- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 340 від 21.03.2014 )
Про затвердження положень про структурні підрозділи у складі адміністративно-господарського департаменту
1. Затвердити положення, що додаються, про такі структурні підрозділи у складі адміністративно-господарського департаменту:
відділ контролю фінансово-господарської діяльності підвідомчих підприємств, установ і організацій;
відділ моніторингу та аналізу фінансової звітності підвідомчих підприємств, установ і організацій.
2. Абзац четвертий пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 19.01.2012
№ 46 "Про затвердження положень про самостійні структурні підрозділи у складі департаментів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України" виключити.
Перший заступник Міністра |
А.А. Максюта |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
13.11.2013 № 1346
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ контролю фінансово-господарської діяльності підвідомчих підприємств, установ і організацій у складі адміністративно-господарського департаменту
1. Загальні положення
1.1. Відділ контролю фінансово-господарської діяльності підвідомчих підприємств, установ і організацій у складі адміністративно-господарського департаменту (далі - відділ) є структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку).
1.3. Чисельність відділу визначається відповідно до структури та штатного розпису Мінекономрозвитку.
1.4. Співробітники відділу здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Завдання та функції відділу
2.1. Завданнями відділу є:
здійснення відповідно до законодавства функцій з контролю за фінансово-господарською діяльністю державних підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Мінекономрозвитку (далі - підвідомчі підприємства, установи, організації);
опрацювання та погодження стратегічних планів розвитку підвідомчих підприємств, установ, організацій, визначення стратегії їх діяльності та здійснення контролю за їх виконанням;
здійснення заходів щодо створення, реорганізації і ліквідації підвідомчих підприємств, установ, організацій;
підготовка матеріалів та пропозицій для укладення контрактів з керівниками підвідомчих підприємств, установ, організацій, а також здійснення контролю за дотриманням їх вимог;
організаційне і методичне забезпечення ефективної роботи підвідомчих підприємств, установ, організацій;
участь у розгляді скарг, заяв і пропозицій, які надходять від громадян, підприємств, установ і організацій;
надання методичної та консультативної допомоги структурним підрозділам Мінекономрозвитку з питань, що належать до компетенції відділу.
2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань забезпечує:
формування інформації про фінансово-господарську діяльність підвідомчих підприємств, установ, організацій у межах компетенції відділу;
контроль за своєчасним наданням фінансової звітності посадовими особами підвідомчих підприємств, установ, організацій;
участь у проведенні реорганізації та ліквідації підвідомчих підприємств, установ, організацій разом із відповідними структурними підрозділами Мінекономрозвитку;
опрацювання установчих документів (статутів, положень) підвідомчих підприємств, установ, організацій та здійснення контролю за їх дотриманням;
опрацювання пропозицій підвідомчих підприємств, установ, організацій щодо утворення їх філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів та розроблення проектів положень про них;
надання Фонду державного майна власності відомостей про об'єкти державної власності, які належать до сфери управління Мінекономрозвитку, для формування і ведення Єдиного реєстру об'єктів державної власності;
опрацювання штатних розписів, структури та чисельності підвідомчих підприємств, установ, організацій та внесення пропозицій щодо їх погодження;
опрацювання та погодження проектів наказів про облікову політику підвідомчих підприємств, установ, організацій;
унесення пропозицій до контрактів з керівниками підвідомчих підприємств, установ, організацій у частині терміну їх дії, оплати праці та матеріального стимулювання;
опрацювання та надання пропозицій щодо погодження щорічної матеріальної винагороди за ефективне управління майном, винагороди за підсумками роботи за рік, за вислугу років, а також преміювання керівників підвідомчих підприємств, установ, організацій;
участь у проведенні перевірок (ревізій) фінансово-господарської діяльності підвідомчих підприємств, установ, організацій;
ведення обліку об'єктів державної власності, що належать до сфери управління Мінекономрозвитку, та підвідомчих підприємств, установ, організацій;
здійснення контролю за проведенням інвентаризації майна підвідомчих підприємств, установ, організацій відповідно до визначеного Кабінетом Міністрів України порядку;
здійснення контролю за відрахуванням до Державного бюджету України частини прибутку (доходу) підвідомчими підприємствами, установами, організаціями;
здійснення контролю за ефективним використанням та збереженням об'єктів державної власності підвідомчих підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління Мінекономрозвитку;
