1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
30.11.2012 № 1370
Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення положення про структурний підрозділ економічного розвитку і торгівлі місцевої державної адміністрації
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2012 № 887 "Про затвердження Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Методичні рекомендації з розроблення положення про структурний підрозділ економічного розвитку і торгівлі місцевої державної адміністрації, що додаються.
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на департамент реформування публічної адміністрації.
Виконувач обов'язків Міністра А.А. Максюта
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
30.11.2012 № 1370
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
з розроблення положення про структурний підрозділ економічного розвитку і торгівлі місцевої державної адміністрації
1. Ці Методичні рекомендації розроблено з метою надання практичної та методологічної допомоги місцевим державним адміністраціям при розробленні положень про структурні підрозділи економічного розвитку і торгівлі (далі - структурний підрозділ) на основі Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2012 № 887, та з урахуванням галузевих повноважень, необхідних для реалізації державної політики у сфері економічного розвитку і торгівлі (далі - галузеві повноваження).
2. Структурний підрозділ місцевої державної адміністрації утворюється головою місцевої державної адміністрації, входить до її складу і в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці забезпечує виконання покладених на цей підрозділ завдань.
3. Структурний підрозділ підпорядкований голові місцевої державної адміністрації, а також підзвітний і підконтрольний Мінекономрозвитку.
4. Структурний підрозділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Мінекономрозвитку, іншими актами законодавства України, розпорядженнями голови місцевої державної адміністрації, а також положенням про структурний підрозділ.
5. Основними завданнями структурного підрозділу є забезпечення реалізації на відповідній території:
державної політики економічного і соціального розвитку;
державної цінової політики;
державної промислової політики;
державної регіональної політики;
державної політики у сфері інвестиційної діяльності та державно-приватного партнерства;
державної політики з питань розвитку підприємництва, державної регуляторної політики, ліцензування, дозвільної системи;
державної політики у сфері торгівлі та побутових послуг;
державної політики у сфері управління об'єктами державної власності, в тому числі корпоративними правами держави;
єдиної державної зовнішньоекономічної політики.
6. Структурний підрозділ відповідно до визначених галузевих повноважень виконує такі завдання:
1) організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінекономрозвитку та здійснює контроль за їх реалізацією;
2) забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;
3) надає адміністративні послуги;
4) бере участь в організаційно-методологічному забезпеченні діяльності суб'єктів надання адміністративних послуг, центрів надання адміністративних послуг та їх адміністраторів;
5) аналізує стан і тенденції соціально-економічного розвитку, секторів та галузей економіки відповідної адміністративно-територіальної одиниці, проводить оцінку внутрішньорегіональної диференціації економічного і соціального розвитку регіону;
6) розробляє проект регіональної стратегії розвитку, забезпечує координацію виконання регіональної стратегії розвитку та підготовку звітів про її виконання;
7) бере участь у розробленні проектів прогнозів економічного і соціального розвитку України на середньо- та короткостроковий період і загальнодержавних програм економічного, соціального розвитку, інших державних цільових програм, забезпечує координацію виконання завдань, визначених цими програмами, на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці;
8) розробляє прогнози економічного і соціального розвитку відповідної адміністративно-територіальної одиниці на середньостроковий період та програми її економічного і соціального розвитку на короткостроковий період, а також проекти державних цільових програм, метою яких є розв'язання проблем розвитку відповідної адміністративно-територіальної одиниці;
9) забезпечує контроль за виконанням показників програм економічного і соціального розвитку відповідної адміністративно-територіальної одиниці на короткостроковий період;
10) здійснює в установленому порядку моніторинг показників розвитку відповідної адміністративно-територіальної одиниці для визнання територій депресивними; розробляє програми подолання депресивності територій і здійснює моніторинг їх виконання;
11) розробляє в установленому порядку пропозиції щодо вступу до відповідних об'єднань єврорегіонального співробітництва та реалізації спільних з іншими суб'єктами транскордонного співробітництва проектів (програм);
12) розробляє та надсилає проекти програм транскордонного співробітництва центральним органам виконавчої влади, відповідальним за реалізацію державної політики у відповідній сфері (для підготовки у межах їх повноважень експертних висновків стосовно доцільності надання державної фінансової підтримки реалізації проектів), та Мінекономрозвитку для надання відповідної державної фінансової підтримки;
13) проводить моніторинг впливу на економіку цінової (тарифної) політики на регіональному ринку товарів і послуг, аналізує стан ціноутворення у відповідних сферах цінового (тарифного) регулювання, його вплив на економічний та соціальний розвиток регіону;
14) розробляє та організовує реалізацію заходів, спрямованих на нарощування інвестиційних ресурсів, створення сприятливого інвестиційного клімату;
15) готує пропозиції щодо:
погодження інвестиційних проектів у пріоритетних галузях економіки;
надання за рахунок коштів місцевого бюджету державної підтримки суб'єктам інвестиційної діяльності, які реалізують інвестиційні проекти у пріоритетних галузях економіки;
створення і забезпечення функціонування спеціальних економічних зон, запровадження спеціального режиму інвестиційної діяльності на територіях пріоритетного розвитку;
16) аналізує економічні та соціальні наслідки функціонування спеціальних економічних зон і територій пріоритетного розвитку та подає Мінекономрозвитку відповідну інформацію;

................
Перейти до повного тексту