1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
17.09.2013 № 1312
Про виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. № 607
На виконання пункту 1 розділу XII завдань і заходів Державної цільової програми "Національний план дій з реалізації Конвенції про права інвалідів на період до 2020 року" , затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2012 р. № 706, постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. № 607 "Про затвердження Державного стандарту початкової освіти для дітей з особливими освітніми потребами" та з метою приведення змісту початкової загальної освіти дітей з особливими потребами у відповідність до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 р. № 462,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити заходи щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти для дітей з особливими освітніми потребами, що додаються.
2. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О.В.), Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (Удод О.А.), Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України (Засенко В.В. - за згодою), Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій забезпечити виконання заходів, затверджених цим наказом.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Заступник Міністра Б.М. Жебровський
Додаток
до наказу
17.09.2013 № 1312
ЗАХОДИ
щодо впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами ( 607-2013-п )
№ з/п Заходи Термін виконання Відповідальні
1. Сформувати та затвердити склад науково-творчих колективів для розроблення Типових навчальних планів для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів I, II ступенів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, та навчальних програм Жовтень 2013 року Департамент загальної середньої та дошкільної освіти
2. Розробити, затвердити в установленому порядку Типові навчальні плани для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів I, II ступенів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку Січень 2014 року Департамент загальної середньої та дошкільної освіти; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
3. Розробити базові навчальні програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів I, II ступенів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку Квітень 2014 року Інститут інноваційних технологій і змісту освіти; Інститут спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук; Департамент загальної середньої та дошкільної освіти
4. Затвердити в установленому порядку базові навчальні програми, розмістити їх у фахових офіційних виданнях та на офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки (www.mon.gov.ua) Травень 2014 Департамент загальної середньої та дошкільної освіти; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
5. Забезпечити своєчасний видрук базових навчальних програм Червень - липень 2014 року Інститут інноваційних технологій і змісту освіти; Департамент загальної середньої та дошкільної освіти
6. Підготувати до видання підручники для учнів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів I ступеня: Інститут інноваційних технологій та змісту освіти
для підготовчих, 1 - 2 класів Червень 2014 року
для 3 класів Лютий 2015 року
для 4 класів Лютий 2016 року
7. Забезпечити своєчасний видрук та доставку до спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня підручників для учнів 5 - 10 класів 2014 - 2020 роки Інститут інноваційних технологій та змісту освіти
8. Провести науково-методичний семінар із завідувачами лабораторій (кабінетів), методистами інститутів післядипломної педагогічної освіти щодо впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти
Квітень 2014 року Департамент загальної середньої та дошкільної світи; Інститут спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту АРК; управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій

................
Перейти до повного тексту