ведення реєстру земельних ділянок, будівель, споруд підвідомчих підприємств, установ, організацій;
надання підвідомчим підприємствам, установам, організаціям методичної допомоги в оформленні прав на нерухоме майно і земельні ділянки (у разі відсутності необхідних документів) та уточненні їх меж;
опрацювання пропозицій щодо погодження придбання, передавання, списання, відчуження державного майна підвідомчих підприємств, установ, організацій;
здійснення контролю за використанням орендованого державного майна підвідомчих підприємств, установ, організацій;
підготовку пропозицій щодо погодження передачі об'єктів державної власності, що перебувають у господарському віданні підвідомчих підприємств, установ, організацій, у комунальну власність, до сфери управління інших органів, уповноважених управляти об'єктами державної власності, господарських структур або в користування Національній академії наук України, галузевих академій наук, а також передачу об'єктів комунальної власності в державну власність, у випадках, передбачених законодавством;
підготовку пропозицій щодо погодження підвідомчим підприємствам, установам, організаціям, договорів про спільну діяльність, договорів комісії, доручення та управління майном, а також унесення змін до них;
затвердження річних інвестиційних планів підвідомчих підприємств, установ, організацій, а також інвестиційних планів на середньострокову перспективу (3 - 5 років) та здійснення контролю за їх виконанням;
розроблення та затвердження середньо- та довгострокових стратегічних планів розвитку підвідомчих підприємств, установ, організацій та здійснення контролю за їх виконанням;
розгляд звернень громадян з питань, що належать до компетенції відділу;
підготовку пропозицій та відповідних матеріалів керівництву адміністративно-господарського департаменту та Мінекономрозвитку з питань, що належать до компетенції відділу;
розроблення та опрацювання проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу.
3. Права відділу
Відділ для виконання покладених на нього завдань має право в установленому порядку:
отримувати інформацію, документи і матеріали від структурних підрозділів Мінекономрозвитку та підвідомчих підприємств, установ, організацій;
ініціювати скликання нарад, утворення робочих груп з питань, що належать до його компетенції;
за дорученням керівництва департаменту брати участь у нарадах, конференціях та семінарах з питань, що належать до компетенції відділу;
отримувати під час проведення перевірок від посадових осіб підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління Мінекономрозвитку, необхідну інформацію та документи щодо фінансово-господарської діяльності, додержання кошторисної дисципліни, з питань іншої діяльності, а також вимагати матеріали, пов'язані з витратами грошових коштів і матеріальних цінностей;
повертати на доопрацювання підвідомчим підприємствам, установам, організаціям матеріали щодо стану і прогнозу їх фінансово-господарської діяльності, складені з порушенням вимог законодавства.
4. Керівництво відділом
4.1. Відділ очолює начальник, якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України - керівник апарату.
4.2. Начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору адміністративно-господарського департаменту.
4.3. Начальник відділу у своєму безпосередньому підпорядкуванні має заступника начальника відділу.
4.4. Начальник відділу:
здійснює керівництво роботою відділу і несе персональну відповідальність за виконання завдань та функцій, визначених цим Положенням;
організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Мінекономрозвитку та директора адміністративно-господарського департаменту, несе відповідальність за стан виконавської дисципліни у відділі;
за дорученням керівництва Мінекономрозвитку та за зверненнями громадян очолює тематичні перевірки на підвідомчих підприємствах, установах, організаціях разом з відповідними структурними підрозділами Мінекономрозвитку;
забезпечує в межах компетенції реалізацію існуючих вимог щодо збереження державної таємниці відповідно до
Закону України "Про державну таємницю", уживає необхідних заходів щодо збереження службової інформації у відділі;
відповідно до завдань, покладених на відділ, працює з відомостями щодо планування, розміщення, фінансування, виконання державного оборонного замовлення за його напрямами (науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи, закупівля озброєння і військової техніки) з розкриттям змісту цих напрямів (підпункт 2.1.15
Зводу відомостей, що становлять державну таємницю) під час проведення тематичних перевірок разом з відповідними структурними підрозділами Мінекономрозвитку за дорученням керівництва Мінекономрозвитку та за зверненнями громадян;
визначає ступінь відповідальності та функціональні обов'язки працівників відділу;
затверджує посадові інструкції працівників відділу;
контролює додержання співробітниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку;
організовує разом з департаментом кадрового забезпечення та проходження державної служби роботу у відділі з добору, розстановки кадрів, підвищення їх кваліфікації;
................Перейти до повного тексту