( Абзац перший пункту 5.10 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії регулювання електроенергетики N 1092 від 18.09.2008 )
Відділ взаємодії із засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю не менше ніж за 5 днів до дати проведення відкритого засідання Комісії надає відповідне повідомлення у засобах масової інформації.
5.11. У разі прийняття Комісією на відкритому засіданні рішення щодо необхідності додаткового коригування структури тарифу та/або інвестиційної програми ліцензіата питання щодо затвердження рівня тарифу має бути повторно винесене на відкрите засідання Комісії після надання заявником до НКРЕ остаточно скоригованих структури тарифу та/або інвестиційної програми.
5.12. Дата введення в дію затвердженого тарифу визначається відповідно до чинного законодавства.
5.13. Копія рішення надсилається заявнику рекомендованим листом протягом 3 календарних днів після прийняття рішення.
Начальник управління
цінової політики в електроенергетиці

Р.Лагодюк
ДОДАТОК 1
до Процедури встановлення
(перегляду) тарифу для
ліцензіата з передачі
електричної енергії
магістральними та
міждержавними електричними
мережами
Голові Національної
комісії регулювання
електроенергетики України
ЗАЯВА
щодо встановлення (перегляду) тарифу суб'єкта підприємницької діяльності
______________________________________________________
(назва заявника)
Прошу розглянути заяву та додані до неї матеріали щодо
встановлення (перегляду) тарифу на передачу електроенергії
магістральними та міждержавними електромережами.
Підтверджую, що додані до заяви документи містять достовірну
інформацію.
До заяви додаються: _________________________________________
__________________________________________________________________
(перелік документів згідно з п. 3.1. (3.2.) Процедури)
Керівник організації ____________ ____________________
(або особа, що його заміщує) (підпис) (П.І.Б)
"____" ____________ 200_ р. М.П.
ДОДАТОК 2
до Процедури встановлення
(перегляду) тарифу для
ліцензіата з передачі
електричної енергії
магістральними та
міждержавними електричними
мережами
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА
ліцензіата в динаміці за останні п'ять років
------------------------------------------------------------------
| N | Параметри | Роки |
| з/п | |------------------------------|
| | | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| 1 |Площа території, на якій | | | | | |
| |здійснюється ліцензована | | | | | |
| |діяльність, кв. км | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| 2 |Загальна довжина | | | | | |
| |електричних мереж, км, | | | | | |
| |з них: | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |800 кВ | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |750 кВ | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |500 кВ | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |400 кВ | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |330 кВ | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |220 кВ | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |110 кВ | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| | 35 кВ | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| 3 |Сумарна потужність власних | | | | | |
| |трансформаторів, МВА, | | | | | |
| |з них: | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |750 кВ | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |500 кВ | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |400 кВ | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |330 кВ | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |220 кВ | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| 4 |Середньооблікова | | | | | |
| |чисельність персоналу, | | | | | |
| |осіб, у т.ч. з передачі | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| 5 |Нормативна чисельність | | | | | |
| |персоналу, осіб | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| 6 |Середьомісячна заробітна | | | | | |
| |плата працівників, грн. | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| 7 |Річний обсяг передачі | | | | | |
| |електроенергії, млн.кВт.год| | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |прогноз | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |факт | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| 8 |Річний дохід від передачі | | | | | |
| |електроенергії, тис. грн. | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| 9 |Операційні витрати з | | | | | |
| |передачі, тис. грн. | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| 10 |Прибуток всього, тис. грн. | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| 11 |База нарахування прибутку, | | | | | |
| |тис. грн. | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| 12 |Сума залучених інвестицій, | | | | | |
| |тис. грн. | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| 13 |Обсяг ліній електропередач | | | | | |
| |в умовних одиницях | | | | | |
|-----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| 14 |Обсяг підстанцій в умовних | | | | | |
| |одиницях | | | | | |
------------------------------------------------------------------
Керівник організації ____________ ____________________
(або особа, що його заміщує) (підпис) (П.І.Б)
"____" ____________ 200_ р. М.П.
ДОДАТОК 3
до Процедури встановлення
(перегляду) тарифу для
ліцензіата з передачі
електричної енергії
магістральними та
міждержавними електричними
мережами
РОЗРАХУНОК ВИТРАТ
ліцензіата на здійснення діяльності з передачі електричної енергії на ________________ 200_ року
------------------------------------------------------------------
| N | | Одиниця | Базовий |Базовий|Прогно-|
|з/п| | виміру |період, як |період,|зований|
| | | |передбачено| факт |період |
| | | | тарифом | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
| 1.|Виробнича собівартість|тис.грн. | | | |
| |продукції, у т.ч.: | | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|1.1|Послуги виробничого |тис.грн. | | | |
| |характеру | | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|1.2|Сировина та доп. |тис.грн. | | | |
| |матеріали | | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|1.3|Паливо зі сторони |тис.грн. | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|1.4|Енергія зі сторони |тис.грн. | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|1.5|Витрати на оплату |тис.грн. | | | |
| |праці | | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|1.6|Відрахування на |тис.грн. | | | |
| |соціальні заходи | | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|1.7|Амортизація |тис.грн. | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|1.8|Інші витрати |тис.грн. | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
| 2.|Адміністративні |тис.грн. | | | |
| |витрати у т.ч.: | | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|2.1|Матеріальні витрати |тис.грн. | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|2.2|Витрати на оплату |тис.грн. | | | |
| |праці | | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|2.3|Відрахування на |тис.грн. | | | |
| |соціальні заходи | | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|2.4|Амортизація |тис.грн. | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|2.5|Інші витрати |тис.грн. | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
| 3.|Інші операційні |тис.грн. | | | |
| |витрати у т.ч.: | | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|3.1|На дослідження та |тис.грн. | | | |
| |розробки | | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|3.2|На утримання об'єктів |тис.грн. | | | |
| |соціально-культурного | | | | |
| |призначення | | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|3.3|Інші |тис.грн. | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
| 4.|Всього витрат, у т.ч.:|тис.грн. | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|4.1|Матеріальні витрати |тис.грн. | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|4.2|Витрати на оплату |тис.грн. | | | |
| |праці | | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|4.3|Відрахування на |тис.грн. | | | |
| |соціальні заходи | | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|4.4|Амортизація |тис.грн. | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|4.5|Інші витрати |тис.грн. | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
| |Фінансові витрати |тис.грн. | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
| |Надзвичайні витрати |тис.грн. | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
| |ВСЬОГО ВИТРАТ: |тис.грн. | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
| |Довідково: | | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
| 5.|Витрати на ремонт, у |тис.грн. | | | |
| |т.ч.: | | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|5.1|Ремонт підрядним |тис.грн. | | | |
| |способом | | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
|5.2|Ремонт господарчим |тис.грн. | | | |
| |способом | | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
| |Витрати з прибутку: |тис.грн. | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
| |Капітальне будівництво|тис.грн. | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
| |Накопичення коштів для|тис.грн. | | | |
| |погашення кредиту МБРР| | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
| |Дольовий внесок до |тис.грн. | | | |
| |Електроенергетичної | | | | |
| |Ради СНД та ЦДУ Прага | | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
| |Створення аварійного |тис.грн. | | | |
| |запасу | | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
| |Інші витрати |тис.грн. | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
| |Прибуток від товарної |тис.грн. | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
| |Податок на прибуток |тис.грн. | | | |
|---+----------------------+---------+-----------+-------+-------|
| |Реалізація |тис.грн. | | | |

................
Перейти до повного тексту