1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
ПОСТАНОВА
09.07.2019 № 1381
Про затвердження Методики розрахунку плати за послуги комерційного обліку електричної енергії, що надаються оператором системи розподілу на території здійснення його ліцензованої діяльності
Відповідно до законів України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг", "Про ринок електричної енергії" Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг,
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Методику розрахунку плати за послуги комерційного обліку електричної енергії, що надаються оператором системи розподілу на території здійснення його ліцензованої діяльності, що додається.
2. Ця постанова набирає чинності з дня, наступного за днем її опублікування в офіційному друкованому виданні - газеті "Урядовий кур’єр".
Голова НКРЕКП О. Кривенко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова НКРЕКП
09.07.2019 № 1381
МЕТОДИКА
розрахунку плати за послуги комерційного обліку електричної енергії, що надаються оператором системи розподілу на території здійснення його ліцензованої діяльності
I. Загальні положення
1.1. Ця Методика розроблена відповідно до вимог Закону України "Про ринок електричної енергії" з метою визначення механізму формування плати за надані оператором системи розподілу (далі - ОСР) послуги комерційного обліку електричної енергії на території здійснення його ліцензованої діяльності.
1.2. Плата за послуги комерційного обліку, що надаються ОСР на території здійснення його ліцензованої діяльності, розраховується відповідно до цієї Методики.
1.3. Комерційний облік на ринку електричної енергії організовується адміністратором комерційного обліку та здійснюється постачальниками послуг комерційного обліку відповідно до вимог Закону України "Про ринок електричної енергії" , Кодексу комерційного обліку електричної енергії, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 14 березня 2018 року № 311 (далі - ККО), та Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 14 березня 2018 року № 312 (далі - ПРРЕЕ).
1.4. Права та обов’язки ОСР як постачальника послуг комерційного обліку визначаються відповідно до ККО.
1.5. У цій Методиці терміни вживаються в таких значеннях:
амортизація - систематичний розподіл вартості основних засобів, інших необоротних та нематеріальних активів, що амортизується протягом строку їх корисного використання (експлуатації);
замовник - фізична або юридична особа, або фізична особа-підприємець, яка замовляє послуги комерційного обліку електричної енергії.
Інші терміни в цій Методиці вживаються у значеннях, наведених у законах України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг", "Про природні монополії", "Про ціни і ціноутворення", ККО, ПРРЕЕ, Кодексі системи розподілу, затвердженому постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 14 березня 2018 року № 310.
II. Формування плати за послуги комерційного обліку електричної енергії, надані ОСР
2.1. Джерелами фінансування витрат ОСР з надання послуг комерційного обліку електричної енергії замовникам цих послуг на території здійснення його ліцензованої діяльності, а також забезпечення виконання обов’язків щодо забезпечення обліку електричної енергії, покладених на ОСР, є плата за послуги комерційного обліку електричної енергії та тариф на послуги з розподілу електричної енергії.
2.2. За рахунок тарифу на послуги з розподілу електричної енергії та в межах відповідальності ОСР здійснюється:
1) виконання функцій, передбачених перехідними положеннями ККО;
2) гарантоване щодобове автоматизоване дистанційне зчитування даних з лічильників електричної енергії з можливістю погодинного обліку та дистанційного зчитування результатів вимірювання, які встановлені на території здійснення ліцензованої діяльності ОСР у точках комерційного обліку (далі - ТКО), де ОСР є відповідальною стороною;
3) гарантоване щомісячне зчитування даних з лічильників електричної енергії з можливістю дистанційного зчитування результатів вимірювання;
4) забезпечення приймання/отримання від споживачів даних з лічильників електричної енергії, які встановлені на території здійснення ліцензованої діяльності ОСР у ТКО, де ОСР не є відповідальною стороною;
5) один раз на 6 місяців плановий контрольний огляд та зчитування даних з лічильників електричної енергії та один раз на 3 роки планова технічна перевірка засобів та схем комерційного обліку електричної енергії у всіх користувачів на території здійснення ліцензованої діяльності ОСР відповідно до затверджених графіків;
6) встановлення, налаштування (у тому числі параметризація), заміна, модернізація та/або зміна місця встановлення належних ОСР засобів комерційного обліку електричної енергії за ініціативою ОСР;
7) заміна (за необхідності) на час проведення експертизи, періодичної повірки, обслуговування або ремонту встановленого засобу комерційного обліку електричної енергії в ТКО, де ОСР є відповідальною стороною, на інший, повірений та опломбований, з аналогічними технічними характеристиками;
8) адміністрування (у тому числі реєстрація та вилучення з реєстру) ТКО на території здійснення ліцензованої діяльності ОСР;
9) періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування, монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиту для побутових потреб електричну енергію), що є власністю ОСР, фізичних осіб, спільною власністю співвласників багатоквартирного будинку;

................
Перейти до повного тексту